Kassett-spillernes venner

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har tidligere forklart både hva jeg syns om billedbruk her, og hvorfor jeg ALDRI kommer til å legge ut et. Det gidder jeg ikke gjenta flere ganger, og ber om forståelse for dette. Den som har et slikt delingsbehov får legge ut på eget ansvar, men det skjer aldri herfra. Noensinne..
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.373
    Antall liker
    83.795
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Ord blir fattige uten bilder og bilder forteller mer enn 1000 ord. Å snakke om hva man har uten å dokumentere det med et bilde eller to, blir som keiserens nye klær.. Slik er det bare. Lik det eller ei

    Selv har jeg lagt ut minst 1000 bilder her inne og hverken FBI, CIA, KGB, NSM, Interpol, OBOS eller COOP kommet på døra for å arrestere meg. Virus eller Covid har jeg heller ikke fått.
     

    torstej

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2018
    Innlegg
    627
    Antall liker
    1.007
    Jeg har tidligere forklart både hva jeg syns om billedbruk her, og hvorfor jeg ALDRI kommer til å legge ut et. Det gidder jeg ikke gjenta flere ganger, og ber om forståelse for dette. Den som har et slikt delingsbehov får legge ut på eget ansvar, men det skjer aldri herfra. Noensinne..
    @Idar E spurte om modell-betegnelsen, spesielt den østtyske. Kan du ikke skrive den her i et innlegg? Jeg er også nysgjerrig på den østtyske, specs og generiske bilder kan enkelt søkes opp basert på merke og modell.
     

    StefanR

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    22.03.2020
    Innlegg
    612
    Antall liker
    775
    Sted
    Orkanger
    Jeg har tidligere forklart både hva jeg syns om billedbruk her, og hvorfor jeg ALDRI kommer til å legge ut et. Det gidder jeg ikke gjenta flere ganger, og ber om forståelse for dette. Den som har et slikt delingsbehov får legge ut på eget ansvar, men det skjer aldri herfra. Noensinne..
    Større deling og belæringsbehov enn det du lirer ut av deg finnes knapt..
     

    FroBe

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.08.2014
    Innlegg
    89
    Antall liker
    146
    Sted
    Ryfylke
    Min 808 var akkurat lik, der var det mode belt som var som tyggis, du får bestille reimer i linken min over før det er tomt :) jeg mangler noen tresider så send meg en pm om du får noen til overs :)
    Ser at min mode-reim også er slapp og ubrukelig, men original kapstan-reim er stram nok til å stoppe motoren.

    Satser på å bruke denne prosedyren til å lirke inn ny mode-reim uten å måtte demontere hele mekanismen slik at båndløpet krever justering etterpå:

    Under inspeksjonen av mekanismen oppdaget jeg at det var over 1mm slark/bevegelse på supply-kapstan.
    Eldre TCM-200 mekanismer har justeringskruer på baksiden for svinghjulene, det har ikke denne.
    Her måtte jeg føre et lite skrujern langs baksiden av svinghjulet og bende en plastforing litt nærmere svinghjulet for å ta opp slarken.
    Denne justeringsmåten er sikkert mye billigere å produsere, men er ikke mulig å låse med låselakk.
    Dermed kan man oppleve at plastforingen presses helt tilbake om spillerne får et uheldig dunk under transport eller håndtering.
    Glad jeg oppdaget dette.
     

    torstej

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    24.10.2018
    Innlegg
    627
    Antall liker
    1.007
    Satser på å bruke denne prosedyren til å lirke inn ny mode-reim uten å måtte demontere hele mekanismen slik at båndløpet krever justering etterpå:
    Jeg har også brukt den videoen som læring og gjort det på samme måte flere ganger. En ting som har hjulpet meg når man skal tre på beltet (fra 29:40 i videoen) er å sno litt snøre rundt beltet som man så kan dra i for å strekke beltet så det er enkelt å vippe på plass.
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har hatt nok med å hjelpe frua etter hu kom fra sykehus for ca ei uke sia, samt endel tilpasning av hverdagen for egen del. Svarer hvis- og når jeg har mulighet, lyst og tid.

    HeyHo, Torstej: En sølvfarga SK3000 Hi-Fi, ja..bygget i Sonneberg, DDR, 1986. Og kjøpt pga historie, ikke direkte lyd. Du har tilogmed sett - og hørt- den, Torstej. Første gang du var innom. Husker du det nå? Ellers er det bare å gå høyere opp i tråden for andre modellbetegnelser på mine hhv Aiwa, Onkyo og Pioneer. De er beskrevet i detalj der. De, og alle mine tidligere decks, hvorav den aller første Hitachien kom meg ihende som toåring. Jeg lager altså beskrivelser av slik art kun EN gang😊😈 Uten bilder..Blant annet for å skape utfordringer..
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Her forklares det opptil flere ganger om hva som finnes i stua. Signaturen er fin der. Den viser hva som til enhver tid er koblet opp. Mitt siste prosjekt er høyttalerstativer. Slik ble de, de minste hjulene fra Biltema og med plass til 11 kassetter x3 på hver side. Dvs. det ble plass til 132 kassetter i stativene.😀
    20220710_195814.jpg
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Har du tenkt på at basselementet har et kraftig magnetfelt rundt seg og kanskje ikke så lurt å oppbevare og lagre kassetter i nærheten?
    Det har jeg tenkt på. Og jeg lagt inn en ekstra hylleplate øverst noe som gir mer avstand og treverk mellom den øverste kassettrekka og høyttaleren. Det synes godt på bildet.
    Edit; og foreløpig går det bra. :)
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.373
    Antall liker
    83.795
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    Det har jeg tenkt på. Og jeg lagt inn en ekstra hylleplate øverst noe som gir mer avstand og treverk mellom den øverste kassettrekka og høyttaleren. Det synes godt på bildet.
    Edit; og foreløpig går det bra. :)
    Ser den, men magnetfelt går igjennom treverk. I beste mening. Synd om dyrebare opptak blir ødelagt
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Ser den, men magnetfelt går igjennom treverk. I beste mening. Synd om dyrebare opptak blir ødelagt
    Absolutt, alternativet er å ikke bruke den øverste hylla til kassetter men til andre remedier som det er mange av her i huset :)
     

    FroBe

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.08.2014
    Innlegg
    89
    Antall liker
    146
    Sted
    Ryfylke
    Ser den, men magnetfelt går igjennom treverk. I beste mening. Synd om dyrebare opptak blir ødelagt
    På høyttalere som var beregnet på plassering nær billedrør-TV så man ofte at magnetene var innkapslet i en tykk metallkopp.
    Enkelte surround-sett og senterhøyttalere reklamerte med at de var magnetisk skjermet.
    Billedrør var mer følsomme enn magnetbåndene i kassetter.

    I enkelte eldre kassettspillere så man også at det kunne være viklet et par runder med mu-metall rundt motoren for å skjerme dem ekstra.
    Usikker på om dette var mot magnetfeltene fra permanentmagnetene eller mot de vekslende magnetfeltene fra viklingene i kjernen.

    Harddisker bruker kraftige supermagneter for å bevege hodene over platene med magnetisk informasjon, der går det tydeligvis greit med noen centimeters avstand. Mulig magnetplatene tåler mer enn magnetbånd.

    Tror kanskje jeg ville lagt et par passende jernplater mellom høyttalerne og kassettene, om ikke for annet enn enn å slippe å bekymre meg.
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.373
    Antall liker
    83.795
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    På høyttalere som var beregnet på plassering nær billedrør-TV så man ofte at magnetene var innkapslet i en tykk metallkopp.
    Enkelte surround-sett og senterhøyttalere reklamerte med at de var magnetisk skjermet.
    Billedrør var mer følsomme enn magnetbåndene i kassetter.

    I enkelte eldre kassettspillere så man også at det kunne være viklet et par runder med mu-metall rundt motoren for å skjerme dem ekstra.
    Usikker på om dette var mot magnetfeltene fra permanentmagnetene eller mot de vekslende magnetfeltene fra viklingene i kjernen.

    Harddisker bruker kraftige supermagneter for å bevege hodene over platene med magnetisk informasjon, der går det tydeligvis greit med noen centimeters avstand. Mulig magnetplatene tåler mer enn magnetbånd.

    Tror kanskje jeg ville lagt et par passende jernplater mellom høyttalerne og kassettene, om ikke for annet enn enn å slippe å bekymre meg.
    Det var ikke meningen å starte en stor diskusjon ang temaet, men mer en informasjon om fenomenet og en OBS!
     

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: Jeg har aldri hatt det behovet, så jeg begynner ikke nå. Ferdig med den saken. Ellers er det et fint prosjekt du har. Sålenge du holder kassettene unna magneter. Tillat meg å minne på hva som skjer med en videokassett på toppen av en høyttaler..
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Terje-A: Jeg har aldri hatt det behovet, så jeg begynner ikke nå. Ferdig med den saken. Ellers er det et fint prosjekt du har. Sålenge du holder kassettene unna magneter. Tillat meg å minne på hva som skjer med en videokassett på toppen av en høyttaler..
    Å dele nyttig og unyttig informasjon som andre kan ha nytte og glede av er naturlig synes nå jeg. Hvilke produkter jeg har i stua til enhver tid er ikke cosmic top secret men noe jeg føler er naturlig å informere om. Det kan jo godt hende at en av de som leser mine innlegg har spørsmål knyttet til noe av det jeg har i signaturen og da er jeg selvfølgelig klar til å bidra med den erfaringen og informasjonen jeg måtte ha om disse produktene. Men det er mye som er bra. Ingen har monopol på å måtte mene hva som er best for andre. Det må de selv finne ut av.
     

    RDNZL

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2008
    Innlegg
    723
    Antall liker
    2.052
    Torget vurderinger
    13
    Trenger anbefaling! 😊
    Har et Aiwa tre-hoders dekk sent 70-tall som trenger restaurering bytte av gummideler. Hvem med gode skussmål og høy suksessrate kan dere anbefale ?
     

    Sjarlatan

    Medlem
    Ble medlem
    13.06.2022
    Innlegg
    13
    Antall liker
    35
    Sted
    Oslo
    Spørs jo litt hvor du holder til, men har gode erfaringer fra Rune Moens Re:Elektro på Hamar: https://www.reelektro.no/om-oss/

    God kundebehandling, service og pris sammenlignet med andre på høyttalerne jeg fikk reparert hos han tidligere i år.
    Småpratet litt med han om reparasjon og "Do it yourself"-ånd når det kommer til gammel elektronikk, og han nevnte at han har begynt å regummiere gamle pressvalser og sånt sjøl, så om du holder til i det distriktet tror jeg fort han kan være mannen å gå til for dette. Bruktbutikken kan man og finne gull i, til akseptable priser gitt at det som selges har fått service.
     

    Sjarlatan

    Medlem
    Ble medlem
    13.06.2022
    Innlegg
    13
    Antall liker
    35
    Sted
    Oslo
    Der tikket det inn en like fra KjellR, ser jeg.

    Mannen som er grunnen til at jeg er å finne i den tråden her! Og takk for det!
    (En liten undersøkelse av brukernavn og profil peker mot det)

    Benytter anledningen til å fortelle om min vei til kassettentusiasme.

    Som småbarnsfar i pandemien begynte jeg å på veggen hjemme med barna med hjemmekontor i en for liten leilighet... Satt på Finn en dag, så kom jeg over et par Tandberg-høyttalere på gis bort i mitt nærområde, men jeg var for treg... (Jeg vil fort lære at man har kanskje 10-20 sekunder på seg til å være først ute hvis noen gir bort Tandberg-saker på Finn)

    Platesamling har jeg så det monner som samlernisse med litt sær smak, men med skranten økonomi(evig student?) og litt avsmak for Hifi-feinsmekkeri av typen "smaragddekte kabler", hadde jeg aldri kommet frem til å putte noe sjel inn i et skikkelig anlegg. Hadde en helt ok platespiller og et sett med aktive høyttalere som låt mye bedre enn de strengt tatt hadde lov til, var det aldri en prioritet jeg kom til, når mesteparten av budsjettet gikk til snever amerikansk støypunk fra 80-tallet.

    Disse høyttalerne jeg gikk glipp av vekket noe i meg... Når jeg var ung(er 32 i skrivende øyeblikk), var de fleste anlegg jeg kom over hos venner, foreldrenes stereopakker fra 80- og 90-tallet som fungerte, men ikke hadde noe særlig preg... Men en kompis, hadde en far som hadde en kjellerstue vi ofte lånte, hvor det var montert et gammelt Tandberg-anlegg, og det husker jeg at låt gromt. Det var liksom, noe annet, med lydbildet i den kjellerstua. I motsetning til de andre, husker jeg dette.
    Pandemi/småbarnindusert Tandberg-psykose!
    Om jeg uansett er hjemme med disse barna hele tiden, fortjener jeg vel å oppleve dette samme lydbildet hjemme om jeg vil!
    Har ikke klart å komme frem til konkret hvilke høyttalere og anlegg det var hjemme hos denne kompisen, men prosjektet mitt ble nå å bare starte et sted med Tandberg, også teste meg gjennom forskjellige seriene og høyttalerne til jeg fant noe jeg kunne like.

    Tandberg-oramaet passer bedre inn i en annen tråd, men kassettspillere var ikke det jeg hadde i tankene med dette prosjektet her. Jeg har egentlig ikke noe nostalgisk forhold til kassett. Jeg hadde platespiller på lekerommet som barn, så akkurat det har jeg fått inn fra barnsben, men jeg sitter ikke med noen gode minner fra Walkmanen som jeg hadde, som fort ble glemt når jeg fikk med bærbar cd-spiller med antiskip. Vinyl og Spotify, var kildene jeg tenkte å bruke mens jeg søkte meg frem til den perfekte Tandberg-setupen i min stue.

    KjellR lyser ut en halvmorken TA 300 billig i en tråd på Facebook, og jeg får tilslaget og tar turen. Ikke bare en handel, men en opplevelse! En fantasi av en av en mancave med Tandbergforsterkere, kassettspillere og Akai-båndspillere og noen herlig overdimensjonerte høyttalere kjøpt av en MC-klubb om jeg ikke husker feil.
    Å få besøke denne grotten var alene verdt turen.

    Men da Kjell skulle vise frem anlegget, så jeg han gå mot kassettspilleren. I mitt stille sinn tenkte jeg oppgitt noe sånt som:" Kassett for å vise frem alle disse flotte komponentene? Dette tåpelige mediumet er jo bare tull"
    Så trykket han play.
    Jeg ble helt satt ut. Det låt så totalt overraskende gromt, og hele min forståelse av konseptet kassett ble lagt i grus.
    En ny psykose var i gang.
    (Men budsjettet oppbrukt på ett sett med TML 3005)

    Noen måneder senere fikk jeg et NAD 613 deck på gis bort på Finn, og dette enkle decket har gitt meg så mye glede det siste halvåret. At jeg også bruker dette til å lage mixtapes skreddersydd til min kjæres musikksmak, har og bidratt til å øke WAF-en på hele psykosen.:cool:

    Etter jeg fikk TML3005, og et sett med 3002 og 3003, har prosjektet blitt å krone dette settet med TCD 3004, men det ser ut til å la vente på seg.
    Nå har jeg akkurat fått en Nakamichi BX-300 til å bruke i mellomtiden, så båndene ruller videre her, nå endelig med tre hoder.

    Igjen takk, KjellR!:D
     

    RDNZL

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.12.2008
    Innlegg
    723
    Antall liker
    2.052
    Torget vurderinger
    13
    Spørs jo litt hvor du holder til, men har gode erfaringer fra Rune Moens Re:Elektro på Hamar: https://www.reelektro.no/om-oss/

    God kundebehandling, service og pris sammenlignet med andre på høyttalerne jeg fikk reparert hos han tidligere i år.
    Småpratet litt med han om reparasjon og "Do it yourself"-ånd når det kommer til gammel elektronikk, og han nevnte at han har begynt å regummiere gamle pressvalser og sånt sjøl, så om du holder til i det distriktet tror jeg fort han kan være mannen å gå til for dette. Bruktbutikken kan man og finne gull i, til akseptable priser gitt at det som selges har fått service.
    Takk for supert svar/ anbefaling. Jo, er faktisk en del i det området. Så det kan gå bra. Kontakter vedkommende og forhører meg 😊 takker!
     

    KjellR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.07.2008
    Innlegg
    3.363
    Antall liker
    3.277
    Sted
    Moss (eller enda bedre - Rygge!)
    Der tikket det inn en like fra KjellR, ser jeg.

    Mannen som er grunnen til at jeg er å finne i den tråden her! Og takk for det!
    (En liten undersøkelse av brukernavn og profil peker mot det)

    KjellR lyser ut en halvmorken TA 300 billig i en tråd på Facebook....

    Igjen takk, KjellR!:D
    Som TT er inne på... :)

    Skulle gjerne vært den KjellR som guidet deg inn i kassettspillerens vidunderlige(?) verden - men det er nok en annen , og for meg ukjent KjellR som som må krediteres dette. Har aldri eid en TA 300 og min "mancave" deler jeg (dessverre ;) ) med kona...

    Uansett - lykke til med kassettene!
     

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    40.373
    Antall liker
    83.795
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    97
    "En liten undersøkelse av brukernavn og profil peker mot det"
    Den undersøkelsen var heller semmer! 🤨👿😂
     

    Sjarlatan

    Medlem
    Ble medlem
    13.06.2022
    Innlegg
    13
    Antall liker
    35
    Sted
    Oslo
    "En liten undersøkelse av brukernavn og profil peker mot det"
    Den undersøkelsen var heller semmer! 🤨👿😂
    🙈

    Begge heter Kjell R, fra et sted med flyplasstilknytning, aktiv på div hifi-forum på nettet(spesifikt også tilknyttet kassett) og profilbildets stil var i tråd med denne andre Kjell R. sine profilbilder i andre kanaler, så jeg opplever egen feil som forklarlig.

    (Men hadde jeg gått dypere inn på KjellR sitt utstyr(sic) så burde jeg skjønt at dette var en annen... Jaja, håper det var hyggelig lesning læll!)
     

    Sjarlatan

    Medlem
    Ble medlem
    13.06.2022
    Innlegg
    13
    Antall liker
    35
    Sted
    Oslo
    Takk for supert svar/ anbefaling. Jo, er faktisk en del i det området. Så det kan gå bra. Kontakter vedkommende og forhører meg 😊 takker!
    Bare hyggelig! Han ga meg et circa-anslag på forhånd på pris som stemte godt når jeg kom for å hente sakene!😄
     

    vega jon

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    11.03.2011
    Innlegg
    1.371
    Antall liker
    1.186
    Sted
    bærum
    Torget vurderinger
    3
    ja da ligger det gromme kassetter og spiller på finn. for de som har lyst . :cool:
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    Auditor

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.02.2006
    Innlegg
    12.091
    Antall liker
    4.345
    Torget vurderinger
    1
    Terje-A: For min del behøver jeg ikke bilder for å assistere andre. Det holder med merke, modell og matchkombinasjon. Dette veit du, etter å ha kjent meg såpass lenge. Vi har forskjellige metoder. Og jeg har ikke- og vil aldri få- det bildedelingsbehovet mange her inne har. Det er blant annet personvernsgrunner til det, og kommer du innom skal jeg gladelig forklare mer. Ellers, aksepter det. Auditor bruker ikke bilder.
     
    Sist redigert:

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.513
    Antall liker
    9.271
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Terje-A: For min del behøver jeg ikke bilder for å assistere andre. Det holder med merke, modell og matchkombinasjon. Dette veit du, etter å ha kjent meg såpass lenge. Vi har forskjellige metoder. Og jeg har ikke- og vil aldri få- det bildedelingsbehovet mange her inne har. Det er blant annet personvernsgrunner til det, og kommer du innom skal jeg gladelig forklare mer. Ellers, aksepter det. Auditor bruker ikke bilder.
    Jeg vet at du ikke bruker bilder av forskjellige årsaker som vi ikke behøver å nevne her. Men du kan da informere oss som deltar her i tråden om hvilke kassettspillere du har og ev. Resten av anlegget. Ingen er ute etter å "ta" deg eller slenge med leppa om utstyret du har i benken hjemme. Det er bare hyggelig å dele litt info.
     

    Sjarlatan

    Medlem
    Ble medlem
    13.06.2022
    Innlegg
    13
    Antall liker
    35
    Sted
    Oslo
    Da går turen straks til Sverige for å besøke familien til samboeren.

    Hennes stefar hater Beatles, og lagde en serie med blandebånd til henne under fanen "I stället för Beatles" for å tilby henne alternativer i hennes ungdomstid.

    Nå har jeg lagt et svar til dette. De litt tyngre og prog-ish låtene på side A, og mer rolige låter på side B, med noen alternative takes og en og annen overlegen demoversjon.

    IMG_20220714_234658706.jpg


    Fant en ok brukt BBC type 2 kassett jeg resirkulerte, som jeg tenkte passet seg til innholdet. Spilt inn på Nakamichi BX-300, med dolby B på, da det ble litt vel mye støy uten. Utrolig digg å spille inn på denne.

    Får håpe han fortsatt har kassettspiller.

    IMG_20220714_234624280.jpg
     

    Vedlegg

    Idar E

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.12.2018
    Innlegg
    478
    Antall liker
    1.215
    Sted
    Fræna
    Torget vurderinger
    1
    Da går turen straks til Sverige for å besøke familien til samboeren.

    Hennes stefar hater Beatles, og lagde en serie med blandebånd til henne under fanen "I stället för Beatles" for å tilby henne alternativer i hennes ungdomstid.

    Nå har jeg lagt et svar til dette. De litt tyngre og prog-ish låtene på side A, og mer rolige låter på side B, med noen alternative takes og en og annen overlegen demoversjon.
    Ha en fin tur! :) Kul mixtape idè 😄👍
     

    Idar E

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    17.12.2018
    Innlegg
    478
    Antall liker
    1.215
    Sted
    Fræna
    Torget vurderinger
    1
    Har spilt mye opptakskassetter på den nyservede Nakamichien i det siste. Den får «alt» til å høres bedre ut, selv denne gode, ullne gamle Agfaen. Har ikke prøvd meg på opptak enda, men skal ta en rens nå og satser det blir tid til mixtape i kveld :)

    40C48D70-F708-4CBF-B034-E77EA1A1D1F6.jpeg
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn