Kunden ønsket seg i utgangspunktet å bygge seg etpar aktive, lukkede og noe mindre høyttalere enn originalen JBL M2.
Faren hans, som også er en dreven snekker, hjalp til med bygginga av kassene. - Og lik flere ivrige Diy'ere ble innmat, elementer og forsterkere koblet opp før kassene hadde fått sin påtenkte finnish
.
Slik ble de også værende i noen år og frem til nå..
Jeg har fått det morsomme oppdraget å lage nye høyttalere med forhåpentligvis noe høyere WAF.. Baltisk bjørk, svart gjennomfarget forescolor og amerikansk valnøtt-finér er handlet inn og ermene er brettet opp

Gromme elementer og forsterkere som er blitt demontert og lagt pent til side
21mm baltisk bjørk
kommer til å være omramming
Merker av for fals foran og bak
Tilpasser finér
Velger å lime med kontaktlim på såpass smale partier, så tar jeg frem trelimet på de store flatene
.
Faren hans, som også er en dreven snekker, hjalp til med bygginga av kassene. - Og lik flere ivrige Diy'ere ble innmat, elementer og forsterkere koblet opp før kassene hadde fått sin påtenkte finnish
Slik ble de også værende i noen år og frem til nå..
Jeg har fått det morsomme oppdraget å lage nye høyttalere med forhåpentligvis noe høyere WAF.. Baltisk bjørk, svart gjennomfarget forescolor og amerikansk valnøtt-finér er handlet inn og ermene er brettet opp
Gromme elementer og forsterkere som er blitt demontert og lagt pent til side
21mm baltisk bjørk
Merker av for fals foran og bak
Tilpasser finér
Velger å lime med kontaktlim på såpass smale partier, så tar jeg frem trelimet på de store flatene
Sist redigert: