M
Mr-T
Gjest
Takk. Noen må stå i mot bermen vet du. ;Dbluesbreaker skrev:JODA. Du tok bra høyde der![]()
Takk. Noen må stå i mot bermen vet du. ;Dbluesbreaker skrev:JODA. Du tok bra høyde der![]()
Hun er lett å like hele tiden, og spilles med litt ujevne mellomromJanR skrev:Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.
/jan
Det må jeg si kom som en overraskelse på meg. Myke menn i Særp også ;D ;D ;DJanR skrev:Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.
/jan
Det fine med Kari Bremnes (og all annen god musikk også forresten) er at den krever litt av mottakeren. Så enkelt er det. 8)Mr-T skrev:Kari hylles uten filteret på i hifi-kretser. Eller hates fordi hun spilles ihjel i hifidemoer? Ikke mange er midt på treet.
Omsider har jeg faktisk hørt gjennom skiva LY ordentlig. Den har samlet støv, og det kommer den til å fortsette med. Kjedelig innholdsløst pjatt synes jeg. Tekster som en middels stiloppgave fra barneskolen, dog pent innpakket i smakfulle arrangementer og pyntelig lyd. Men det holder ikke. Så jeg er enig med de som mener terningkast 3.
Enig med U FinnMFinn M skrev:Det fine med Kari Bremnes (og all annen god musikk også forresten) er at den krever litt av mottakeren. Så enkelt er det. 8)Mr-T skrev:Kari hylles uten filteret på i hifi-kretser. Eller hates fordi hun spilles ihjel i hifidemoer? Ikke mange er midt på treet.
Omsider har jeg faktisk hørt gjennom skiva LY ordentlig. Den har samlet støv, og det kommer den til å fortsette med. Kjedelig innholdsløst pjatt synes jeg. Tekster som en middels stiloppgave fra barneskolen, dog pent innpakket i smakfulle arrangementer og pyntelig lyd. Men det holder ikke. Så jeg er enig med de som mener terningkast 3.
I tillegg er det en fordel med et godt anlegg slik at man kan gjenskape den fantastiske atomsfæren som er på hennes konserter. Hun omgir seg f.eks med en haug med topp musikere. De som ikke har opplevd henne live har virkelig gått glipp av noe stort.
For et par år siden kjørte jeg ens ærend fra Ålesund til Trondheim til Hifi messen. Ikke for å gå på messe, men for å få med meg den aller største konsertopplevelsen jeg noengang har hatt. Bare publikum (stemningen) var dårlig men noe annet kan man ikke vente av en gjeng med hifi-nerder....![]()
Én i alle fall.hel skrev:Det må jeg si kom som en overraskelse på meg. Myke menn i Særp også ;D ;D ;DJanR skrev:Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.
/jan
Dazed skrev:Én i alle fall.hel skrev:Det må jeg si kom som en overraskelse på meg. Myke menn i Særp også ;D ;D ;DJanR skrev:Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.
/jan![]()
Snart helg igjen, så da frå du vel ta deg en oppstiver (bokstavelig talt) for å fikse konsistensen. Du har vel mer igjen av både båtpuss og Caol, så...JanR skrev:Dazed skrev:Én i alle fall.hel skrev:Det må jeg si kom som en overraskelse på meg. Myke menn i Særp også ;D ;D ;DJanR skrev:Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.
/jan![]()
Bra skive. Spilles dog for sjelden.
Og ja, blir jeg mykere nå så....
/jan
Hø? Hva var galt med stemningen?Finn M skrev:Det fine med Kari Bremnes (og all annen god musikk også forresten) er at den krever litt av mottakeren. Så enkelt er det. 8)Mr-T skrev:Kari hylles uten filteret på i hifi-kretser. Eller hates fordi hun spilles ihjel i hifidemoer? Ikke mange er midt på treet.
I tillegg er det en fordel med et godt anlegg slik at man kan gjenskape den fantastiske atomsfæren som er på hennes konserter. Hun omgir seg f.eks med en haug med topp musikere. De som ikke har opplevd henne live har virkelig gått glipp av noe stort.
For et par år siden kjørte jeg ens ærend fra Ålesund til Trondheim til Hifi messen. Ikke for å gå på messe, men for å få med meg den aller største konsertopplevelsen jeg noengang har hatt. Bare publikum (stemningen) var dårlig men noe annet kan man ikke vente av en gjeng med hifi-nerder....![]()