Tiltross for gjentagende babbling så forsøker jeg med noe i kjelleren min.
La det bli lys........og det ble lys, ikke ord av George Lukas, mannen som oppfant mørke.
Vis vedlegget 1159305
Jeg hadde en Tandberg 3028a pre på 90-tallet, og lurer på om jeg var borti lignende problemstilling. Hvis jeg husker riktig var det pluggene som var problemet, ved eksempelvis Monster var de grovere enn billigkabel slik at de tok borti chassiset hvis du dyttet dem helt inn. Løsningen var å dra de ut noen mm, eller benytte billige kabler…Ellers er Tandberg 3015A koblet opp....... og den spiller fint nå..... MEN den viser seg og være følsom for hvilke signalkabler som benyttes, f.eks hvis jeg bruker en Monster 950 kabel så får jeg bakgrunns forvrengning og nå jeg tar kablen ut av spilleren og kobler kablen i en Sony XA5ES.......så er allt 100, den var inne på verkstedet for dette uten at servicemannen klarte og fremprovosere problemet......her hjemme så funker den ikke sammen med Monster kablen, når jeg bytter til en vanlig 10 kroners rca kabel som man bruker og få med spillere.......så fungerer det hele uten lyter av noe slag....... jeg forstår det ikke.......konklusjonen er og holde Monster kablen langt unna Tandberg cd spilleren...... greit nok det, men jeg luer alikevel på hva i allverden det er som skjer.