Politikk, religion og samfunn Journalister til Strykkarakter

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Hadde det enda vært sånn, så skulle jeg tømt olivenglasset i kjøkkenskapet for småmynt og spandert strøm på hele gjengen i vinter... ;D
     
    G

    Gjestemedlem

    Gjest
    NTB gjengitt i Nettavisen:

    I slutten av juli var det derfor et underskudd på vann i magasinene på nær 30 kilowattimer, noe som tilsvarer en firedel av Norges totale årlige strømforbruk.

    Ikke helt stiv i SI-prefikser ser det ut til

    Vi gjentar i kor: pico, nano, mikro,milli,kilo,mega,giga,tera
    Ikke er de alene heller. Samme gjengitt av Klassekampen, ABC Nyheter, Harstad Tidende, Sunnmørsposten, Adresseavisen og en hele rekke andre. De tenker ikke mye om hva de faktisk videreformidler. Eneste som fikk det rett var jo Statnett selv på sine sider.
     

    weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.752
    Antall liker
    13.242
    Aftenposten har reiseregningene.
    VG har Tolga-saken

    Dagbladet setter søkelys på Idol-kontraktene. Tipper det er sånn middels dårlig stemning der om dagen.
     

    Poirot

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.07.2007
    Innlegg
    2.065
    Antall liker
    2.015
    https://www.tv2.no/nyheter/10149524/

    :cool:

    Johnsen forteller at barna også får lage sine egne bøsser i tre før de skal på tur, så de får en forståelse av hva som skal skje.

    – I fjor tok barna med seg bøssene sine på jakt. Det er veldig viktig med sikkerhet på turen, så barna lærer at de ikke får lov til å peke de mot mennesker selv om bøssene er laget av tre, understreker Johnsen.
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.862
    Torget vurderinger
    0
    https://www.tv2.no/nyheter/10149524/

    :cool:

    Johnsen forteller at barna også får lage sine egne bøsser i tre før de skal på tur, så de får en forståelse av hva som skal skje.

    – I fjor tok barna med seg bøssene sine på jakt. Det er veldig viktig med sikkerhet på turen, så barna lærer at de ikke får lov til å peke de mot mennesker selv om bøssene er laget av tre, understreker Johnsen.
    Sånn de gjør det disse som samler inn til TV aksjonen, starter som små barn!!
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.723
    Antall liker
    9.346
    Sted
    Trondheim
    Krigstyper i avisene: "Kina forbyr salg av iPhone".

    Realitetene: De forbyr salg av eldre iPhonemodeller grunnet et søksmål fra Qualcomm.
    "Qualcomm hevder nemlig at Apple bryter to av deres patenter i iPhone 6S, 6S Plus, 7, 7 Plus, 8, 8 Plus og iPhone X, nærmere bestemt et patent som dreier seg om å endre størrelsen på bilder på telefonen og et patent som handler om å administrere apper ved hjelp av touchskjerm."

    Dette gjelder ikke dersom telefonene kjører iOS 12, noe alle av de nevnte modellene gjør. Så egentlig forbyr ikke Kina salg av iPhone i det hele tatt, men det gir vel ikke like mange klikk på artikkelen. En annen sak er at Apple har full støtte fra bl.a. Google, Microsoft og Samsung i saken mot Qualcomm, samtidig med at Qualcomm er under etterforskning for misbruk av patenter. Det nevnes imidlertid ikke i artikkelen.
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.281
    Antall liker
    2.525
    Torget vurderinger
    1
    VG sin vaktsjef bekrefter at tradisjonell journalistikk ikke er deres greie og at i 2019 fortsetter de med kampanjejournalistikk.....

    Ken Andre Ottesen
    23 t ·

    Det er tidlig med nyttårsforsett, men jeg skal tyvstarte: I 2019 skal jeg trappe opp den skriftlige og verbale kampen mot alle som forsøker å undergrave den tradisjonelle pressen og demokratiet.

    Husk dette:
    1. Resett, HRS og Document er ikke noe alternativ til VG, NRK, TV2, Dagbladet, Aftenposten og landets lokalaviser. Ytre høyre-bloggene hisser opp allerede sinte mennesker til å tro at de er ofre for en global plan om å bytte ut hvit, kristen befolkning med brune, muslimske migranter - og at vi i mediene jobber for at det skal skje. Paranoia er stort sett en sak for fastlegen, men bare så det er sagt: Det er ingen som står bak ryggen på oss og bestemmer hva vi skal skrive, om hvem vi skal skrive noe om og når vi skal gjøre det.

    2. Bitre og sure gubber i 50-, 60- og 70-årene må ikke få definere hvordan samfunnet skal møte feminisme, innvandring og generell utvikling.

    3. Holocaust skjedde. Ikke gi personer som hevder det motsatte oppmerksomhet.

    4. Maskerte, voldelige idioter representerer venstresiden i norsk politikk like lite som Hitler representerer høyresiden. Slutt å bruke ytterpunkt for å sverte hverandre. Med mindre du faktisk diskuterer med Hitler.
    Da er det lov.

    5. De som skriker høyest er ganske få. Det er nettopp derfor de skriker så høyt.

    6. Pust med magen. Det kommer til å gå bra.

    https://www.facebook.com/ken.ottesen
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.281
    Antall liker
    2.525
    Torget vurderinger
    1
    Jeg har ingen problemer med at folk sier noe jeg ikke liker, men jeg liker å leve i et fritt samfunn der folk stort sett bør få lov til å si hva de vil så lenge man ikke truer eller oppfordrer til kriminelle handlinger. Og det blir bare for fristende å videre bringe slikt selvgodt pjatt, når moralens selvopphøyde vokter sprer løgner, om han er bekymret for at Holocaust skal bli en myte er det nok andre steder enn blant hvite norske menn han bør legge inn opplysningsarbeidet sitt.

    At han prøver seg med dårlige hersketeknikker er jo forståelig da argumentene er helt fraværende, for det er klart at noen finner det sikkert best å skygge banen for å ikke bli klassifisert som bitre og sure gubber med godt utviklet paranoia, fakt er at han er på linje med Gro som finner det skremmende å ikke kunne styre hva folk får vite :rolleyes:
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.643
    Antall liker
    10.212
    Jeg har ingen problemer med at folk sier noe jeg ikke liker, men jeg liker å leve i et fritt samfunn der folk stort sett bør få lov til å si hva de vil så lenge man ikke truer eller oppfordrer til kriminelle handlinger. Og det blir bare for fristende å videre bringe slikt selvgodt pjatt, når moralens selvopphøyde vokter sprer løgner, om han er bekymret for at Holocaust skal bli en myte er det nok andre steder enn blant hvite norske menn han bør legge inn opplysningsarbeidet sitt.

    At han prøver seg med dårlige hersketeknikker er jo forståelig da argumentene er helt fraværende, for det er klart at noen finner det sikkert best å skygge banen for å ikke bli klassifisert som bitre og sure gubber med godt utviklet paranoia, fakt er at han er på linje med Gro som finner det skremmende å ikke kunne styre hva folk får vite :rolleyes:
    Med innlegget der du siterte Ottesen, anser jeg vel at du og han har helt likelydende oppfatning. Altså et ønske om et fritt samfunn der folk stort sett bør få lov til å si hva de vil, så lenge de ikke oppfordrer til vold eller kriminelle handlinger. Sagt på en annen måte: Ekstremister skal ikke få styre samfunnet med løgner, bedrag og fusk; å jobbe for at sannheten kommer fram, er viktigere enn noensinne.

    Disqutabel
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.281
    Antall liker
    2.525
    Torget vurderinger
    1
    Om inntrykket du satt igjen med var at han ønsket en fri og åpen debatt blir jeg en smule forundret

    Premissene han legger er jo fullstendig på jordet, hvor finnes alle disse som forsøker å undergrave demokratiet, er det medlemmene i Rødt han snakker om?

    Pressens fremste jobb er å informere slik at leserne får dannet seg et korrekt bilde av samfunnsutviklingen her og i resten av verden. At det dukker opp frittstående blogger/nettaviser som tar over rapportering fra deler av samfunnsutviklingen viser bare at den tradisjonelle pressen har feilet i sitt samfunnsansvar og at deler av befolkningen ser at informasjon mangler eller informasjonen som kommer avviker kraftig fra deres virkelighet.
     

    Disqutabel

    Æresmedlem
    Ble medlem
    28.09.2016
    Innlegg
    10.643
    Antall liker
    10.212
    Om inntrykket du satt igjen med var at han ønsket en fri og åpen debatt blir jeg en smule forundret

    Premissene han legger er jo fullstendig på jordet, hvor finnes alle disse som forsøker å undergrave demokratiet, er det medlemmene i Rødt han snakker om?

    Pressens fremste jobb er å informere slik at leserne får dannet seg et korrekt bilde av samfunnsutviklingen her og i resten av verden. At det dukker opp frittstående blogger/nettaviser som tar over rapportering fra deler av samfunnsutviklingen viser bare at den tradisjonelle pressen har feilet i sitt samfunnsansvar og at deler av befolkningen ser at informasjon mangler eller informasjonen som kommer avviker kraftig fra deres virkelighet.
    Om du opplever premissene hans som helt på jordet, er jeg mer enn en smule forundret.
    Jeg kan ta det punkt for punkt:

    1. Resett, HRS og Document er ikke noe alternativ til VG, NRK, TV2, Dagbladet, Aftenposten og landets lokalaviser. Ytre høyre-bloggene hisser opp allerede sinte mennesker til å tro at de er ofre for en global plan om å bytte ut hvit, kristen befolkning med brune, muslimske migranter - og at vi i mediene jobber for at det skal skje. Paranoia er stort sett en sak for fastlegen, men bare så det er sagt: Det er ingen som står bak ryggen på oss og bestemmer hva vi skal skrive, om hvem vi skal skrive noe om og når vi skal gjøre det.
    - Jeg opplever vel at nevnte publikasjoner er alternativer for noen lesere, og jeg aner vel at det er på dette punkt den store uenigheten ligger. Det er et reelt problem at så vel Resett som Document.no gjør seg til talspersoner for svært lite etterprøvbare, konspirasjonslignende virkelighetsbeskrivelser, som bidrar til splittelse og store misforståelser i oppfatning av virkeligheten hos mange ukritiske lesere.

    2. Bitre og sure gubber i 50-, 60- og 70-årene må ikke få definere hvordan samfunnet skal møte feminisme, innvandring og generell utvikling.
    - Dette kan det vel neppe herske mye uenighet om? Vi halvgamle mer og mindre naustete gubber, har ofte en nokså forvirret opplevelse av å bli både påkjørt, overkjørt og frakjørt, og noen av oss lar dette gå ut over uskyldige. Samfunnsutviklingen må bestå av hele folket og ikke en ressurssterk, liten gruppe alene.

    3. Holocaust skjedde. Ikke gi personer som hevder det motsatte oppmerksomhet.
    - Dette opplever jeg egentlig som et minimalt problem, og jeg skjønner ikke helt hvorfor han finner det nødvendig å bringe det til torgs. Joda, det finnes noen fjernstyrte tullinger som benekter selv Holocaust, men disse er så få og så fjerne, at de stort sett kan forbigås i stillhet

    4. Maskerte, voldelige idioter representerer venstresiden i norsk politikk like lite som Hitler representerer høyresiden. Slutt å bruke ytterpunkt for å sverte hverandre. Med mindre du faktisk diskuterer med Hitler.
    Da er det lov.
    - Dette er vel sant? Det er idioter i alle ekstremistleire, enten de nå bekjenner seg til høyre, venstre eller en gudeskikkelse. De fleste av oss har relativt moderate synspunkter, og det er fortsatt fullt lovlig å være uenig med både Solberg, Støre, Jensen, Moxnes og Lysglimt. Det viktige for å skape en viss samfunnsbalanse, og en relativt fornuftig debatt, er at man er omtrentlig enige om hvor sentrum ligger. For ekstremister viser dette seg dessverre vanskelig, og i det man føler trang til å kalle stødige politikere for "Quisling" eller "Landsforræder", har man i grunn tatt steget forbi en fri, åpen debattform.

    5. De som skriker høyest er ganske få. Det er nettopp derfor de skriker så høyt.
    - Heldigvis er de relativt få, men de gjør mye av seg. Og dessverre er det en trend at også nokså outrerte oppfatninger og demokratifiendtlige holdninger har fått innpass i styrende organer i flere land. Dette må det være opportunt å være tydelig med, samt debattere tøft i mot.

    6. Pust med magen. Det kommer til å gå bra.
    - Ja det håper jeg da virkelig!

    Jeg deler ellers overhodet ikke din oppfatning av at pressen har forlatt sitt samfunnsansvar, derimot finner jeg den holdningen ganske problematisk av flere årsaker. Det impliserer nemlig en tese om at de faktisk ikke ønsker å formidle virkeligheten, og dermed er vi langt over i konspirasjonsteoriene. Jeg aksepterer at det popper opp publikasjoner som Resett og andre relativt forvirrede meningsbærere, men det betyr ikke at jeg er enig i særlig mye av grunnholdningene de representerer.
    Det er flere som ønsker å undergrave demokratiet, Rødt er forsåvidt en av disse aktørene, likeledes religiøse og politiske aktører i randsonen. Det er verdt å merke seg at også publikasjonene som nevnes har enkelte svært udemokratiske holdninger, samt lite forståelse av normale, demokratiske prosesser. Så hva som er galt med hans premisser, sliter jeg litt med å forstå. Jeg deler ikke hans politiske ståsted, men det han skriver her, er jo generelt sett helt greie.

    Og ellers ønsker jeg deg faktisk en fredfull jul! :)

    Disqutabel
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.281
    Antall liker
    2.525
    Torget vurderinger
    1
    Du hoppet jo over premisset og rett til hans påstander, hvor er alle disse som vil undergrave demokratiet, de fleste befinner seg vel i pressens ekkokammer der 10-15% ville stemt Rødt og de vil som kjent ha revolusjon.

    Du godtar også hans sykeliggjøring av meningsmotstandere som bitre, sure paranoide gamle gubber og hadde han anstrengt seg litt mer hadde han nok fått på plass hatefull også.

    1.Dette er feil……, de tar tak i utfordringer som ikke blir videreformidlet av msm i hvert fall ikke før de blir presset til det.

    Og når det gjelder konspirasjonsteorier er jo disse velkjent….

    Vi trenger innvandring for: å gjøre alle jobbene
    å opprettholde velferdsstaten
    å gjøre alle drittjobbene som nordmenn ikke vil ta.

    Så er det alle sipe historiene om alle kvinner og barn som rømmer fra krig, tro hvorfor vi nå har fått overvekt av menn her til lands?


    2.Morsomt at man nå finner det for godt å definere disse som en resurssterk gruppe, som oftest omtales de som mindre smarte Frp velgere som akkurat klarer å gå og snakke samtidig, men la gå man er jo raus i julen.

    3. Antallet er økende og tro hvorfor…….

    I en ikke navngitt by i Nord-England ble undervisningen om Holocaust droppet av frykt for å provosere fram antisemittisme og holocaust-fornektelse blant en gruppe muslimske elever.
    http://www.haevents.org.uk/PastEvents/Others/Teach%20report.pdf




    4.Er ikke tilhenger av vold, men landsforræder finner jeg akseptabelt på svenske politikere.

    5 Er det EU du tenker på…

    6 Nei det kommer ikke til å gå bra, hvilket normalt vestlig land har unntakstilstand i 3 år og hvem er neste land ut England, Sverige eller kanskje Tyskland om de våger å ta et oppgjør med de arabiske klanene som styre i store bydeler.
     

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.215
    a)
    Disqutabel drar frem Lysglimt sammen med Solberg, Støre, Jensen og Moxnes. Lysglimt er en rasistjævel av en antisemititt som fornekter Holocaust og som ytrer offentlig at statsministeren er en kriminell leder der Norge trenger et nytt landssvikeroppgjør tilsvarende da Quisling ble (av)rettet på Akershus festning. Er Lysglimt presentert i korrekte omgivelser her? Hører han hjemme med statsministeren, finansministeren og den folkevalgte opposisjonen på Stortinget, Disqutabel?

    At Lysglimt har disse holdningen har vært velkjent i flere år. Likevel så inviteres han til nrk og til arendalsuken... Blir trollet utsatt for sol, så sprekker det... En teori som er like sann som "trickle down economics"


    b)
    Videre fortsetter Disqutabel og Roald at med Rødt i maktposisjon så vil demokratiet dø.

    Kanskje de har glemt at Rødt ikke er AKP-ML?
    De kan starte med å lese her:
    https://xn--rdt-0na.no/demokrati


    For Rødt er en sosialisme uten demokrati overhodet ingen sosialisme.

    I et demokratisk samfunn må de viktigste beslutningene være forankret i folkestyret. Det betyr at virksomheter som er så store at de er sentrale for hele landets økonomi, må eies av samfunnet og underlegges demokratisk styring og kontroll. Eksempler på dette er store banker og finansinstitusjoner og store industriforetak knytta til utnyttelsen av norske energi- og naturressurser.
    Slik det er i dag så tas viktige beslutninger i styrerom der avgjørende faktor er å øke bunnlinjen mest mulig. Bunnlinjen trumfer absolutt alle hensyn. Er dette demokrati? Så Rødt må vel ha noen poeng rundt folkestyre? Der staten er sentral medeier så er det vedtatt at staten sender seg selv på sidelinjen, at de private eierne skal bestemme alt, selv om de bare har 33 % av aksjene. I tillegg legger vi opp til systemer med "privatize the profit, sosialize the risk". Er det en særlig demokratisk løsning? Ingen rom for forbedringer?

    Og siden Rødt er så udemokratiske, hvilke punkt av disse er udemokratiske?
    Rødt vil:
    - Avholde flere folkeavstemninger.
    - Sette ned sperregrensa til 2 prosent ved stortingsvalg.
    - Sikre god dekning i riksdekkende radio og TV for alle landsomfattende partier som stiller lister i valg. Forby politisk reklame på TV og radio.
    - Første delingstall i valgordninga skal være 1.
    - Beholde arealfaktoren og fylkesvise valgkretser for å beholde geografisk fordeling av stortingsrepresentanter.
    - Utvide antallet utjevningsmandater.
    - Personer som stiller til valg må være bosatt i fylke/kommunen de stiller til valg i.
    Er ikke dette tvert imot å øke demokratiet? Spesielt det med lavere sperregrense? Får et parti 100.000 stemmer så fortjener det flere enn 1 representant på Stortinget, gjør det ikke?
    Tiltak for å hindre at penger rår i valgkampen må være demokratisk?
    - Personlig er jeg skeptisk til at flere folkeavstemninger vil øke demokratiet da systemet vårt er et representativt demokrati. Partienes makt kan være problematisk. Med dagens system kan i realiteten velgerne ikke stryke folk fra listen. Er du f.eks. FrP-velger i Hedmark så er du stuck med "tin-foil"-Johnsen.
     
    Sist redigert:

    coolbiz

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.03.2006
    Innlegg
    9.232
    Antall liker
    4.854
    Sted
    Sydvestlandet
    Torget vurderinger
    2
    Jeg har ikke så mye greie på fotball, men disse kandidatene ser vel litt i overkant gamle ut?


    manu.png
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.723
    Antall liker
    9.346
    Sted
    Trondheim
    Eller denne overskriften fra Dagsavisen i går:

    "Han vil bli den første presidenten i USA på over 80 år"

    Gjett hva de snakker om? Det er neimen ikke lett. Jeg lurte på om de ikke viste at USA hadda hatt presidenter de siste 80 årene, men så viser det seg at de mener "Han vil bli den første presidenten i USA over 80 år." Hvorfor skriver de ikke det, da?

    De skriver altså om Bernie Sanders og neste presidentvalg.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.851
    Torget vurderinger
    23
    Ski VM

    Helsikes reportere! Hva føler du nå? Korsen va det å vinne? E du gla nu? Kor gla e du? For et jævla lavmål på spørsmål og kommentarer til de som kaster seg over skifolka 10 sek. etter målgang.. Ødelegger hele idrettsgleden for de som ser på. Det må da gå an å få litt hjelp til å forberede fornuftige og intelligente spørsmål i forkant... Der har vi MYE å lære av eks. engelske og amerikanske TV journalister / intervjuere. Langt mere proffe og oppdaterte.

    Vi tar all verdens medaljer i løypa - men de som intervjuer er ikke på poengskalaen en gang.
     

    AndersR

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.05.2011
    Innlegg
    5.069
    Antall liker
    3.750
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Du får håpe at det etterhvert blir en trend å svare skikkelig på spørsmålene.
    f.eks

    "Hva føler du nå?"
    "Sliten."

    "Korsen va det å vinne?"
    "Bra!"

    "E du glad nu?"
    "Ja."

    "Kor gla e du?"
    "ca førti."
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.851
    Torget vurderinger
    23
    "Og det var boller til barna og brus" - Jan Erik Vold
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Ski VM er blitt en konkurranse om hvem som har vært igjennom den vanskeligste tiden før VM og hvem som kan sippe mest. Og da må man jo være "på" som det heter. Bedre TV blir det ikke.
     
    Sist redigert av en moderator:

    Valentino

    JB rünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Innlegg
    28.765
    Antall liker
    21.644
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Denne:
    https://www.nrk.no/sport/skarstein-tok-vm-bronse-1.14445040
    PARA-VM: LANGRENN
    24. februar 2019 kl. 21:08 Skarstein tok VM-bronse Birgit Skarstein tok bronse på søndagens langdistanse under Para-VM i Prince George i Canada. Det er hennes andre bronse i VM. Skarstein har slitt med halsen de siste dagen, og det var lenge usikkert om hun skulle gå. Oksana Masters (USA) tok gull.
    Skarstein gå? Halleluja!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.851
    Torget vurderinger
    23
    Huffameg... stakkars mann. Jeg kom i skade for å dra pekefingeren bortpå en varm komfyrtopp i går under vask. Brannsår er bare for jævlig vondt. En slik teksting som den ovenfor skulle bare ikke forekomme.
     

    Roald

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.06.2005
    Innlegg
    5.281
    Antall liker
    2.525
    Torget vurderinger
    1
    Godt det finnes noen journalister med ryggrad som orker å rapportere om utviklingen, msm ser jo helst at dette ikke snakkes om…

    https://www.document.no/2019/03/13/en-rettsreporters-ensomhet-klokken-4-40-om-natten/

    Aktor statsavdokat Reidar Bruusgaard fastslo i sin prosedyre i november at voldtekten «tenderte mot sadistisk». Ibrahim tvang «Peter» til å se på mens hans bror «Hassan» voldtok kjæresten hans «Marie». Når Peter prøvde å snu seg vekk, ble han slått, gjentatte ganger, av Ibrahim.

    Dette er hva vi står overfor.

    En cocky, somalisk-britisk-norsk 18-åring som nekter å ta av seg solbrillene i retten når rettens administrator, Anne Cathrine Haug-Hustad, ber ham om det. Men som gjerne tar dem av i et forsøk på å psyke ut et vitne, slik han gjorde mandag.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.521
    Antall liker
    102.851
    Torget vurderinger
    23
    Satans kløner.... nok en gang. Virkeligheten overgår alt!

    2019-03-15 02_37_17-Dagbladet - Virkeligheten overgår alt.jpg
     

    Spiralis

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.03.2005
    Innlegg
    19.540
    Antall liker
    7.862
    Torget vurderinger
    0
    ALT som fører ungene bort fra foppall er bra!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn