Forvent ingen høy pris for disse. De vil ligge på samme pris som andre uinnspilte åpnede og uåpnede i samme «valør».Er ikke bevandret innen kassettverdenen.
Har disse kassettene.
Alle er uinnspilte og Grundig-kassetten er forseglet.
Kan de ha noen samleverdi?
Vis vedlegget 874955
Det var det jeg kanskje trodde.Alt det står Tandberg på har samleverdi (nesten). Pris vet jeg lite om.
Ja, her er mine
Wow, for en samling Det morsomme er at WM-D6C ser liten ut i dette selskapetJa, her er mine
V.side front og bakover: Sony TCD D10 Pro (DAT), Marantz CP230, Marantz CP430, Sony TC-D5M, Sony TC-D5Pro
H.side front og bakover: Sony TCD D8 og D7 (DAT) Sony WM-D6C og WM-D6, WM-DDll, WM-Dd (defekt), WM-EX12 og WM-FC101 (AM/FM radio)
Bilder og kommentar takkJeg har bare 4 av de Birger har, men har noen andre i tillegg.
Takk for tips! Det der var noe av det kuleste jeg har sett på lenge!
Fantasifoster med opptrekksnøkkel
Joda, men jeg tenkte egentlig mest på alt på siden det ble lenka til, fra samme fyren. Lavere kassettfaktor, men veldig artig.Fantasifoster med opptrekksnøkkel
Kan se ut til at prisene internasjonalt nærmer seg det nivået, det er en fin spiller, og kjenner du rykninger nedentil når du ser på den så er det vel bare å rydde plass i benkenTeac v-6030s
Dukket opp en på finn nå, visstnok så og si ubrukt.
Er denne verdt 10.000kr?
Ja, tror du har helt rett, rutenettet forvirrer. Er altså en finn-spiller, så litt vanskelig å få bildene akkurat som jeg vilhvis du setter et hvitt papir i bakkant av lydhodene, er det lettere å ta bildet uten at man blir lurt av speilbildet fra rutenettet i den sorte plasten
Siste bildet så mye bedre ut og jeg tror, som andre sier, at det må målesJa, tror du har helt rett, rutenettet forvirrer. Er altså en finn-spiller, så litt vanskelig å bildene akkurat som jeg vil
Tipper hodet vil være som nytt etter renhold og poleringApropos - er det noen som har formening om dette er et slitt lydhode eller ikke?
Vis vedlegget 878318
Veldig fin spiller. Det er å forvente at hovedtannhjulet av plast har sprukket som vist på bildet under.SONY WALKMAN WM-DD30 Megabass
Skjønner jo at jeg må sette inn batterier og skaffe en kassett. Men hører gjerne fra interesserte.