KINKI STUDIO

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Nais:cool:
    Sikkert roligere i morgen, i dag var det kaos på "Kvaddå" (det lokale kjøpesenteret)
    Eg kjenne godt til kvaddå og har bygget flere butikker der i gamle dager :)
    Huff ja ein fæle plass;)
    Kånå ska med ein gjeng og handle presanger i dag, så hu kjøpe bits te meg, mens me teste ut noen høyttalere hos svigers, god deal.

    Tar med de ProAcene jeg spiller på, fant frem disse som får stå som innspillings partnere til jeg kommer hjem igjen.

    7BA00D3B-F68D-4AB0-90FA-C805EE734C9E.jpg
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Spennende E.I.A! Hvordan låt det? Tar det for gitt at forsterkeren klarer å sparke liv i de små boksene men klarer den også å gjennskape magi?

    Brikkene faller stadig mer på plass hjemme hos meg etterhvert som timene går. Sitter akkurat nå med en god kopp kaffe, D2 i fanget og det siste albumet til GoGo Penguin "A Humdrum Star". Den aldeles glimrende låten "Strid" har jeg ikke hørt bedre hjemme hos meg. Den kan meget mulig være slik at jeg heller mot å tro at mine altspisende allroundere av noen høyttalere rett og slett har godt av høy dempefaktor.

    Ønsker dere en fortsatt fin helg.

    Mvh
    -BB-
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Spennende E.I.A! Hvordan låt det? Tar det for gitt at forsterkeren klarer å sparke liv i de små boksene men klarer den også å gjennskape magi?

    Brikkene faller stadig mer på plass hjemme hos meg etterhvert som timene går. Sitter akkurat nå med en god kopp kaffe, D2 i fanget og det siste albumet til GoGo Penguin "A Humdrum Star". Den aldeles glimrende låten "Strid" har jeg ikke hørt bedre hjemme hos meg. Den kan meget mulig være slik at jeg heller mot å tro at mine altspisende allroundere av noen høyttalere rett og slett har godt av høy dempefaktor.

    Ønsker dere en fortsatt fin helg.

    Mvh
    -BB-
    Fikk ikke lyttet, brukte bare det letteste jeg hadde tilgjengelig mens jeg var borte, men små høyttalere har godt av store forsterkere.
    Prøve og beskrive lyden fra Kinki er Ikke bare lett fordi den gjør endel motstridende ting, som feks krystallklar og dynamisk, men samtidig avslappet og vennlig, og ordet magi er heller ikke lett og forklare.
    Får nøye meg med og si at jeg er veldig fornøyd og det spiller på en måte jeg liker.

    Tipper Kinki og Harbeth er en match made in heaven, og det mener jeg Kinki og ProAc også er8)

    BTW, hva er D2?
     
    Sist redigert:

    Sst

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.11.2015
    Innlegg
    692
    Antall liker
    471
    Spennende E.I.A! Hvordan låt det? Tar det for gitt at forsterkeren klarer å sparke liv i de små boksene men klarer den også å gjennskape magi?

    Brikkene faller stadig mer på plass hjemme hos meg etterhvert som timene går. Sitter akkurat nå med en god kopp kaffe, D2 i fanget og det siste albumet til GoGo Penguin "A Humdrum Star". Den aldeles glimrende låten "Strid" har jeg ikke hørt bedre hjemme hos meg. Den kan meget mulig være slik at jeg heller mot å tro at mine altspisende allroundere av noen høyttalere rett og slett har godt av høy dempefaktor.

    Ønsker dere en fortsatt fin helg.

    Mvh
    -BB-
    Hei BB

    Er det Harbeth SuperHL5 du har den koblet opp til?

    Mvh
    Sst
     

    sammy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    909
    Antall liker
    454
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Gode forsterkere som Kinki får nok de fleste høyttalerne til å synge vakkert :)

    Lurer på om den klarer å holde Fact 12 i sjakk som har 84dB sensitivitet...
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Gode forsterkere som Kinki får nok de fleste høyttalerne til å synge vakkert :)

    Lurer på om den klarer å holde Fact 12 i sjakk som har 84dB sensitivitet...
    Enig Sammy.

    Sjekk ut kanalen til OCD HI-FI guy (burde vel egentlig byttet til OCD - ADH HI-FI guy) og spesielt denne videoen hvor han tester forsterkeren på Magnepan 7i:


    Spol ut til 8.00 (jazz) og deretter 13.20 (Traffic) hvis du ikke orker all praten hans.

    Forsterkeren har overraskende mye punch og jeg tror at den vil fungere på dine Fact 12 med 84db.

    -BB-
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Det som imponerer er evnen til å spille bra på veldig lavt volum, det har jeg aldri hørt bedre.
     

    Batmobil

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    02.03.2015
    Innlegg
    7
    Antall liker
    7
    Sted
    Gilleleje
    Hej Polka, mono blokkene har 2 x 300 VA trafoer. I forhold til den integreret forstærker har den det dobbelte antal transistorer. Spørgsmål kontakt mig gerne her eller på kontaktformularen på www.audiofidelity.dk - Vh Mik
     

    Batmobil

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    02.03.2015
    Innlegg
    7
    Antall liker
    7
    Sted
    Gilleleje
    Fine sager

    Hejsa,
    Kinki Ex-M1 spiller hos os på flg. højtalere: Mirage M7-Si, Forsman D2/10 og et sæt Avantgarde Duo. Var bekymret for om den "faldt" igennem på Avantgarde men nej. Der er intet støj og med den høje opløsning på volume kontrollen kan man ramme et hæderligt lavt niveau. Dog er Kinki'en effektmæssigt overkill. Sidder og tænker på en mindre ydende Kinki måske 2x50watt mono eller stereo blok og så deres preamp. Sådan et sæt vil være fint til effektive højtalere. Før Kinki spillede vi på en NAT Single SET røramp men den er blevet solgt......go' dag.
    Kinki Avantgarde.jpg
     

    Valfy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2011
    Innlegg
    2.428
    Antall liker
    2.577
    Torget vurderinger
    30
    Noen som har hørt både Plinius SA103 og Kinki EX-M1? :p
     

    sammy

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    17.01.2008
    Innlegg
    909
    Antall liker
    454
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    5
    Enig Sammy.

    Sjekk ut kanalen til OCD HI-FI guy (burde vel egentlig byttet til OCD - ADH HI-FI guy) og spesielt denne videoen hvor han tester forsterkeren på Magnepan 7i:

    Spol ut til 8.00 (jazz) og deretter 13.20 (Traffic) hvis du ikke orker all praten hans.

    Forsterkeren har overraskende mye punch og jeg tror at den vil fungere på dine Fact 12 med 84db.

    -BB-
    Jeg syns musikken som blir spilt i videoen er ganske snill med tanke på bassen. Men de Magnepan høyttalerne er 4ohm 86dB, så lettdrevne er de ikke. Får se om den ikke blir en forsterker nr 2 i heimen.
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Enig Sammy.

    Sjekk ut kanalen til OCD HI-FI guy (burde vel egentlig byttet til OCD - ADH HI-FI guy) og spesielt denne videoen hvor han tester forsterkeren på Magnepan 7i:

    Spol ut til 8.00 (jazz) og deretter 13.20 (Traffic) hvis du ikke orker all praten hans.

    Forsterkeren har overraskende mye punch og jeg tror at den vil fungere på dine Fact 12 med 84db.

    -BB-
    Jeg syns musikken som blir spilt i videoen er ganske snill med tanke på bassen. Men de Magnepan høyttalerne er 4ohm 86dB, så lettdrevne er de ikke. Får se om den ikke blir en forsterker nr 2 i heimen.
    Enig. Og han spiller på fullt volum (256) uten at det vrenger på noen måte iflg han selv.

    -BB-
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    En ny test av Kinki Studio EX-M1 hvor han også har tatt seg tid til å ta noen fantastiske bilder:

    Kinki Studio EX-M1 – HiFi Knights

    Kinki 2.jpg


    Kinki 5.jpg


    Kinki 4.jpg


    Kinki 1.jpg


    Kinky 6.jpg


    Konklusjon:

    Not only Kinki Studio EX-M1 proved to be a fantastic product and nothing less, but it also easily and quickly exceeded this reporter’s expectations by proverbial mile. Early on this machine seemed to be too good to be true, but past several weeks spent with it all I can say now is that I simply couldn’t find any catch. Not even one!

    Kinki Studio EX-M1 is very nicely made, performs outstandingly well, works with no issues, is visually appealing and refined in general. Put shortly, Liu has every right to be proud of this deck’s Chinese roots, whereas yours truly considers himself as lucky to be now familiar with it. The EX-M1 I easily label as the greatest discovery in its class since Job 225, but also a better machine in comparison to this Swiss, one of the very best amps currently known to me, a mandatory audition for Boenicke W8 owners and a true giant slayer with no strings attached.

    Kinki Studio EX-M1 proved to be not only the perfect reality checker, but also hardware very useful in a number of recently published reviews. This fabulous journalistic tool shortened my daily struggle significantly, which translated to more family time in the process and that’s something of immeasurable value. Once all its virtues and very much shocking price are taken into account, not to ask for an invoice would be not a mistake but a crime. That’s why Kinki Studio EX-M1 isn’t going anywhere and that’s the best award yours truly can think of at the moment

    -BB-
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Flott test, takk for link:)
    Blir mer og mer fornøyd her hjemme også, det låter veldig bra og virker dønn stabilt.
    Har stått på repeat siden oppkobling (uten lyd om nettene).
    Tipper 300t snart må være unnagjort, har kommet helt ut av tellinga, antagelig pga at det har spillet nydelig helt fra begynnelsen av.

    Edit: ser på dato i første innlegg at jeg antagelig ikke har passert 200t enda, da blir det sikkert enda bedre;)
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Igjen er det kjekt å lese om dine betrakninger. Selv lot jeg mitt stå å spille på repeat mens jeg var i Polen. Effektivt og ganske utenkelig med en rør-amp.

    Føler selv at jeg har bidratt vel mye i denne tråden og jeg tenker at jeg skal roe ned lovprisningene. Men det har seg slik at jeg er utrolig godt fornøyd med både forsterker og DAC og jeg inviterer gjerne på en god kopp kaffe og en lytt hvis noen er interessert. Først var jeg litt ambivalent til det moderne designet og CNC innsatsen som er utført på apparatene men dette har vokst på meg og jeg setter nå mer pris på soliditeten og kvalitetsfølelsen. Her om dagen løftet jeg ut apparatene og erstattet de originale aluføttene med solide gummiekvivalenter. Dem skåner underlaget og gir meg en bedre følelse en de originale. M4 x 16mm bolt i tilfelle noen lurer og føttene kommer fra Clas Ohlson og ser slik ut:



    Som seg hør og bør så har det til nå ikke vært et eneste tegn til noe "tull" og forsterker/DAC blir knapt varme selv etter to-tre døgn med kontinuerlig spilling.

    -BB-
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Tryggheten som bygger seg opp all den tid ting bare virker, og låter bra hver gang det lyttes, er noe jeg setter veldig høyt ved et anlegg.
    Har ikke hatt mye tull med andre produkt heller, men det har gått en og annen sikring, samt at noen anlegg virker å ha "dagsform" på lyd.

    Skal ha selskap her i helgen, blir ikke prioritert lyd, men hvis noen av dem vil høre(tre av dem er medlemmer her), demonstrerer jeg Kinki med glede.

    Sitter og lytter på High Endition Volume 5 - Blues, bra plate med behagelig blues:cool:
    https://www.amazon.de/High-Endition-Vol-5-Various/dp/B0000525SX

    Bilde 29.11.2018 klokken 12.45.jpg


    Første spor

     
    Sist redigert:

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Tenker du på mitt gamle oppsett mellom Hugo/Henry og rørforsterker? Der prøvde jeg i så fall en rekke kombinasjoner etter vår test. Henry DAC`ene ble etterpå levert tilbake til produsent og Hugo er nå solgt.

    På Kinki benytter jeg utelukkende RCA mellom DAC og forsterker og der skal jeg mekke mine egne Duelund kabler forhåpentligvis denne uken.

    Mvh
    -BB-
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Tenker du på mitt gamle oppsett mellom Hugo/Henry og rørforsterker? Der prøvde jeg i så fall en rekke kombinasjoner etter vår test. Henry DAC`ene ble etterpå levert tilbake til produsent og Hugo er nå solgt.

    På Kinki benytter jeg utelukkende RCA mellom DAC og forsterker og der skal jeg mekke mine egne Duelund kabler forhåpentligvis denne uken.

    Mvh
    -BB-
    Er nok bare jeg som har tatt litt mye piller idag. Var E.I.A som kjørte med xlr. :)
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    23.074
    Antall liker
    20.269
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Tenker du på mitt gamle oppsett mellom Hugo/Henry og rørforsterker? Der prøvde jeg i så fall en rekke kombinasjoner etter vår test. Henry DAC`ene ble etterpå levert tilbake til produsent og Hugo er nå solgt.

    På Kinki benytter jeg utelukkende RCA mellom DAC og forsterker og der skal jeg mekke mine egne Duelund kabler forhåpentligvis denne uken.

    Mvh
    -BB-
    Vil du teste mine Oblivion R Celius rca kabler?
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Jeg byttet til Rca etter anbefaling fra Alvin siden EX-1 ikke er ballanset.
    Lyden ble ørlite gran bedre fokuset, bittelitt diffus med Xlr kablene, men ikke natt og dag.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Tenker du på mitt gamle oppsett mellom Hugo/Henry og rørforsterker? Der prøvde jeg i så fall en rekke kombinasjoner etter vår test. Henry DAC`ene ble etterpå levert tilbake til produsent og Hugo er nå solgt.

    På Kinki benytter jeg utelukkende RCA mellom DAC og forsterker og der skal jeg mekke mine egne Duelund kabler forhåpentligvis denne uken.

    Mvh
    -BB-
    Pass på god ventilasjon når du oljer;D
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Tenker du på mitt gamle oppsett mellom Hugo/Henry og rørforsterker? Der prøvde jeg i så fall en rekke kombinasjoner etter vår test. Henry DAC`ene ble etterpå levert tilbake til produsent og Hugo er nå solgt.

    På Kinki benytter jeg utelukkende RCA mellom DAC og forsterker og der skal jeg mekke mine egne Duelund kabler forhåpentligvis denne uken.

    Mvh
    -BB-
    Pass på god ventilasjon når du oljer;D
    Dem kommer ferdig oljet og dufter helt nydelig. Bilder kommer når jeg får satt i gang, sterkt inspirert av denne artikkelen:

    https://positive-feedback.com/audio-discourse/duelund-coherent-audio-dca-series-cables-part-1/

    Jeg bruker allerede Duelund mellom forsterker og høyttalere.

    -BB-
     

    hansa-bergen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.11.2005
    Innlegg
    161
    Antall liker
    65
    Sted
    Bergen
    Tryggheten som bygger seg opp all den tid ting bare virker, og låter bra hver gang det lyttes, er noe jeg setter veldig høyt ved et anlegg.
    Har ikke hatt mye tull med andre produkt heller, men det har gått en og annen sikring, samt at noen anlegg virker å ha "dagsform" på lyd.

    Skal ha selskap her i helgen, blir ikke prioritert lyd, men hvis noen av dem vil høre(tre av dem er medlemmer her), demonstrerer jeg Kinki med glede.

    Sitter og lytter på High Endition Volume 5 - Blues, bra plate med behagelig blues:cool:
    https://www.amazon.de/High-Endition-Vol-5-Various/dp/B0000525SX

    Vis vedlegget 519480

    Første spor

    Flott innlegg: Likte Blues Company. Her er det en samle CD med 5 CD'er og den blir bestilt. https://www.platekompaniet.no/cd/jubilee-edition/
    2000417192.jpg.png
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Tryggheten som bygger seg opp all den tid ting bare virker, og låter bra hver gang det lyttes, er noe jeg setter veldig høyt ved et anlegg.
    Har ikke hatt mye tull med andre produkt heller, men det har gått en og annen sikring, samt at noen anlegg virker å ha "dagsform" på lyd.

    Skal ha selskap her i helgen, blir ikke prioritert lyd, men hvis noen av dem vil høre(tre av dem er medlemmer her), demonstrerer jeg Kinki med glede.

    Sitter og lytter på High Endition Volume 5 - Blues, bra plate med behagelig blues:cool:
    https://www.amazon.de/High-Endition-Vol-5-Various/dp/B0000525SX

    Vis vedlegget 519480

    Første spor

    Flott innlegg: Likte Blues Company. Her er det en samle CD med 5 CD'er og den blir bestilt. https://www.platekompaniet.no/cd/jubilee-edition/ Vis vedlegget 519512
    Så det var endel unreleased på den, måtte ha den.
    Takk for link:)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    BB. har du fått testa med RCA kabler mellom dac og forsterker? Slik som du ble anbefalt.
    Tenker du på mitt gamle oppsett mellom Hugo/Henry og rørforsterker? Der prøvde jeg i så fall en rekke kombinasjoner etter vår test. Henry DAC`ene ble etterpå levert tilbake til produsent og Hugo er nå solgt.

    På Kinki benytter jeg utelukkende RCA mellom DAC og forsterker og der skal jeg mekke mine egne Duelund kabler forhåpentligvis denne uken.

    Mvh
    -BB-
    Pass på god ventilasjon når du oljer;D
    Dem kommer ferdig oljet og dufter helt nydelig. Bilder kommer når jeg får satt i gang, sterkt inspirert av denne artikkelen:

    https://positive-feedback.com/audio-discourse/duelund-coherent-audio-dca-series-cables-part-1/

    Jeg bruker allerede Duelund mellom forsterker og høyttalere.

    -BB-

    Spennende.
    Ser frem til bilder og lytte inntrykk:)
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Etterhvert som flere får sine nye ”kinky”julegaver på plass så hadde det vært fint om det ble postet noen flere bilder i denne tråden :)

    Jeg prøver å få spilt så mye som mulig på mine greier men ting har seg med å hope seg litt opp mot slutten av året. To julebord er unnagjort og denne uken er det to nye samt også to konserter. Jeg er fortatt strålende fornøyd med hvordan dette spiller men Duelund fikk relativt kort tid i riggen og jeg er tilbake på sølv.

    CF76AC4D-0A7D-4CB6-8843-D1AEC1C5F507.jpg


    5243DE6A-29B8-4793-A0DF-DC43D291B784.jpg


    4E1B3C17-23B3-4BB9-B409-55E1D3AF6F2E.jpg


    Mvh
    -BB-
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Etterhvert som flere får sine nye ”kinky”julegaver på plass så hadde det vært fint om det ble postet noen flere bilder i denne tråden :)

    Jeg prøver å få spilt så mye som mulig på mine greier men ting har seg med å hope seg litt opp mot slutten av året. To julebord er unnagjort og denne uken er det to nye samt også to konserter. Jeg er fortatt strålende fornøyd med hvordan dette spiller men Duelund fikk relativt kort tid i riggen og jeg er tilbake på sølv.

    Vis vedlegget 520064

    Vis vedlegget 520065

    Vis vedlegget 520066

    Mvh
    -BB-
    Nydelige bilder BB, flott og estetisk satt opp.

    Er også strålende fornøyd, det spiller akkurat slik som beskrevet i testene.
    Kommer til teste de andre høyttalerne mine etterhvert, men sliter også med tidsklemma.
    Jobb, unger og trening 4-5x i uka tar opp mye tid:)
    Håper andre også trør til med litt bilder og inntrykk, alltid interesant og høre hva andre mener.
     

    hansa-bergen

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.11.2005
    Innlegg
    161
    Antall liker
    65
    Sted
    Bergen
    Håper Kinki Studio EX M-1 blir å finne i butikker i Norge, det virker som en god forsterker ut i fra det jeg har lest om som dere har skrevet her som har den. Den står nå på ønskelisten.
     

    E.I.A.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.07.2004
    Innlegg
    5.272
    Antall liker
    3.305
    Torget vurderinger
    49
    Noen som har fiklet med filter innstillingene på Dac-1?
    Har hatt den på sharp siden jeg fikk den, (tror) det er default.
    Har den på Short Sharp nå, og mener den høres litt sånn ut.
    Mer fokus på start/stopp virker det som.
    Hvilket filter gir den mest direkte (korrekte) lyden, liker signalet mest mulig slik det var tenkt, upsampling etc har jeg ikke sansen for?

    Ellers blomstrer lyden her som aldri før, kan ha mye mer fokus på musikken, sjelden eller aldri jeg finner direkte uspillelige opptak.

    9VvlHT%RSkW1Jm05mDpffQ.jpg
     

    Dharmabum

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.03.2010
    Innlegg
    1.169
    Antall liker
    1.385
    Torget vurderinger
    11
    Hva slags underlag benytter du på ex-m1 og gir det forbedring av lyden?
     

    BeetleBug

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    30.06.2009
    Innlegg
    6.424
    Antall liker
    12.514
    Sted
    Sørlandet
    Håper Kinki Studio EX M-1 blir å finne i butikker i Norge, det virker som en god forsterker ut i fra det jeg har lest om som dere har skrevet her som har den. Den står nå på ønskelisten.
    Hei hansa-bergen,

    Vi er snart i 2019 og det finnes absolutt ingen grunn for at man skal henvende seg til en norsk / lokal forhandler når man kan kontakte produsent direkte. Kinki / Vinshine svarer lynrask på alle henvendelser og Alvin snakker glimrende engelsk. Frakten er gratis og du får varene levert på døra kun få dager etter at dem er sendt. Gratis retur ved reklamasjon og gode garantier.

    Mvh
    -BB-
     

    hifipuristen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.10.2010
    Innlegg
    2.799
    Antall liker
    3.159
    Sted
    Bærums Verk
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer alle dere med Kinki forsterkere og Dacer.
    Virker som good value for money.😄
    Kos dere nå ekstra. Håper dere får en «Kinki» Jul.

    Mvh
    puristen
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn