Jeg opprettet en ny ny profil for å slippe å leve opp til min gamle rolle,

Ø

Øivind

Gjest
Jeg opprettet en ny profil i atter et forsøk på å bruke mindre tid på OT.

T

Tølper

Gjest
oddgeir skrev:
Tølper skrev:
......, kontroll over egen hverdag (kollektivt eide arbeidsplasser, m.m.). Og så videre.

Så du vil kjøre ned i samme gjørma som østblokken havnet i. Du vil oss ikke godt med andre ord.
Heldigvis er det få av dere kommunistspirer, og de aller fleste kommer til sans og samling når / hvis de blir voksne.
På ingen måte. F.eks. argentina har fått til noe av dette. Samme med Venezuela. Vi har også kooperativer i Norge!

Mvh

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Tølper skrev:
Samme med Venezuela.
Ja, vi bør virkelig strebe etter å kunne sammenligne oss med Venezuela. Hvem skal spille rollen som Chavez i den lokale oppsetningen?

T

Tølper

Gjest
Tubesnake skrev:
Tølper skrev:
Samme med Venezuela.
Ja, vi bør virkelig strebe etter å kunne sammenligne oss med Venezuela. Hvem skal spille rollen som Chavez i den lokale oppsetningen?
Chavez er kanskje et ikon, men bevegelsen bak ham er bred og nasjonal. Vil du diskutere Venezuela (eller demonisere Chavez), har vi en egen tråd for det.

Mvh

M

maestro

Gjest
Han har i hvert fall en fornuftig politikk mht. bensinpriser, er det ikke ca. 15 øre literen der borte?

T

Tølper

Gjest
maestro skrev:
Han har i hvert fall en fornuftig politikk mht. bensinpriser, er det ikke ca. 15 øre literen der borte?
Tja, jeg synes det er en av de mindre heldige tingene han eventuelt har gjort (har ikke hold meg oppdatert).

Som sagt, vi har egen tråd for den diskusjonen.

Mvh

Komponenten

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2005
Antall liker
6
Øivind skrev:
Jeg opprettet en ny profil i atter et forsøk på å bruke mindre tid på OT.
Noen grunn til å tro at det skulle hjelpe?

Har du meldt deg ut nå da, jaja, det hjelper vel i alle fall...

Synd det da, nå får vi jo ikke vite hvordan det går med løpingen.

Du kommer vel snart igjen får vi håpe. :)

G

Gjestemedlem

Gjest
Tølper skrev:
Så kommer jeg til poenget. Hvor fanget er mann egentlig av sine sosiale roller, og hva skal til for å bryte med dem? I hvor stor grad er det omverden som har definert hvem du er? Og så videre. På et rent generelt plan, i dagliglivet. F.eks. i hvor stor grad er personligheten din deg selv, og i hvor stor grad er den en tvangstrøye? Og har du et klart bilde av hvem du er selv?
Kanskje en liten digresjon, men noen går dypere inn i sine selvskapte roller enn andre, og transenderer det sedvanlige skillet mellom rolle og personlighet.

http://www.bt.no/bergenpuls/spill/article609415.ece

Topp Bunn