Det er den originale 506. Kjøpte heller den enn 18-bits versjonen den gongen på 90-talet då den var klart meir musikalsk.Flott musikk det der, @PederP
Litt uvanlig å se Berliner Philharmoniker på annet enn Deutsche Grammophon.
Og litt uvanlig å se en sånn fin gammel CD-spiller.Trodde først det var en slik 506 jeg hadde (angrer salget, jada), men kan det faktiske være et Meridian 500 drivverk? Ta god vare på den, uansett!
Her er ein til med Berliner Philharmoniker på Sony.Flott musikk det der, @PederP
Litt uvanlig å se Berliner Philharmoniker på annet enn Deutsche Grammophon.
Så sant. Flaut: eg har fullt sett med både Böhm og Karajan på LP, men dei einaste eg faktisk har høyrt gjennom er Solti og Keilberth (rippa CD). O skam og skjensel.Første gang jeg hører denne innspillingen, da det kan være vanskelig å slippe til mellom de tre Solti-utgavene.
Snart skal alle ha CD-spiller igjen for fysisk format føles best eller noe. Vær foran fortroppen!burde jeg ha fått tak i en cd-spiller igjen?![]()
Ser nå at det varierer. 720 er maks på den her også, men flere andre jeg sjekker har 1080p som maks.Maxer deres Verdi Missa da Requiem som ligger ute på 720p? Er i alle fall det høyeste valgbare i spilleren min.
720/1080 p er bilde oppløsningen som ikke direkte angir lydkvaliteten som jeg er interessert i.Ser nå at det varierer. 720 er maks på den her også, men flere andre jeg sjekker har 1080p som maks.
Kona ser ofte på BergenPhil, og jeg syns det låter bra, men jeg aner ikke hva bitraten på lyden er.
Finnes det en måte å se det i browser?