Kari Bremnes: LY - Ny plate 19. januar!

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Bremnes er fint - i ein passelig dose.

Hornlyd

Musikkglad
Ble medlem
01.04.2005
Antall liker
12.177
Torget vurderinger
10
JanR skrev:
Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.

/jan
Det må jeg si kom som en overraskelse på meg. Myke menn i Særp også ;D ;D ;D

Finn M

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.09.2008
Antall liker
1.219
Torget vurderinger
6
Mr-T skrev:
Kari hylles uten filteret på i hifi-kretser. Eller hates fordi hun spilles ihjel i hifidemoer? Ikke mange er midt på treet.

Omsider har jeg faktisk hørt gjennom skiva LY ordentlig. Den har samlet støv, og det kommer den til å fortsette med. Kjedelig innholdsløst pjatt synes jeg. Tekster som en middels stiloppgave fra barneskolen, dog pent innpakket i smakfulle arrangementer og pyntelig lyd. Men det holder ikke. Så jeg er enig med de som mener terningkast 3.
Det fine med Kari Bremnes (og all annen god musikk også forresten) er at den krever litt av mottakeren. Så enkelt er det. 8)
I tillegg er det en fordel med et godt anlegg slik at man kan gjenskape den fantastiske atomsfæren som er på hennes konserter. Hun omgir seg f.eks med en haug med topp musikere. De som ikke har opplevd henne live har virkelig gått glipp av noe stort.

For et par år siden kjørte jeg ens ærend fra Ålesund til Trondheim til Hifi messen. Ikke for å gå på messe, men for å få med meg den aller største konsertopplevelsen jeg noengang har hatt. Bare publikum (stemningen) var dårlig men noe annet kan man ikke vente av en gjeng med hifi-nerder.... ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Kanskje vi som liker henne skal spleise på den kåpa i Milano til 55-årsdagen hennes?

Aubi

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.10.2007
Antall liker
1
Støtter fullt ut dette med at tekstene er bare innholdsløst pjatt. Dama har ikke skrevet en eneste tekst om knust kjærlighet enda. Etter malen så burde ni av ti være det!

56fwb

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2007
Antall liker
137
Sted
Volda
Finn M skrev:
Mr-T skrev:
Kari hylles uten filteret på i hifi-kretser. Eller hates fordi hun spilles ihjel i hifidemoer? Ikke mange er midt på treet.

Omsider har jeg faktisk hørt gjennom skiva LY ordentlig. Den har samlet støv, og det kommer den til å fortsette med. Kjedelig innholdsløst pjatt synes jeg. Tekster som en middels stiloppgave fra barneskolen, dog pent innpakket i smakfulle arrangementer og pyntelig lyd. Men det holder ikke. Så jeg er enig med de som mener terningkast 3.
Det fine med Kari Bremnes (og all annen god musikk også forresten) er at den krever litt av mottakeren. Så enkelt er det. 8)
I tillegg er det en fordel med et godt anlegg slik at man kan gjenskape den fantastiske atomsfæren som er på hennes konserter. Hun omgir seg f.eks med en haug med topp musikere. De som ikke har opplevd henne live har virkelig gått glipp av noe stort.

For et par år siden kjørte jeg ens ærend fra Ålesund til Trondheim til Hifi messen. Ikke for å gå på messe, men for å få med meg den aller største konsertopplevelsen jeg noengang har hatt. Bare publikum (stemningen) var dårlig men noe annet kan man ikke vente av en gjeng med hifi-nerder.... ;)
Enig med U FinnM ;)

Dazed

Æresmedlem
Ble medlem
29.01.2003
Antall liker
7.292
Sted
Sarpsborg
Torget vurderinger
2
JanR skrev:
Dazed skrev:
hel skrev:
JanR skrev:
Liker Kari hele tiden, men hu spilles ikke så ofte.

/jan
Det må jeg si kom som en overraskelse på meg. Myke menn i Særp også ;D ;D ;D
Én i alle fall. ;)

Bra skive. Spilles dog for sjelden.
Og ja, blir jeg mykere nå så.... ;)

/jan
Snart helg igjen, så da frå du vel ta deg en oppstiver (bokstavelig talt) for å fikse konsistensen. Du har vel mer igjen av både båtpuss og Caol, så... ;)

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Finn M skrev:
Mr-T skrev:

Hø? Hva var galt med stemningen?

Topp Bunn