jmolnes's hifikrok

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • 56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Heisann JM

    Kjekt å sjå bileter av kvalitetskomponentane i "nyeanlegget"
    Eg veit at det er kvalitet på lyden som vert produsert også.. :) :D

    Det er slik kjekt at det vert mørkare om kveldane framover -
    dei er godt egna til å møtast og høyre på god musikk... ;D 8)

    mvh :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Hei 56fwb, fleire lytteøkter skal det verte framover. Lettare å få sett seg ned no når ein går inn i "hifisesongen" :)

    Helsing
    Jon M.

    56fwb skrev:
    Heisann JM

    Kjekt å sjå bileter av kvalitetskomponentane i "nyeanlegget"
    Eg veit at det er kvalitet på lyden som vert produsert også.. :) :D

    Det er slik kjekt at det vert mørkare om kveldane framover -
    dei er godt egna til å møtast og høyre på god musikk... ;D 8)

    mvh :)
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Hei...
    Takk for at eg fekk kome på eit snarleg besøk i går kveld.
    Saman hørte vi på god musikk på eit fortreffeleg oppsett.. :)

    Du fortalte meg at du har jobba ein del med høgtalarplassering sidan sist eg var der - du hadde ma flytta dei nærmare bakvegg - til ein avstand på ca 105 cm fra baffelen...

    Eg syns lyden hos deg nå er:
    Kontrollert, "Stille", dynamisk og med god holografi og godt fokus....
    Bassen: har fått litt meir "trøkk" (liker egentleg ikkje dette ordet) men har behollt opløysinga fra tidlegare oppstillingar.
    Mellomtone og diskant: Nyyydeleg - oppløyst, glatt og reint og med fine S'ar...
    Mao et vellydande oppsett JMolnes med god heilheit fra topp til botn. :D :)

    Takk for ei hyggeleg kveldsstund JM :)

    Beste helsing FB :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Det var kjekt i går kveld med eit lite hastigt treff. Ein dag med betre tid får heile "lauget" kome ein tur og høyre på musikk.

    Det vert nok endå meir prøving angåande plassering men det krever tid og konsentrasjon :)

    Håpar forøvrig at låneplata fell i smak - kanskje er den litt annleis no med nye komponentar i hus? ;)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Lite aktivitet på denne tråden i det siste så eg sleng inn nokre bilete:



    Hadde stor suksess med å bruke Tema Isolator under Helicon 400 og har dei også under MS4. Mindre merkbar effekt på desse høgtalarane men det skuldast nok betre fot og meir solid kabinett.



    Me toler vel eit bilete av eine høgtalaren også?



    Har fått ny cd i posten og denne får ei runde eller to før det er tid for senga:



    Ein skikkelig humørpille av ei plate - kan trygt anbefale denne til andre som likar jazz.
     

    Vedlegg

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Heisann Jon Magne..

    Kjekt å sjå at du er på "nett" igjen..

    Ja, den plata der får go'foten til å gå og dei rytmene
    har svært lett for å flytte seg oppver til resten av kroppen også..

    Ps. har du fri på torsdagskvelden - eg ventar storfint ;D besøk
    fra landet østanfor vatn-skille... :) ;D
     

    Guit

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.09.2009
    Innlegg
    1.122
    Antall liker
    164
    Sted
    Sunndalsøra
    Hei!

    Flotte bilder av et pent anlegg og hjem. Har sansen for fullvoksne høyttalere. Flott design på disse Dali høyttalerne ;) Din nyinnkjøpte Oscar Peterson plate lyder nok utmerket på dette anlegget kan jeg tenke meg ;D MVH Guit
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    56fwb skrev:
    Heisann Jon Magne..

    Kjekt å sjå at du er på "nett" igjen..

    Ja, den plata der får go'foten til å gå og dei rytmene
    har svært lett for å flytte seg oppver til resten av kroppen også..

    Ps. har du fri på torsdagskvelden - eg ventar storfint ;D besøk
    fra landet østanfor vatn-skille... :) ;D
    Torsdagskvelden har eg fri så eg kjem gjerne innom eg også :D
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Guit skrev:
    Hei!

    Flotte bilder av et pent anlegg og hjem. Har sansen for fullvoksne høyttalere. Flott design på disse Dali høyttalerne ;) Din nyinnkjøpte Oscar Peterson plate lyder nok utmerket på dette anlegget kan jeg tenke meg ;D MVH Guit
    Takk for det Guit! :)

    Likar godt designen på desse (inga bombe det) og dei framstår som mindre påtrengande i stova enn Helicon gjorde. Utruleg korleis lysare treverk og litt avrunda topplate "krympar" høgtalarane si fysiske framtoning.

    Oscar Peterson let vel her og har du fleire anbefalingar er det berre å køyre på :D
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    jmolnes skrev:
    56fwb skrev:
    Heisann Jon Magne..

    Kjekt å sjå at du er på "nett" igjen..

    Ja, den plata der får go'foten til å gå og dei rytmene
    har svært lett for å flytte seg oppver til resten av kroppen også..

    Ps. har du fri på torsdagskvelden - eg ventar storfint ;D besøk
    fra landet østanfor vatn-skille... :) ;D
    Torsdagskvelden har eg fri så eg kjem gjerne innom eg også :D
    Du er velkommen kl ca 1830 Jon Magne..
    Prøver å få med et par andre av lauget også... :)
     

    Guit

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.09.2009
    Innlegg
    1.122
    Antall liker
    164
    Sted
    Sunndalsøra
    Hei!

    Lyst treværk er veldig flott sammen med sort front på høyttalerne. Danskene har alltid hatt flott finish på sine høyttalere. Er ikke sikker på om disse kabinettene er produsert i Danmark eller Kina. Men de fleste produsenter gjør allt for og sette ned kostnadene ;)
    Nå vet jeg ikke hvor stor din interesse for Jazz er, men jeg drister meg til og anbefale denne platen av Paul Desmond Quartet. Denne er innspillt live på berømte Bourbon Street i Canada. Dette er den mest melodiøse cooljazz jeg kjenner til. Er blitt anbefalt en hyggelig senkveld eller natt sammen med sin kjære eller gode venner ;D.
    Paul Desmond hadde tenkt og ha med seg en pianist på denne innspillingen, men Jim Hall anbefalte han og prøve gitaristen Ed Bickert. Han skulle erstatte en pianist med sitt unike gitarspill. Det spesielle med Ed er at han er et geni på og bruke akkorder(inside cords) under sine soloer på en måte som nesten bare pianister gjør. Hans måte og utføre det på, krever en høy intelligens og kontroll som yderst få eller ingen gitarister jeg kjenner til i dag, gjør han etter. Mange flotte solopartier fra både han og Don Thompson på kontrabass på denne innspillingen. Man må høre hele plata for og få helheten. Jeg har denne på dobbel LP.Ellers så kan disse to ses sammen på Youtube også ;D MVH Guit
     

    Vedlegg

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Takk for tipset! Eg har med åra vorte stadig meir glad i jazz men er novise innan sjangeren endå. Det er kjekt å utvide horisonten og skal sjekke ut Paul Desmond.

    Stan Getz, særlig platene Cafe Montmartre og People Time, får mykje speletid hjå meg. Petrucciani NHØP er også ein personlig favoritt. Har plass til mange fleire i hyllene!!
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    jmolnes skrev:
    Takk for tipset! Eg har med åra vorte stadig meir glad i jazz men er novise innan sjangeren endå. Det er kjekt å utvide horisonten og skal sjekke ut Paul Desmond.

    Stan Getz, særlig platene Cafe Montmartre og People Time, får mykje speletid hjå meg. Petrucciani NHØP er også ein personlig favoritt. Har plass til mange fleire i hyllene!!
    Hei JM...
    Er det ikkje på tide å vokne og skrive litt på tråden din..
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    56fwb skrev:
    jmolnes skrev:
    Takk for tipset! Eg har med åra vorte stadig meir glad i jazz men er novise innan sjangeren endå. Det er kjekt å utvide horisonten og skal sjekke ut Paul Desmond.

    Stan Getz, særlig platene Cafe Montmartre og People Time, får mykje speletid hjå meg. Petrucciani NHØP er også ein personlig favoritt. Har plass til mange fleire i hyllene!!
    Hei JM...
    Er det ikkje på tide å vokne og skrive litt på tråden din..
    Hei 56fwb!

    Måtte gni meg litt ekstra i augene når eg såg tråden min var komen opp på lista. Det har vore stille ei tid på tråden og det har vore lite tid brukt til å høyre på musikk det siste året. Slik er det når familien aukar. No kjem hausten for fullt med stormskritt og sesongen for meir lytting på musikk kjem :)

    Har kjøpt meg MacBook Pro og funderer på å bruke den (og evt ein NAS) i anlegget. Det er eit utall av måtar å gjere det på og eg klarer ikkje bestemme meg for korleis eg skal gjere det - ein voldsom jobb å rippe alle platene også sjøl om eg ikkje har det største biblioteket!!

    Litt ny musikk har det også vorte og eg takkar Guit for platetipset. Må ta ein tur oppom deg ein gong, eller du kome til meg så eg får høyre litt av det siste du har kjøpt.

    God tur snart forresten!!
     

    56fwb

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.05.2007
    Innlegg
    1.621
    Antall liker
    137
    Sted
    Volda
    Heisan
    Sjå der ja, der var du jo..... ;D

    Kva tid vert det mogeleg å få lytte til det Mac'en
    formiddler som kilde...?

    Klarer nok ikkje å sloss mot Audio Aeroen din uansett tenkjer eg... eller...??!

    mvh :)
     
    J

    J.J

    Gjest
    Flott oppsett du har ... Og jeg skjønner hva du mener med kvaliteten på MS4 - da jeg har slike selv. ;D

    Hver eneste korrigeringen av høyttaleren (vinkling i alle former) er virkelig merkbar.
    Jeg bruker orginale spikes og jeg har tiltet dem her hos meg og det gav bokstavelig talt et løft. Men smaken er som baken.... ;)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    56fwb skrev:
    Heisan
    Sjå der ja, der var du jo..... ;D

    Kva tid vert det mogeleg å få lytte til det Mac'en
    formiddler som kilde...?

    Klarer nok ikkje å sloss mot Audio Aeroen din uansett tenkjer eg... eller...??!

    mvh :)
    Skal gjere eit forsøk med å koble Mac'en til audioaéro'en via toslink, direkte eller ta signalet trådlaust via airport express. Me må få til eit forsøk når du kjem att frå langturen.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    jan#jan skrev:
    Flott oppsett du har ... Og jeg skjønner hva du mener med kvaliteten på MS4 - da jeg har slike selv. ;D

    Hver eneste korrigeringen av høyttaleren (vinkling i alle former) er virkelig merkbar.
    Jeg bruker orginale spikes og jeg har tiltet dem her hos meg og det gav bokstavelig talt et løft. Men smaken er som baken.... ;)
    Hei jan#jan,

    takk for hyggelig kommentar. Det skal prøvast meir både med underlag og plassering og eg får kalle inn nokre laugskameratar til hjelp når det høver ein gong.

    Det er ikkje så lenge sidan eg prøvde å flytte litt på høgtalarane og då ein del nærare bakveggen. Resultatet vart rett nok meir tyngde i bassen og noko mørkare lydbilete men eg opplevde at lyden vart meir innestengt og mindre oppløyst på eit vis, uvant plassering visuelt også. Eg lyt prøve å gjenta prosjektet ein gong eg får huset for meg sjøl ei stund og la høgtalarane stå slik ei stund.

    Synest også at MS4 toler betre å verte vinkla meir mot lytteposisjon men har dei likevel rett framover no. Kan sitte nokså nært utan at det vert "hol" i midten. Tilting har eg ikkje prøvd - lyt kanskje prøve det også? Stabiliteten er viktig å behalde med to aktive gutar (14mnd og 5 år) som spring både framom og bakom høgtalarane. Høgtalarkablane ligg som snubletrådar og løsnar av og til så eg torer ikkje ha anlegget på heile tida. Las nyleg i ein annan tråd om ein 350 som vart kortslutta og det vart visst dyrt! Inspiserer nøye alle tilkoblingar før eg slår på anlegget!!

    Ha det fint og kos deg med MS4 du også! ;D
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    F2AF659A-75F7-42F5-A1F9-FD17EB72C190.jpeg
    209A05C6-F799-4ECA-B36B-F379A2B57BC0.jpeg
    D72B3D4F-E451-453C-A708-60F948BD6DB0.jpeg

    Børstar litt støv før jul. Endringar sidan sist er nytt diy rack og dCS Puccini.
    Av ulike grunnar har det vore lite aktivitet i denne tråden i mange år. Det siste året har Puccinien hatt ei heimeulykke, og har vore nokre turar fram og tilbake frå reparasjon/service. Det har tatt tid, men den er no friskmeld takk vere Acoustic Tuning.
    No gler eg meg til å kose meg med godlyd i jula🎅🏻
    God og fredelig høgtid til alle!
     

    mean69

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    01.03.2008
    Innlegg
    452
    Antall liker
    471
    Sted
    Hovdebygda
    Torget vurderinger
    14
    Se der ja. Dukket opp en tråd med kjentfolk som jeg ikke har fått med meg før.
     
    M

    MarkusH

    Gjest
    Se der ja, Dali Euphonia MS4, sjeldne å se i noen anlegg for tiden, synes du de er like gode som Epicon 6? :)
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Se der ja, Dali Euphonia MS4, sjeldne å se i noen anlegg for tiden, synes du de er like gode som Epicon 6? :)
    Har ikkje hørt Epocion 6, så det kan eg berre synse om. Ms4 er nokre år gamle, eg reknar med at Epicon 6 er ein betre høgtalar.
     

    roeng2

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.05.2012
    Innlegg
    4.349
    Antall liker
    5.830
    Sted
    Møre & Romsdal
    Torget vurderinger
    8
    Flått anlegg med gode komponenter, har ikke fått med meg denne tråden😀
    Som du selv skriver har det vært litt aktivitet, men gleden over å spille musikk er jo det som teller og ikke å poste mest innlegg.
     

    motoren

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.01.2007
    Innlegg
    23.837
    Antall liker
    38.558
    Sted
    Flekkefjord
    Torget vurderinger
    30
    Virkelig flott oppsett :) Hadde ikke fått med meg denne tråden, skal følge med
    Ha en fin helg

    mvh
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Puccinien er i storslag etter utbetringar, og lett oppgradering gjort gjennom det siste året. Det har vore spelt mykje plater i det siste, og fleire vert kjøpt inn! Har funne mykje interessant i andre trådar her på Hifisentralen, og skattepengane eg fekk att er alt brukt opp!

    Ein ting eg har slite med å få til er strøyming via MacBook Pro. Har brukt ein (grise)billig «Muse usb-spdif konverter» handla på eBay, då Puccinien ikkje har usb-inngang, og dCS u-clock er vanskelig å finne.

    Problemet eg har hatt med strøyminga har vore at nokså ofte mister Puccinien kontakta med MacBooken. Konsekvensen har vore «klikk og smell» med bortfall av musikk i ujamne intervall. Klokkeproblem mellom dei to har eg lest meg til.

    Eg prøvde å kartlegge ulike alternativ, som streamer boksar og meir sofistikerte usb-spdif konverterar. dCS u-clock er asynkron, og tek kontroll over MacBook/pc og sørger for at Puccini mottek filer/datapakkar i rett rekkefølge, om eg har forstått det nokonlunde rett.

    Eg bestemte meg for prøve ei relativt billig løysing med ei asynkron usb-bridge frå Topping, Topping D10s. Dette verkar framifrå! Det er no stabil overføring av musikk frå MacBook, om det er frå harddisk, eller Spotify.

    No ventar eg berre på å få tilbake eine diskantmodulen frå Dali. Uklart kva tid den tok kvelden, men Dali fiksar heldigvis!
     
    Sist redigert:

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    I kveld har eg høyrt på litt forskjellig. Vore innom Tool, for meg nytt bekjentskap. Inspirert av andre trådar eg har vore innom.

    No vert det å høyre Oscar Peterson Trio - We Get Requests, frå start til slutt.
    EE19FFA4-39ED-4430-A37A-7DB22B8E06AD.jpeg
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Ei av fleire plater eg kjøpte på Bare Jazz ein gong me var på ferie. Denne vart spelt i butikken og sto utstilt på disken.
    FA725E30-BFAD-403A-8895-1EB4956094C6.jpeg

    Saknar den butikken..
    Plata - den får litt speletid no, medan ein minnest.
     

    Jazzmann

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    02.02.2012
    Innlegg
    98
    Antall liker
    225
    Torget vurderinger
    3
    Ikke bare du som savner Bare Jazz og Bodil.
     

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    Det der var da en gjev forsterker! Er du fornøyd med den?

    mvh
    Eg er veldig fornøgd med den, har vore ein del av anlegget sidan 2007. Vert verande i overskuelig framtid!
     
    • Liker
    Reaksjoner: tkr

    jmolnes

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    1.808
    Antall liker
    5.772
    … Ah, I'd love to wear a rainbow every day
    And tell the world that everything's okay
    But I'll try to carry off a little darkness on my back
    'Til things are brighter, I'm the Man In Black
    D997F888-96E8-414F-9499-FDD871B39088.jpeg

    Ein formidlar i særklasse. Denne plata rører djupt i meg.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn