Pass deg nå ;D ;DSlorbak skrev:![]()
![]()
Er jo ikke i tvil hvem som er sjefen hos deg
Mvh Roar
/jan
Pass deg nå ;D ;DSlorbak skrev:![]()
![]()
Er jo ikke i tvil hvem som er sjefen hos deg
Mvh Roar
LOL ;DGago skrev:JanR skrev:Skal spille musikk her i heimen, hifi og high end overlater jeg til andre 8)
/jan
ok, coolt, da har jeg også noe å finne på. ;D
Litt slakk kanskje ;D65finger skrev:Han ser litt olm og guffen ut omtrent som lyden av navnbroren ;D
Han er iaf den største i hjørnekaret.65finger skrev:flott aquarium!! Krell er sjefen i aquariumet?
Orke flytte mere nå ;Datonal skrev:Et fint lytterom, Jan. Du gjorde alvor av å ominnrede ganske kjapt (etter at vi var hos deg), synes du det låter bedre? Hvis ikke, så går det sikkert som en lek å flytte tilbake møblene der de sto ;D
Passe rom til H3 nå ja ;Drolfozzy skrev:Må si fra når du er klar med flyttetumultene din; Jan. Så kommer jeg en tur og tar det i øy...øresyn. Dette har jeg tro på. Du vil nok bare mangle 300B og Heresy nå, så har du det på stell. ;D
Bare si fra når bestyrerinna er på jobb, så kommer jeg. Tror jeg skal få tredd et besøk inn i schedulen i løpet av uka.JanR skrev:Orke flytte mere nå ;Datonal skrev:Et fint lytterom, Jan. Du gjorde alvor av å ominnrede ganske kjapt (etter at vi var hos deg), synes du det låter bedre? Hvis ikke, så går det sikkert som en lek å flytte tilbake møblene der de sto ;D
Akkurat nå er det mest anderledes, ikke bedre-dårligere.
Får stue for meg sjøl i kveld ett par timer så da får man se...vel høre
Passe rom til H3 nå ja ;Drolfozzy skrev:Må si fra når du er klar med flyttetumultene din; Jan. Så kommer jeg en tur og tar det i øy...øresyn. Dette har jeg tro på. Du vil nok bare mangle 300B og Heresy nå, så har du det på stell. ;D
Bare å komme når du har tid (hihi) og lyst.
Grovjustert nå og da skal det får stå. Venne seg til lyden før man omrokerer for mye.
/jan
Hu får være litt fleksibel !rolfozzy skrev:Bare si fra når bestyrerinna er på jobb, så kommer jeg. Tror jeg skal få tredd et besøk inn i schedulen i løpet av uka.JanR skrev:Orke flytte mere nå ;Datonal skrev:Et fint lytterom, Jan. Du gjorde alvor av å ominnrede ganske kjapt (etter at vi var hos deg), synes du det låter bedre? Hvis ikke, så går det sikkert som en lek å flytte tilbake møblene der de sto ;D
Akkurat nå er det mest anderledes, ikke bedre-dårligere.
Får stue for meg sjøl i kveld ett par timer så da får man se...vel høre
Bare å komme når du har tid (hihi) og lyst.
Grovjustert nå og da skal det får stå. Venne seg til lyden før man omrokerer for mye.
/jan
P.S. Vil ikke ødelegge en tvkveld, derfor dette med bestyrinna.
Å fytti ....JanR skrev:Mine damer og herrer, jeg gir dere Krell EVO MK I (hører du JacKX)
Kan jeg foreslå at du gir han et godt hjem på grillen i løpet av sommeren. Neste sommer er han kanskje for tørr i kjøttet.JanR skrev:Voksen kar det der
Tror han syns det var greit å at vi fjernet oss litt fra "domene" hans. Ikke så glad i mennesker skal vite.
Vet hva han og hans undersåtter ikke liker, hard musikk
Alt annet er ok så lenge det ikke passerer 100db i stua.
Eneste som er synd, på sikt, er at han vokser ut av karet så må finne ett fosterhjem til han. Ikke ennå men ila av ett år eller to.
De kan faktisk bli opptil en meter lang8)
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Kan jeg foreslå at du gir han et godt hjem på grillen i løpet av sommeren. Neste sommer er han kanskje for tørr i kjøttet.JanR skrev:Voksen kar det der
Tror han syns det var greit å at vi fjernet oss litt fra "domene" hans. Ikke så glad i mennesker skal vite.
Vet hva han og hans undersåtter ikke liker, hard musikk
Alt annet er ok så lenge det ikke passerer 100db i stua.
Eneste som er synd, på sikt, er at han vokser ut av karet så må finne ett fosterhjem til han. Ikke ennå men ila av ett år eller to.
De kan faktisk bli opptil en meter lang8)
/jan
Nå begynner du og ligne på Roar.JanR skrev:En ting er iaf sikkert, det trykker mere i brystet nå enn tidligere ;D
Gardinene flagrer, fisken vaker, naboen river av seg det lille han har igjen av hår. En vellykket kveld i stua kan man vel si 8)
/jan
Hehehehe.rolfozzy skrev:Nå begynner du og ligne på Roar.JanR skrev:En ting er iaf sikkert, det trykker mere i brystet nå enn tidligere ;D
Gardinene flagrer, fisken vaker, naboen river av seg det lille han har igjen av hår. En vellykket kveld i stua kan man vel si 8)
/jan
Høres ut som jeg må på besøk til deg. Igjen. Godt at det ikke er en lidelse å være hos deg, tvert imot.JanR skrev:En ting er iaf sikkert, det trykker mere i brystet nå enn tidligere ;D
/jan
Det skal vi nok få til.Mbare skrev:Høres ut som jeg må på besøk til deg. Igjen. Godt at det ikke er en lidelse å være hos deg, tvert imot.JanR skrev:En ting er iaf sikkert, det trykker mere i brystet nå enn tidligere ;D
/jan![]()
Ikke så mye negativt ennå, fungerer helt greitSOEDAL skrev:Det der så fint ut Jan. Gleder meg til å lese mer om inntrykkene dine.
JanR skrev:En ting er iaf sikkert, det trykker mere i brystet nå enn tidligere ;D
/jan
Bare å svinge bortom det MortenLagga skrev:Jo jo, det får'n si, stua delt opp i spisekok og musikkrok, det var kanskje ikke dumt......
Skjener bortom en dag jeg Jan, detta må jo oppleves.
Morten
Hehe godt mine står på puter, flytter seg ikke så myeSlorbak skrev:JanR skrev:En ting er iaf sikkert, det trykker mere i brystet nå enn tidligere ;D
/jan
Høres bra ut dette Jan.Han jeg kjøpte mine i fra sa at jeg burde få satt dem fast i gulvet hvis jeg skulle spille veldig høyt.
Gode høytalere er det i allfall.
Mvh Roar
Du skal få tilbakemelding Espenssm skrev:det gjør jeg også----- ;D vil høre om dem Jan.....fortsatt ikke handlet nye rør
Det er helt klart at EML røret passer bedre til ampen. Blir bare lunket kontra Sovtek som ble jæ**** varmt.Gago skrev:tåler eml å bli drevet hardere enn sovtek og sylvania?
hvis så er tilfellet, så kan det tenkes at de trives bedre i "rørspiseren" trafomatic.
Aner ikke.Gago skrev:et annet spørsmål:
er emission labs beslektet med kr audio på noen som helst måte?
mange av rørvariantene fra eml ligner på det som kr audio holder på med.
De 3 røraFallenA skrev:Det der så utrolig flott ut JanR!
Vannvittig forskjell i størrelse på de to røra!![]()
NeiJanOlav skrev:Har du prøvd EML på svenskeampen?