KJØP-NÅ....!!!

lydbjørn

Hi-Fi freak
Ble medlem
21.04.2005
Innlegg
3.164
Antall liker
49
Sted
Oslo
hvofor ikke bare gi faen i å kjøpe både krell og fidelity, schumacher?
fatter ikke hvor du vil med å ta tak i småtteri og bruke det for alt det er verdt......
Noen må kverulere veit du.... :p .
::)
 

pp

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2003
Innlegg
366
Antall liker
56
hvofor ikke bare gi faen i å kjøpe både krell og fidelity, schumacher?
fatter ikke hvor du vil med å ta tak i småtteri og bruke det for alt det er verdt......

::)
Sant nok, men det er vel nettopp på grunn av sånt her "småtteri" at dette forumet eksisterer! Så la nå Skomakern diskutere i vei, selv om mange av oss kan mene at det er en filleting å diskutere... Man har i hvert fall fått en meget god begrunnelse og mange gode argumenter fra skribentene og redaktøren i "Fidelity" på hvorfor man anvender Krell som referanse.

PS! Man skal forøvrig ikke se bort fra at Krell blir nevnt færre ganger i framtidige Fidelity-nummer pga denne tråden..! hehe:) Hvem vet??;)

Og..ja..forresten...Mens jeg har Knut Vadseth og Håkon Rognlien på tråden: Hvilket nummer av Fidelity finner jeg "budsjett-artikkelen/testen" som beskriver og begrunner Patos B410's gjenerobring som "budsjettreferanse" på bekostning av PSB Image T45? Vil gjerne bestille det nummeret, skjønner dere. Ikke sikkert dere vil ta slike forespørsler her, men jeg prøver likevel..:)
 

Schumacher

Overivrig entusiast
Ble medlem
05.10.2005
Innlegg
870
Antall liker
97
Sted
Sør-Trøndelag
RoDa...

Nå må du lese hva jeg har skrevet i postene i dette emnet før du tar helt av og lar all eplekjekkheten få utløp....

Jeg har ikke noe spesielt mot merket Krell,men hvordan referanseutstyr ,i dette tilfellet Krell blir brukt og til tider overeksponert i Fidelity.
Det er agendaen fra min side,ikke ett korstog mot enkeltmerker...
Dette hadde du skjønt hadde du lest hva som står på skjermen...
 

janhella

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.09.2004
Innlegg
1.410
Antall liker
0
Alle kjenner Krell, for å være en referanse, så betinger det at flest mulig kjenner til produktet, i så måte er jo Krell en glimrende referanse. Ser ikke noe galt i bruken av Krell som referanse, og når Krell refereres til i Fidelity, har jeg et godt grunnlag til å forstå hvordan produktet er, i forhold  til en referanse som jeg selv og flest mulig andre kjenner. Synes det er straks verre å bruke feks. DP som referanse, da DP er klart mindre kjent enn Krell, selv her på berget.
 
Topp Bunn