Politikk, religion og samfunn Kina, en trussel?

• Trådstarter Desillusjonert
  • Startdato

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.675
    Tenk hvis Kina er først til å lande folk på månen i 2028/29, og at Kina deretter tar Taiwan uten at USA klarer å svare tilstrekkelig.
    Det vil bli et stort sjokk og traume for amerikanerne. Og resten av jordkloden vil også skjønne at verden har endret seg for godt.

Espen R

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.03.2002
    Antall liker
    4.675
    Grunnen til at eg er skeptisk, er at konsekvensane vil vera så sinnssjuke. Det er mykje vondt å seia om Kina og Xi, er vanvittig, dristig risikoatferd ikkje blant det.

Men eg kan sjølvsagt ta feil.
    Når Xi sier at Taiwan skal gjenforenes med Kina, så tror jeg at han mener det.

Flåten til Kina utvides, det fjerde hangarskipet er under bygging. Innen 2035 skal Kina ha 6-9 hangarskip i drift. Det er ekspansivt må man si.

Motorhome

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.06.2018
    Antall liker
    2.481
    Sted
    Sunndalsøra
    Kina vil være en trussel både teknisk, økonomisk og militært. De er veldig dyktige og vil snart overgå på det meste. Kan bare se på de musikalske instrumentene de lager på et helt annet prisnivå. Når det gelder gitarer så er det ikke bare de andre asiatiske bedrifter som er god. De amerikanske og Japanske produktene vil ha et høyere prisnivå og ikke alltid noe bedre.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn