|
syns det har vært et problem hele tiden jeg. Men hvis man begynner å redigere, så kan "vi" få bukt med problemet.HoJ skrev:Synes dette var et større "problem" før - en nå for tiden.
Stått-opp-på-feil-ben-modus
Hvorfor er dette et "problem"?pks skrev:syns det har vært et problem hele tiden jeg. Men hvis man begynner å redigere, så kan "vi" få bukt med problemet.HoJ skrev:Synes dette var et større "problem" før - en nå for tiden.
Synes det er veldig rotete.
Pk
Er det ikke litt rart - at mesteparten av det som havner på bruktbørsen er high-endpks skrev:..... Redigere bort High-End fra alle anonser på bruktmarkedet.
skjønner ikke vitsen med å skrive dette
Mulig jeg er i Stått-opp-på-feil-ben-modus, men jeg begynner gjerne på jobben.
Pk
Hehe.. da skjønne je detValentino skrev:På min side av fjorden heter det "a ma". På Hifisentralens bruktsider heter det "High end".
8)
Valentino skrev:På min side av fjorden heter det "a ma". På Hifisentralens bruktsider heter det "High end".
8)
Jepp, hvis det ikke står "Ekstremt-High end-MegaUltra-Absolutt", så leser jeg ikke annonsen en gang.rolfozzy skrev:Hva var vel dagen uten en bekymring eller to.
Jeg vil aldri kjøpe noe på bruktbørsen hvis det ikke står klart og tydelig at det er high end. Det får da være måte på.
Klarer ikke å si L.HCS skrev:Valentino skrev:På min side av fjorden heter det "a ma". På Hifisentralens bruktsider heter det "High end".
8)
Har du lagt om målføret ditt siden innflyttingen ?![]()
Hm.. er ikke Rotell det'a? Selv bruker jeg en "ekstrem-highend-proffsound" t-amp til mitt anlegg nr. to..el_mariachi skrev:Tell å mæ gammle roteller blir Ekstrem-High end-MegaUltra End hær a ma.
Aaaw!Valentino skrev:Jeg har verdens beste kone. Hun er til gjengjeld priceless.
Veldig, veldig OT (derfor dropper jeg IMG-taggene): http://www.jokeemail.com/pictures/wedding.jpgValentino skrev:Jeg har verdens beste kone. Hun er til gjengjeld priceless.