BHO skrev:Tør jeg forsøke meg på et svar for Jan? :
Siden han er på julebord i Halden vinylklubb.....ja, så får han heller korrigere når han er på nett igjen. ;D
Tipper han vil svare K-horna.....tipper de følger han i en eller annen form til pumpa hans stopper.![]()
Kun målingerBrasse skrev:Kun målinger og ikkje korreksjon håpar eg? :-X
Hehe, leke litt mere med stæsjet i kveld.Brasse skrev:Lykke til! Ikkje ha det for jævlig med sinustonehelvete.
;D ;DCanales skrev:målemafijan.
høhøh.
JanR skrev:Akkurat det trenger jeg vel strengt tatt ikke måle for å høre men som sagt morro å leke litt.Brasse skrev:Lykke til! Ikkje ha det for jævlig med sinustonehelvete.
;D ;DCanales skrev:målemafijan.
høhøh.
/jan
Hehe takk du.rolfozzy skrev:Hadde aldri sett for meg at du kunne synke så dypt, Jan.
Målinger?
Stoler du ikke lenger på øra dine?
JanR skrev:Hehe takk du.rolfozzy skrev:Hadde aldri sett for meg at du kunne synke så dypt, Jan.
Målinger?
Stoler på øra, og det jeg hører stemmer bra med målingene
/jan
Der ser du, du har blitt målt du ogsårolfozzy skrev:JanR skrev:Hehe takk du.rolfozzy skrev:Hadde aldri sett for meg at du kunne synke så dypt, Jan.
Målinger?
Stoler på øra, og det jeg hører stemmer bra med målingene
/jan
Jadajadajada. Sikkert. :
Tror det glipper for deg nå.
Riktignok har Roda vært i Gruva og målt en gang. Men jeg anser både Roda og målingene mer som en kuriositet.
jan#jan skrev:Mål med tommestokk og malt.
Er rommet stort nok når du har målt opp med tommestokk, er det bra.
Låter det bra etter et glass malt er det bra, er det bedre etter 2 så fortsetter du slik til det er helt perfekt.
;D
Får ei flaske Bowmore Cask i hus en av dagene, kanskje man skulle koste på seg ei flaske til. Ikke noe dårlig dest. den der kommer fra DazDazed skrev:
Jaja, heller det kanskje enn en antikvitet (med snurrepiperier) som deg?rolfozzy skrev:Riktignok har Roda vært i Gruva og målt en gang. Men jeg anser både Roda og målingene mer som en kuriositet.
Så så jenter, være snille nå da. Snart jul og greierRoDa skrev:Jaja, heller det kanskje enn en antikvitet (med snurrepiperier) som deg?rolfozzy skrev:Riktignok har Roda vært i Gruva og målt en gang. Men jeg anser både Roda og målingene mer som en kuriositet.![]()
R
Bare lekt litt så lenge, skjønner jo ikke alt av det der ennå :-\Brasse skrev:blir det noko målinger på papiret, jannis?
pengesluk skrev:Måling av lyd på eget anlegg er omtrent som å involvere seg med kvinnfolk. Hjelper voldsomt med ølbriller 8) 8)
Bingo.pengesluk skrev:Fornuftig. Men noe måling er faktisk ganske praktisk, selv for oss gamle med selvutnevnte gullører. Målinger gir gode pekepinner og sparer tid, og, ikke minst, bekrefter hva en allerede vet/antar ref.
;D ;Dpengesluk skrev:Forøvrig er det lenge siden jeg sluttet å måle den, og gikk over til veiing![]()
![]()
LMC skrev:veiing er litt sleipt...lett å smuglirke bakhjula opp på vektskålen ;D
Eehh.. er det ikke TUNGEN på vektskålen.?LMC skrev:veiing er litt sleipt...lett å smuglirke bakhjula opp på vektskålen ;D
Masse rare bilder oppi hodet nå....uff og uff.pengesluk skrev:Eehh.. er det ikke TUNGEN på vektskålen.?LMC skrev:veiing er litt sleipt...lett å smuglirke bakhjula opp på vektskålen ;D
Du låser døra til bunker og lar kona ta seg helvete?JanR skrev:Litt slakkemusikk før hordene innvaderer huset.
Hordene som i 7-8-9 unger som skal i bursdagselskapet til datter som fyller 7 i dag
/jan
Det er et slit, Sluket 8)pengesluk skrev:Barneselskap i kveld?? Misunner deg virkelig. Selv må jeg vansmekte på Stadtholdergaarden med en femretters med tillegg av gåselever. Sukk skjebne..
Men glem ikke dise, Jan! Og blir terroristene for ille så får du heller "spike" julebrusen med Valium!