Tusen takk, Karmana! Tek til meg rådetSer ut som du får fokusere på Relaxin’ og holde deg unna Steamin’God bedring!

Hårre! Slukoteket har nok mange perler, og denne var aldeles nydelig
Apropos Miles....
Kom over denne her i M.Davis seksjonen i Slukoteket..
Uåpnet, pervers variant av "Kind of blue" - 50 års jubileumsutgave
LP, CD og omfattende bokmateriale...
Veier et tonn!
Vis vedlegget 835530
Vis vedlegget 835532

Då min gode mann, er denne bestilt! Får god tid til å spele meg gjennom denne i haust.
 Men også jeg savner Bodil og butikken hennes. FOR en kunnskap, og en like praktfull tone i saksofonen..Byens triveligste kaffekopp, og dama bar alltid et stort smil da jeg var innom..Frua gråt i tre dager da Bodil la ned…
 Men også jeg savner Bodil og butikken hennes. FOR en kunnskap, og en like praktfull tone i saksofonen..Byens triveligste kaffekopp, og dama bar alltid et stort smil da jeg var innom..Frua gråt i tre dager da Bodil la ned…

Huff da.Eg får uventa god tid til å oppdage ny musikk i sommar! Etter langvarige problem slitna ei akillessene i går. Har fått på gips, og har etter det lite smerter. Får truleg vite i morgon om det vert operasjon, eller såkalla konservativ behandling.
Eg kjem til å følge godt med etter musikktips i fleire trådar, og bruke Spotify aktivt ei tid framover. Fortsatt god sommar, folkens!Vis vedlegget 835458
Tusen takk skal du ha, YesJens! Fortsatt god betring til deg, og lukke til med eventuell operasjon!Huff da.
Riktig god bedring.
Brudd i ankel og 5 av 6 leddbånd tok kvelden rett før påske.
Håper på en liten operasjon etter hvert.
Tips fra fysioterp. blir du utålmodig har du tapt.
Tusen takk, Ragwo! Skal hugse å trampe med rett fot!Riktig god bedring!
Håper du er kjapt på beina igjen. Og når du lytter til all den nye musikken du oppdager, husk å tramp takten med foten uten gips!

Har bevilga meg IPA og eit lite glas Laphroaig Quarter Cask. Etter inspirasjon frå ein annan tråd skal eg snart i gong med Dire Straits, startar med dei to første albuma.
 Har bevilga meg IPA og eit lite glas Laphroaig Quarter Cask. Etter inspirasjon frå ein annan tråd skal eg snart i gong med Dire Straits, startar med dei to første albuma.En god ideEg er framleis på sjukehus etter å ha vorte operert i går. Skal ha samtale med fysio, og kanskje ortoped att før eg skal utskrivast. Har fått eit hefte med plan for opptrening som eg skal følge slavisk. Held meg til det.

Du må vere forsiktig, Sluket! Terrasserelatert arbeid? God, og truleg raskare rekonvalesens til deg! Kan anbefale litt tid til musikk, følgt opp med passande drikke. Kjenner eg deg rett er du sikkert i gang med det?Sitter med beinet høyt hevet her jeg også etter å nesten ha kappet av meg høyre stortå.......
Ønsker deg en rask rekonvalesens!

Tusen takk, Bluesbreaker!God bedring med foten.