Takk for link, jeg abonnerte på bladet i mange år.Kom over nok et fantastisk, innskannet arkiv fra en svunnen tid her forleden; denne gangen over et bransjetidsskrift fra borte hos "søta bror": Översikt av skannade Radio och Television
Takk for link, jeg abonnerte på bladet i mange år.Kom over nok et fantastisk, innskannet arkiv fra en svunnen tid her forleden; denne gangen over et bransjetidsskrift fra borte hos "søta bror": Översikt av skannade Radio och Television
Ligger det til grunn en verifisering av fart på maskinen som test tape er produsert på med 3 kHz signal ?Bestilte en stk
Gode tilbakemeldinger i kirken ogsåGode tilbakemeldinger
Takk for tipset. De ser seriøse ut.Bestilte en stk
Ok, hvordan får du justert hastighet slik.Ta en kassett måle ut bånd på 285.75 cm prikk, den skal da bruke 60 sekundet fra start til stopp . Fart på dekket er 4.76 cm/s
Skal teste dette selv med stundertror ikke det kan gjøres mere nøyaktig ( trua er viktig ) hehe
De få me har hvert sett har en liten justering skrue på bakside av enkel kapstang motor nedsenket . Hvordan justering på dobbel kapstang blir aner jeg ikke .Ok, hvordan får du justert hastighet slik.
Mente med denne test metoden du refererer tilDe få me har hvert sett har en liten justering skrue på bakside av enkel kapstang motor nedsenket . Hvordan justering på dobbel kapstang blir aner jeg ikke .![]()
Du må jo justere til du når 60 sek er du heldige Anton tar du den på første forsøkMente med denne test metoden du refererer til
Tatt me f på me skal klarer meg uten test tone på 3KJaen tone på 3000hz å en skrur hastighet i sanntid