Morpheus skrev:
Tølper skrev:
Morpheus skrev:
Tølper skrev:
Morpheus skrev:
Hei Atle, du virker enda mer paranoid og selvsentrert enn det jeg er! Hadde vært hyggelig om du deltar sterkere i andre tråder enn de du selv starter... Men med nicket "Tølper" vil det kansje endre seg... ?
Selvsentrert stemmer selvfølgelig, men ikke mer enn deg som tydeligvis blir så krenket av at jeg tar opp plass som ellers kunne tilfalt deg eller dine like(?) at du går til angrep på person. Har selvfølgelig ikke tenkt å la meg styre av hvordan du mener jeg skal agere. Om jeg ikke hadde fått respons hadde jeg da ikke giddet å lage emner - så det er tydelig at andre interesserer seg for dem om du liker det eller ikke.
Det skorter ikke på sosial inteligens, dog jeg av og til finner det mer hensiktsmessig å opptre forstyrrende enn å falle inn i rekken.
Til slutt, føkk deg.
McH
...... What ever..
Du, signaturen din røper hvor aggresjonen du retter mot meg stammer fra (Keep on rockin' in a free world.... (så lenge det varer...Obs, der forsvant Sverige...)), men du skal ha for gode argumenter og original tegnsetting. Rock on!
Where is the love?
Mvh
Atle "RBG for life" K
Hei igjen. Jeg har ingen aggresjon mot deg! Blir bare litt oppgitt over at du ikke helt har funnet din rette utrykksform her på forumet. Jeg setter pris på folk som tør å være ekte, selv om det innebærer noen mindre heldige poster fra tid til annen. Det hadde fort blitt veldig slitsomt om f.eks Gjestemedlem skulle skifte nick når han var missfornøyd med noen innlegg..

. (setter veldig pris på aktiviteten til Deph her inne selv om jeg selfølgelig er uenig fra tid til annen).
Ellers hater jeg deg på ingen måte! Hyggelig du er her. Savner av og til mer emperi enn teori fra din side, men du har mye å fare med, ingen tvil om det.
Slik du beskriver deg som person er jeg sikker på vi hadde hatt det hyggelig ilag over en kaffekopp eller tre i det virkelige liv!
Og joda, profilen min er ment som et lite politisk manifest. F.eks keep on rockin' in a free world refererer opprinnelig til at vi i vesten er heldige som er "fri" kontra land i midtøsten... Dette er en sannhet med sterke modifikasjoner etter mitt syn.. Alle skjønner nok hvorfor jeg etterhvert puttet inn Sverige ... Morpheus og er et navn som selfølgelig er hentet fra "The Matrix". Regner med folk skjønner sammenhengen

. Ellers er "linken" i Slubbert's signatur værd å trykke på ...
Ps: Avataren min har jeg hentet fra Orwell's 1984.....
Orwell hadde anarkistiske sympatier, noe som blant annet innebærer at han (i prinsippet) sannsynligvis var for fri flyt av mennesker. Det skal også sies at han som følge av sin anarkisme var like sterkt kritisk til kapitalismen som kommunismen (les det opprinnelige forordet i det engelske opplaget av Animal Farm, sterkt) - noe som selvfølgelig er underrepresentert og tildels sensurert. Dessuten var han en innbitt motstander av fascismen, noe hans dekning av borgerkrigen i Spania klart uttrykte. Men du hadde kanskje ikke ventet at Orwell og meg hadde samme politiske utgangspunk - og ellers ligger tett opptil hverandre politisk? Slubbert siterte også Orwell rikelig, inntil jeg innformerte ham om dette (siden du først nevner ham).
Rockin' in the fre world
There's colors on the street
Red, white and blue
People shufflin' their feet
People sleepin' in their shoes
But there's a warnin' sign on the road ahead
There's a lot of people sayin' we'd be better off dead
Don't feel like Satan, but I am to them
So I try to forget it, any way I can.
Keep on rockin' in the free world,
Keep on rockin' in the free world
Keep on rockin' in the free world.
I see a woman in the night
With a baby in her hand
Under an old street light
Near a garbage can
Now she puts the kid away, and she's gone to get a hit
She hates her life, and what she's done to it
There's one more kid that will never go to school
Never get to fall in love, never get to be cool.
We got a thousand points of light
For the homeless man
We got a kinder, gentler,
Machine gun hand
We got department stores and toilet paper
Got styrofoam boxes for the ozone layer
Got a man of the people, says keep hope alive
Got fuel to burn, got roads to drive.
F.eks keep on rockin' in a free world refererer opprinnelig til at vi i vesten er heldige som er "fri" kontra land i midtøsten...
Nå er jeg ingen Neil Young kjenner, men hva? Vi har tydeligvis gått på forskjellige tekstolkningskurs.
Ja, ja. En annen tråd, en annen gang.
Mvh
Atle K