J
J.J
Gjest
Du er bare redd for å få dratt ut noen kabler ... for du vet ikke hvor dem skal inn igjen. ;D 
Hehehe full kontroll unge mannjan#jan skrev:Du er bare redd for å få dratt ut noen kabler ... for du vet ikke hvor dem skal inn igjen. ;D![]()
Skal jeg være ærlig så driter jeg litt i det til jeg får gjort ferdig rommet og nytt rack/benk er på plassjan#jan skrev:Nyyydelig - det er sånn det skal være.. Når ting er koblet opp her så er det cd, dvd, tuner, riia, Vpi, monoblokker blueray + tv stæsj ... så ja det blir jo litt bak der ... men stort sett så ser det sånn nogenlunde ut ...
Jeg har jo en DIY strømrenser her som alle strømkabler går utifra og det er veldig kjekt . . bruker Supra kabel ..
Men nå er det tid for litt malt i glasset vel ...![]()
Koke MALT ?? ;D ;D ;DJanR skrev:Skal jeg være ærlig så driter jeg litt i det til jeg får gjort ferdig rommet og nytt rack/benk er på plassjan#jan skrev:Nyyydelig - det er sånn det skal være.. Når ting er koblet opp her så er det cd, dvd, tuner, riia, Vpi, monoblokker blueray + tv stæsj ... så ja det blir jo litt bak der ... men stort sett så ser det sånn nogenlunde ut ...
Jeg har jo en DIY strømrenser her som alle strømkabler går utifra og det er veldig kjekt . . bruker Supra kabel ..
Men nå er det tid for litt malt i glasset vel ...![]()
Er, utrolig nok, ett slags sytem bak der selv om det ikke ser sånn ut.
Malt ja, ikke frist meg nå !!
Må hente min bedre halvdel på jobben i 7 tia, fram til da er det kaffe som gjelder.
Men...man har da om ikke annet kokekaffe, og musikk![]()
/jan
Ligger det en gåte gjemt i salaten din?JanR skrev:
Nei da aner jeg ikke hva det er.JanR skrev:
Er det noen trøst hadde jeg aldri hørt om merket før den dumpet ned i bunkersenshaunv skrev:Nei da aner jeg ikke hva det er.JanR skrev:![]()
Har en form for oversikt ;DMilenko skrev:Skal ikke kimse av god kaffe, hvertfall frem til det byr seg mulighet for god malt
Synes da det så ganske oversiktelig ut bak anlegget jeg, med tanke på alt som er inn og ut osv. viktigste er at man har oversikten selv ;D
Innimellom er du nesten genial unge mann65finger skrev:Kaffemaskin ??? hva med en slik og en kjele til
IGNORANTER!JanR skrev:Er det noen trøst hadde jeg aldri hørt om merket før den dumpet ned i bunkersenshaunv skrev:Nei da aner jeg ikke hva det er.JanR skrev:![]()
/jan
Parelius skrev:IGNORANTER!JanR skrev:Er det noen trøst hadde jeg aldri hørt om merket før den dumpet ned i bunkersenshaunv skrev:Nei da aner jeg ikke hva det er.JanR skrev:![]()
/jan
Da er det kokeplate som gjelder. Kjelen skal selvsagt ikke på noen måte ødelegges/herjes med, den er ett klenodium. I daglig bruk og fungerer fortsatt meget braBHO skrev:med induksjonsplate får du vel kanskje ikke brukt mors gamle kjele.
men ideen til finger er god.....kokeplate i baren. ;D
Pass deg nå, Parelius vrede når langt utenfor bygrensene ;Dshaunv skrev:Ble ikke stort klokere av de bildene akkurat. ;D Men viktigst av alt, hvordan spillern?
Ser denMilenko skrev:Personlig synes jeg koke kaffe definitivt smaker best, men er ille lettvint med maskin, hvertfall når man bare lager en kopp eller to om dagen.
JanR skrev:Da er det kokeplate som gjelder. Kjelen skal selvsagt ikke på noen måte ødelegges/herjes med, den er ett klenodium. I daglig bruk og fungerer fortsatt meget braBHO skrev:med induksjonsplate får du vel kanskje ikke brukt mors gamle kjele.
/jan
Den er det, bilder yder den ikke rettferdighet. Litt artig med plexi på toppen, de gutta jukser ikke (skal ikke nevne navn65finger skrev:Ser lekker ut den preen![]()
Hehehe ett godt tips men rører ikke denslagsrolfozzy skrev:JanR skrev:Da er det kokeplate som gjelder. Kjelen skal selvsagt ikke på noen måte ødelegges/herjes med, den er ett klenodium. I daglig bruk og fungerer fortsatt meget braBHO skrev:med induksjonsplate får du vel kanskje ikke brukt mors gamle kjele.
/jan
Med kokeplate kan du bruke dette også. God ide det.
![]()
Tror rett å slett de glemte det :BHO skrev:Kan ikke få øye på et eneste rør i den pre-ampen......ikke et skarve 6111 en gang
Ja ja....deg om det ;D
Nå hørtes du ut som min bedre halvdel ;D ;DMilenko skrev:Med ei kokeplate eller to er det jo bare fantasien som setter grenser, trenger jo nesten ikke ut fra bunkeren da, bare å hamstre koke kaffe og lapskaus på boks å nyte livets gode dager...
Klyne Audio Arts, Ltd. was established in 1980 by current President and Chief Product Designer Stan Klyne. In the late 70s Mr. Klyne, then a member of the Faculty at The Evergreen State College in Olympia Washington, was independently investigating the fundamental reasons that transistor circuits of that era did not sound as good as vacuum tube circuits. As a result of this basic research, his subsequent solid state circuit designs were to achieve the natural sound quality and dimensionality of vacuum tube circuits without the attendant problems of vacuum tubes.BHO skrev:Kan ikke få øye på et eneste rør i den pre-ampen......ikke et skarve 6111 en gang
Ja ja....deg om det ;D
Den spiller ikke som M2 men fan ta den er overraskende bra. Og jeg som hadde bestemt meg for å ikke like SS pre's 8)BHO skrev:Tilnærmingen bør således sies og være ivaretatt. 8)