jmolnes's hifikrok

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Eit herlig ver i dagđŸ˜ŽđŸŒ€ Snart sol i ansiktet her pĂ„ terrassa. Litt til, sĂ„ trur eg det vert ei kald Ăžl😃đŸș
    75DF09E3-D11B-4911-BD05-E5651C972590.jpeg

    GĂ„tt ein time eller sĂ„ pĂ„ tur, sĂ„ eg fortenar det!😂
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Nei, nei, slutt nĂ„ med dette om at man skal ha gjort en masse greier for Ă„ gjĂžre seg fortjent til en Ăžl 😳 Hvordan i alle dager skulle jeg da fĂ„tt drukket Ăžl 😆
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Nei, nei, slutt nĂ„ med dette om at man skal ha gjort en masse greier for Ă„ gjĂžre seg fortjent til en Ăžl 😳 Hvordan i alle dager skulle jeg da fĂ„tt drukket Ăžl 😆
    Smaker litt bedre da, nĂ„r man synes man har vĂŠrt litt flink. Å ha gjort en innsats later til Ă„ fĂ„ ekstra fart pĂ„ dett limbiske system hvor vi finner belĂžnningsenteret i hjernen. Det er det som gjĂžr at vi fĂ„r frigjort dopamin og fĂ„r den gode fĂžlelsen nĂ„r Ăžlet gjĂžr sin virkning.
    Uten dette blir vi bare slÞve og trÞtte av alkohol. Derfor er det lurt Ä gjÞre en innsats pÄ forhÄnd slik at systemet blir trigget.
    At man er fornĂžyd med seg sjĂžl og synes man har vĂŠrt flink gir prosessen en boost.
    Du er jo i det minste flink til Ă„ drikke Ăžl?! 😆
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.903
    Antall liker
    19.798
    Sted
    HjortshĂžj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Smaker litt bedre da, nĂ„r man synes man har vĂŠrt litt flink. Å ha gjort en innsats later til Ă„ fĂ„ ekstra fart pĂ„ dett limbiske system hvor vi finner belĂžnningsenteret i hjernen. Det er det som gjĂžr at vi fĂ„r frigjort dopamin og fĂ„r den gode fĂžlelsen nĂ„r Ăžlet gjĂžr sin virkning.
    Uten dette blir vi bare slÞve og trÞtte av alkohol. Derfor er det lurt Ä gjÞre en innsats pÄ forhÄnd slik at systemet blir trigget.
    At man er fornĂžyd med seg sjĂžl og synes man har vĂŠrt flink gir prosessen en boost.
    Du er jo i det minste flink til Ă„ drikke Ăžl?! 😆
    Tal for deg sjĂžl....... Makan :ROFLMAO: :ROFLMAO:
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Smaker litt bedre da, nĂ„r man synes man har vĂŠrt litt flink. Å ha gjort en innsats later til Ă„ fĂ„ ekstra fart pĂ„ dett limbiske system hvor vi finner belĂžnningsenteret i hjernen. Det er det som gjĂžr at vi fĂ„r frigjort dopamin og fĂ„r den gode fĂžlelsen nĂ„r Ăžlet gjĂžr sin virkning.
    Uten dette blir vi bare slÞve og trÞtte av alkohol. Derfor er det lurt Ä gjÞre en innsats pÄ forhÄnd slik at systemet blir trigget.
    At man er fornĂžyd med seg sjĂžl og synes man har vĂŠrt flink gir prosessen en boost.
    Du er jo i det minste flink til Ă„ drikke Ăžl?! 😆
    PĂžh! GjĂžr mye greier jeg! Akkurat nĂ„ har jeg gjort mitt ytterste for Ă„ heie frem Haaland sammen med en gjeng engelskmenn. Slitsomt, sĂ„ nĂ„ mĂ„ jo dopamin-greien vĂŠre velfortjent 😆
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    PĂžh! GjĂžr mye greier jeg! Akkurat nĂ„ har jeg gjort mitt ytterste for Ă„ heie frem Haaland sammen med en gjeng engelskmenn. Slitsomt, sĂ„ nĂ„ mĂ„ jo dopamin-greien vĂŠre velfortjent 😆
    Du har utvilsomt ingen grunn til Ă„ la vĂŠre. 😆
    Noe sannhet er det i dette, men
    det var ikke sÄ alvorlig ment.
    Trodde du kjenner meg? đŸ€”đŸ˜Š

    Beklager at jeg framstÄr som "spalteplager" @jmolnes.
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.204
    Antall liker
    62.213
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Du har utvilsomt ingen grunn til Ă„ la vĂŠre. 😆
    Noe sannhet er det i dette, men
    det var ikke sÄ alvorlig ment.
    Trodde du kjenner meg? đŸ€”đŸ˜Š

    Beklager at jeg framstÄr som "spalteplager" @jmolnes.
    Alvorlig ment! Jeg tar naturligvis alt du skriver blodig alvorlig som jeg forventer at du gjþr med mine innlegg 😄
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Det vert endÄ ein fin dag pÄ SunnmÞre, merkar at hausten er pÄ veg, er kaldare i lufta no. Inne har eg henta fram ein klassikar: Keith Jarrett - At The Blue Note, The Complete Recordings. Har rett og slett starta frÄ byrjinga pÄ denne skattekista. Straks tid for nÊringsinntak, og ein tur ut. Kven veit, kanskje dukkar det opp ei «overrasking» i postkassa? Det er i alle fall to pakkar pÄ veg..

    I kveld @Karmana, skal eg leite fram nokre þl berre derfor!😂
    F57D8650-14C0-4EDB-8E6A-21A1BE4537A5.jpeg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Da blir det en kort tur til Volda i helga. Opp fredag og ned mandag. Om du he muligheit til Ä ta imot en kar sÄ hadde det vÄre topp!
     

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    BodĂž
    Torget vurderinger
    42
    Det vert endÄ ein fin dag pÄ SunnmÞre, merkar at hausten er pÄ veg, er kaldare i lufta no. Inne har eg henta fram ein klassikar: Keith Jarrett - At The Blue Note, The Complete Recordings. Har rett og slett starta frÄ byrjinga pÄ denne skattekista. Straks tid for nÊringsinntak, og ein tur ut. Kven veit, kanskje dukkar det opp ei «overrasking» i postkassa? Det er i alle fall to pakkar pÄ veg..

    I kveld @Karmana, skal eg leite fram nokre þl berre derfor!😂 Vis vedlegget 845553
    Fantastisk utsikt!
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Fantastisk utsikt!
    Takk, det er faktisk det, sjĂžl om det er Volda!😂 Er trass alt frĂ„ Ørsta! Men harselas til side: det er ein fin plass. Godt utsyn frĂ„ denne sida av huset. Det er eit boligfelt utbygd pĂ„ 50-60 talet, stort sett. God plass mellom husa.

    Alt ver har sin sjarm, og det er fint med utsikta. SÊrleg kveldane, men ogsÄ no! Kjekt med ferga som kryssar fjorden ogsÄ, noko fredfylt over det pÄ eit vis.

    Å kunne lytte til musikk med utsikt er noko eige, slik du ogsĂ„ kan om eg hugsar rett?
    39EDE7E9-BEE0-400D-AB8B-AE7755B89235.jpeg
     

    Retep

    Steine galen
    Ble medlem
    27.01.2005
    Innlegg
    22.983
    Antall liker
    20.114
    Sted
    Volda
    Torget vurderinger
    23
    Utsikta her er ei mÞrk blÄ gardin..
    IMG_20220825_015214.jpg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568

    ragwo

    Mud-fi freak
    Ble medlem
    02.05.2007
    Innlegg
    6.722
    Antall liker
    14.340
    Sted
    BodĂž
    Torget vurderinger
    42
    Takk, det er faktisk det, sjĂžl om det er Volda!😂 Er trass alt frĂ„ Ørsta! Men harselas til side: det er ein fin plass. Godt utsyn frĂ„ denne sida av huset. Det er eit boligfelt utbygd pĂ„ 50-60 talet, stort sett. God plass mellom husa.

    Alt ver har sin sjarm, og det er fint med utsikta. SÊrleg kveldane, men ogsÄ no! Kjekt med ferga som kryssar fjorden ogsÄ, noko fredfylt over det pÄ eit vis.

    Å kunne lytte til musikk med utsikt er noko eige, slik du ogsĂ„ kan om eg hugsar rett? Vis vedlegget 845638
    Å kunne hvile Ăžynene pĂ„ et vakkert landskap gjĂžr definitivt musikken bedre. Gutta i ISIL er heldige!
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Rakk litt av dette albumet fÞr kveldens fotballkamp. Stig Ulv er ein gitarist herifrÄ, og er vel verdt Ä lÄne Þyret til.
    FF2F7721-69B9-4A87-9F1F-4130C2CAECEB.jpeg
     

    YesJens

    Musikkelsker
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.212
    Antall liker
    6.126
    Sted
    Under stjernene
    Det vert endÄ ein fin dag pÄ SunnmÞre, merkar at hausten er pÄ veg, er kaldare i lufta no. Inne har eg henta fram ein klassikar: Keith Jarrett - At The Blue Note, The Complete Recordings. Har rett og slett starta frÄ byrjinga pÄ denne skattekista. Straks tid for nÊringsinntak, og ein tur ut. Kven veit, kanskje dukkar det opp ei «overrasking» i postkassa? Det er i alle fall to pakkar pÄ veg..

    I kveld @Karmana, skal eg leite fram nokre þl berre derfor!😂 Vis vedlegget 845553
    Litt av et album😉👍
    Ja, vi gÄr mot hÞst.
    +5 grader, av alle Ă„rstider er hĂžsten favoritten.
    HÄper det gÄr bra med foten.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Litt av et album😉👍
    Ja, vi gÄr mot hÞst.
    +5 grader, av alle Ă„rstider er hĂžsten favoritten.
    HÄper det gÄr bra med foten.
    Fabelaktig album, har nesten berre favorittspor!

    Haust, og fargane i naturen gjer noko med ein. DĂ„ eg var i militĂŠret reiste eg med tog frĂ„ Åndalsnes til Trondheim tre fire gongar i mĂ„naden. Dovrefjell i haustfargar var ein fest for auget!đŸ€©

    Med foten gÄr det fint framover. Takk for omtanke! Vonar det gÄr framover med deg ogsÄ, etter fallskaden du hadde tidligare i Är!
     

    YesJens

    Musikkelsker
    Ble medlem
    21.08.2018
    Innlegg
    3.212
    Antall liker
    6.126
    Sted
    Under stjernene
    Fabelaktig album, har nesten berre favorittspor!

    Haust, og fargane i naturen gjer noko med ein. DĂ„ eg var i militĂŠret reiste eg med tog frĂ„ Åndalsnes til Trondheim tre fire gongar i mĂ„naden. Dovrefjell i haustfargar var ein fest for auget!đŸ€©

    Med foten gÄr det fint framover. Takk for omtanke! Vonar det gÄr framover med deg ogsÄ, etter fallskaden du hadde tidligare i Är!
    SĂ„ bra:)

    Joda, det gÄr veldig bra med foten og skuldrene er ogsÄ.

    Feiret gÄrdagen med 4. vaksine og dagen i dag med fjelltur.
    FÞrste dag med lue, votter og hals. Kom plutselig til Ä tenke pÄ Terje Rypdals's lÄt
    Topplue, Votter & Skjerf fra albumet To Be Continued.
    Ønsker deg ei fortreffelig helg:)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Denne bunken vart levert i morgontimaneđŸ€© Berre Ă„ sette i gong. TĂžff jobb, sĂ„ i kveld ventar det flytande godbitar!đŸ’żđŸŽ¶
    6E23F5E8-B135-4B02-AE70-98D3DE1844C8.jpeg

    Fairytales er eg endĂ„ ikkje sikker pĂ„ Ă„ behalde, trass alt har eg den pĂ„ cd frĂ„ 1986, og SACD-hybrid frĂ„ 2017. No var det noko dĂ„rlig impulskontroll, og «tenk om det let betre» som utlĂžyste kjĂžpet. Har skrive ut angreskjema

     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    I gÄr kveld flytta eg litt pÄ hÞgtalarane. Eg brukte ogsÄ eit rekneark @RoDa publiserte for mange Är sidan. Har Þrlite «toe-in».

    Resultat, meir fokusert lydbilete og fastare bass. God gevinst for lite arbeid.

    Har ogsÄ sett pÄ eit album eg fekk rippe med ein god ven. Han gjekk diverre vekk for nokre Är sidan. Han var aktiv pÄ dette forum som 56fwb. Me var ofte pÄ besÞk hjÄ kvarandre, lytta til musikk over ein kaffi og ein god prat. Good times, saknar han.
    96F8BC8A-ABED-4A69-9559-A8BA84B657B5.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Denne bunken vart levert i morgontimaneđŸ€© Berre Ă„ sette i gong. TĂžff jobb, sĂ„ i kveld ventar det flytande godbitar!đŸ’żđŸŽ¶ Vis vedlegget 845806
    Fairytales er eg endĂ„ ikkje sikker pĂ„ Ă„ behalde, trass alt har eg den pĂ„ cd frĂ„ 1986, og SACD-hybrid frĂ„ 2017. No var det noko dĂ„rlig impulskontroll, og «tenk om det let betre» som utlĂžyste kjĂžpet. Har skrive ut angreskjema

    Enda opp med Ă„ returnere Fairytales, treng ikkje fleire enn dei to eg allereie har.

    Ventar framleis pÄ boksen med Miles Davis album
.
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    TT.

    The smooth jazz guy! 😉🇳🇮
    Ble medlem
    15.11.2007
    Innlegg
    39.965
    Antall liker
    81.738
    Sted
    Knapstad
    Torget vurderinger
    96
    Enda opp med Ă„ returnere Fairytales, treng ikkje fleire enn dei to eg allereie har.

    Ventar framleis pÄ boksen med Miles Davis album
.
    Virker som om det har gĂ„tt inflasjon her pĂ„ sentralen ang den utgivelsen. (Bare en tanke jeg har) 😉
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Herlig ver pÄ SunnmÞre i dag, sÄ slik sett skulle eg ha spelt dette albumet i gÄr og lagt ut bilete dÄ! NÄr det er sagt skal det verte brukbart ver i morgon.
    0712620F-2C87-4B52-82DB-45CB4694D87F.jpeg
     
    • Liker
    Reaksjoner: TT.

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.770
    Antall liker
    5.568
    Takk, @YesJens og @TT.

    Har no tatt ein liten strekk pÄ sofaen. Vore ute Ä traska mÄ vite! Var ogsÄ pÄ kafé med ein kompis, trivelig.

    PÄ anlegget gÄr det no i Gino Vannelli - A Good Thing. Fabelaktig stemme pÄ denne karen! Hatt sansen for han sidan albumet Big Dreamers Never Sleep, utgitt pÄ 80-talet. Ikkje alles «cup of tea», slik det er med det meste. Absolutt verdt Ä prÞvelytte!

    Ha ein fin dag, folkens!đŸ˜ƒđŸŒ€đŸ’żđŸŽ¶
    17B13279-4AE9-410C-B949-ADBFCDF34F9C.jpeg
     

    HasseBasse

    OVK-Generalkonsul of Jutland :-)
    Ble medlem
    29.10.2016
    Innlegg
    7.903
    Antall liker
    19.798
    Sted
    HjortshĂžj, Danmark.
    Torget vurderinger
    2
    Takk, @YesJens og @TT.

    Har no tatt ein liten strekk pÄ sofaen. Vore ute Ä traska mÄ vite! Var ogsÄ pÄ kafé med ein kompis, trivelig.

    PÄ anlegget gÄr det no i Gino Vannelli - A Good Thing. Fabelaktig stemme pÄ denne karen! Hatt sansen for han sidan albumet Big Dreamers Never Sleep, utgitt pÄ 80-talet. Ikkje alles «cup of tea», slik det er med det meste. Absolutt verdt Ä prÞvelytte!

    Ha ein fin dag, folkens!đŸ˜ƒđŸŒ€đŸ’żđŸŽ¶ Vis vedlegget 847306
    Wild horses & Something tells me var favoritt-lÄtene mine fra den LPŽen ;)
     
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn