Ikke nøl. Den der Rameau-plata er fabelaktig god. Et av mine beste kjøp på lenge. Jeg bare vet at du vil elske den. Harmonia Mundi er det og.^^^Jeg synes omslagsbildet på den Rameau/Tharaud-platen er aldeles fabelaktig. Har bare en plate med Tharaud i fra før (Bach: Italienske konserter på piano), men den er så god at jeg fikk lyst til å høre hans Rameau også.
Jukset og brukte Spotify. Det er fantastisk spill, noe som gjorde at jeg måtte lytte til annet han har spilt inn. Hvilken pianist - må følge bedre med!Ikke nøl. Den der Rameau-plata er fabelaktig god. Et av mine beste kjøp på lenge. Jeg bare vet at du vil elske den. Harmonia Mundi er det og.^^^Jeg synes omslagsbildet på den Rameau/Tharaud-platen er aldeles fabelaktig. Har bare en plate med Tharaud i fra før (Bach: Italienske konserter på piano), men den er så god at jeg fikk lyst til å høre hans Rameau også.
Fortell mer!
Jeg har merket at jeg ikke får noe eierforhold til musikken med Spotify, og da er det lite motivasjon for trofasthet. Med fysiske formater knyttes minnene fra lyttingen på en måte til det fysiske objektet. Hvis det er cder eller vinyl med ekstra vakre covere, gode teksthefter eller lignende håper jeg alltid at musikken også skal være god, og investerer gjerne mer tid på produktet (og blir til slutt skuffet noen ganger). Jeg ripper all muskk og er 100% overbevist om streamingens fortreffelighet, det er bare det at jeg vil bygge musikkbiblioteket mitt langsomt av egne erfaringer fremfor å få servert en svær buffet. Jeg er jo forsåvidt heller ikke interessert i å ha all musikk, bare såpass at jeg har tid og ønske om å høre minst alt et par ganger før jeg dør.Hva slags forhold har man til musikk da? Ja, musikken er tilgjengelig, men man hører egentllig ikke på den lenger. Trist.