JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lassemann.
    Da må du i så fall svinge nedom sjukehuset. Blir liggende her fram til jeg blir sendt til oslo onsdag
     

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Har du noe å spille musikk på og med der inne? Eventuelt hva? Jeg kunne jo tatt med litt progjazz du kunne plaget deg selv eller folka rundt deg med :)

    Grand General

    CD, eller mp3?

    Roy
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Lassemann.
    Da må du i så fall svinge nedom sjukehuset. Blir liggende her fram til jeg blir sendt til oslo onsdag
    Den er grei Jan! Satser på mandag formiddag om du har formen.. SMS fra frokostbordet. Er dem prippene på besøkstider ved avdelingen eller?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Har tlf/øreplugger/og får 15gig med musikk i morgen :)
    Vært mye sjuk så har iofs ikke savnet musikk...

    /jan
     

    Nikko03

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.11.2008
    Innlegg
    4.426
    Antall liker
    2.853
    Torget vurderinger
    3
    15 gig musikk er ikke til å kimse av :) God hælj
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Lars: klarer ikke å holde meg unna ;)
    Alle andre, ha en flott helg :)

    Har fått lånt masse "hifi" blekker av rubyred og laban var en tur nedom med twist og lesestoff. Ikke farlig med med meg.

    Beste dagen jeg har hatt de siste 8-9 dagene.

    /jan
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    God hælj ja. Ses vel på mandag igjen regner jeg med.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Har'n oppgradert ifra mariekjeks til muffins ??

    @Rozzy... Hva med å ta en tur over fjorden ??

    ;)
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Har'n oppgradert ifra mariekjeks til muffins ??

    @Rozzy... Hva med å ta en tur over fjorden ??

    ;)
    Mariekjeks smuler så jævli. Du vet sengetøy, smuler, klør. Ja i det hele tatt. Men her står det alltid et fat klar til og bli servert til eventuelle "stikke tryna innafor" gjester.
    Blir vel kanskje, jeg sier kanskje, en tur over fjorden når det våres litt mer. Kaldt i vannet fremdeles.
     

    Rubyred

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    13.09.2010
    Innlegg
    950
    Antall liker
    1.464
    Sted
    Fredrikstad
    Dagsformen til JanR svinger fra fin, til bånn i bøtta. Blir flyttet til Ullevål med ambulanse i morgen.

    God bedring Jan. Håper snart å se deg i bedre slag.:)


    /Ruby:)
     

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    Hei dere, har registrert meg her som Konemor, da det er det Jan min kjære har kallt meg siden vi giftet oss. Imorgen drar han etter en hard tørn på fredrikstad igjen til Ullevål. Men jeg vil benytte meg av anledningen til å takke alle som var med å gi til vårt bryllup. Hvor takknemlige vi begge er tror jeg ikke dere kan forstå, og jeg har enda ikke ord..Annet enn helt utrolig fantastisk. Tuusen takk til dere alle sammen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.374
    Antall liker
    102.332
    Torget vurderinger
    23
    Det er det minste vi kan bidra med, Konemor.. vi skulle så gjerne gjort så mye mye mer. Jan er en kjernekar av de helt sjeldne, ALLTID hjelpsom, ALLTID klar med en hyggelig kommentar og dessuten en av en snau håndfull individer jeg kjenner som konsekvent unnlater å uttale seg ufordelaktig om andre mennesker. DET er virkelig sjelden kost i dag. Hils så mye til "Øssie" - er det noen vi "gutta" er oppriktig glade i så er det Jan!
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Hei dere, har registrert meg her som Konemor, da det er det Jan min kjære har kallt meg siden vi giftet oss. Imorgen drar han etter en hard tørn på fredrikstad igjen til Ullevål. Men jeg vil benytte meg av anledningen til å takke alle som var med å gi til vårt bryllup. Hvor takknemlige vi begge er tror jeg ikke dere kan forstå, og jeg har enda ikke ord..Annet enn helt utrolig fantastisk. Tuusen takk til dere alle sammen
    Kjempe hyggelig og være med på gaven til dere. :) Som Sluket sier; skulle ønske vi kunne gjort så mye mer.
    Hils så masse til han!
     
    Sist redigert:

    konemor

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    05.02.2013
    Innlegg
    490
    Antall liker
    852
    skal hilse vet dere vel, Jan er en godgutt, min kjære elskede i 17 år, min kjærlighet til han har aldri rikket seg noe på disse årene og det sier jo sitt. Han har gitt meg de gullkorn i hverdagen som jeg har trengt til å klare hverdagen. Jeg elsker og elsker og håper i det lengste at han vil få en bedre hverdag etter at han har vært i Oslo. Det er håpet vårt. MAnge klemmer til dere alle sammen
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det er det minste vi kan bidra med, Konemor.. vi skulle så gjerne gjort så mye mye mer. Jan er en kjernekar av de helt sjeldne, ALLTID hjelpsom, ALLTID klar med en hyggelig kommentar og dessuten en av en snau håndfull individer jeg kjenner som konsekvent unnlater å uttale seg ufordelaktig om andre mennesker. DET er virkelig sjelden kost i dag. Hils så mye til "Øssie" - er det noen vi "gutta" er oppriktig glade i så er det Jan!
    Så sant som det er sagt! En så generøs og gjestmild kompis som Jan er det bare flott å kunne gjøre noe hyggelig for! JanR er nesten Hifisentralen, og utrolig mange her, meg selv inkludert, har blitt inkludert i gjengen her av han. Jan er den første til å invitere folk hjem og til å ta demed på besøk rundt til andre. Kjernekar er bare fornavnet. :)

    Lykke til i Oslo dene omgangen, Jan. Håper kroppen snart venner seg litt til strålingen, så det blir litt mer utholdelig og det blir greit å kunne slappe av hjeme med familien i vant omgivelser mellom slagene. Vi sees snart!
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Hei!
    Enig her, veldig hyggelig å få være med på gaven til Jan og konemor. Selv var jeg og besøkte Jan mandag formiddag sammen med Rubyred, og det var godt å se at Jan var ved godt mot, men såklart preget av sykdom. Godt at han nå kommer seg videre til Ullevål og til videre utredning og behandling. Her er det viktig at ting skjer og ikke at tiden bare går. Lykke til Jan med videre behandling og jeg håper jeg ser deg snart igjen, helst hjemme i kåken..

    Til Konemor vil jeg si takk for flott hilsen i tråden her.. Skjønte på Ruby at dere hadde en god prat i formiddag, og det er viktig for deg nå at du får delt alt du sitter inne med. Følg hans råd og det vil hjelpe deg videre og fremover..

    mvh
    lassemann:)
     
    Sist redigert:

    R.E.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    31.05.2006
    Innlegg
    5.975
    Antall liker
    6.131
    Torget vurderinger
    32
    Konemor:

    JanR representerer det beste med Hifisentralen. En som deler både erfaring og kunnskap med et smil. Jeg tror det er årsaken til at mange fikk både en og to klumper i halsen da vi leste at han var alvorlig syk. Hifisentralen vil aldri være det samme uten JanR, så forhåpentligvis vil strålingen fjerne kreften, selv om prognosene ikke er altfor gode.

    Likevel har større mirakler skjedd enn at du skal bli helt frisk, JanR, så her er det bare å krysse fingre for at du blir helt bra og kan la panneluggen gro igjen.

    Roy
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Hønngutter er ikke som alle andre gutter... Utrolig hyggelig å være en del av en kompisgjeng som betingelsesløst stiller opp for hverandre. Jan er vel det beste eksempelet vi har på den spiriten. Som Sluket sier skulle vi så gjerne kunne gjort så mye mer. I føffe tider er det trøst å finne i fellesskap. Om ikke annet kan vi stille opp med det, for der er vi ganske gode tror jeg. Vi er mange som tenker på både deg Konemor, Jan og ungene. Kan vi hjelpe til med noe er det bare å hviske litt til vinden så stiller det garantert opp både en, to og tre karer:)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.906
    Antall liker
    8.201
    Torget vurderinger
    1
    Konemor:

    JanR representerer det beste med Hifisentralen. En som deler både erfaring og kunnskap med et smil. Jeg tror det er årsaken til at mange fikk både en og to klumper i halsen da vi leste at han var alvorlig syk. Hifisentralen vil aldri være det samme uten JanR, så forhåpentligvis vil strålingen fjerne kreften, selv om prognosene ikke er altfor gode.

    Likevel har større mirakler skjedd enn at du skal bli helt frisk, JanR, så her er det bare å krysse fingre for at du blir helt bra og kan la panneluggen gro igjen.

    Roy
    Det vil jeg støtte helhjertet.

    Mvh. Bjørn
     

    Bånnulka

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    27.01.2010
    Innlegg
    448
    Antall liker
    114
    Sted
    Halden
    Konemor:

    JanR representerer det beste med Hifisentralen. En som deler både erfaring og kunnskap med et smil. Jeg tror det er årsaken til at mange fikk både en og to klumper i halsen da vi leste at han var alvorlig syk. Hifisentralen vil aldri være det samme uten JanR, så forhåpentligvis vil strålingen fjerne kreften, selv om prognosene ikke er altfor gode.

    Likevel har større mirakler skjedd enn at du skal bli helt frisk, JanR, så her er det bare å krysse fingre for at du blir helt bra og kan la panneluggen gro igjen.

    Roy

    Kan ikke være mere enig. Stå på Jan.

    Mvh Roar
     

    Gizmo76

    Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    18.11.2007
    Innlegg
    97
    Antall liker
    9
    Sted
    Nordland
    Jeg har ikke vært på hfs på evigheter, så når jeg bladde gjennom tråden , fikk jeg ett kaldt gufs nedover ryggen. Utrolig triste greier .. Gufset gikk litt bort da jeg så glad nyheten. Gratulerer så enormt masse :) Stå på Jan , dette kommer du gjennom :)
     
    L

    Lars.N

    Gjest
    Sladre litt nå da det trenges sårt , tikket inn en melding fra Jan hvor det stod Oslo (annkomet regner jeg med ) hvis noe skulle besøke han har jeg en oppfordring TA MED RENT FETT den mannen må fleskes opp litt nå .

    Sånn da har jeg sladdra Jan :)
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Konemor:

    JanR representerer det beste med Hifisentralen. En som deler både erfaring og kunnskap med et smil. Jeg tror det er årsaken til at mange fikk både en og to klumper i halsen da vi leste at han var alvorlig syk. Hifisentralen vil aldri være det samme uten JanR, så forhåpentligvis vil strålingen fjerne kreften, selv om prognosene ikke er altfor gode.

    Likevel har større mirakler skjedd enn at du skal bli helt frisk, JanR, så her er det bare å krysse fingre for at du blir helt bra og kan la panneluggen gro igjen.

    Roy
    veldig enig!!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.783
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    fett er aldri å forakte, men det ser ut som det meste sklir ned.

    janr har heldigvis matlysten inntakt.
    jeg tok med spaghetti-middag igår og han heiv det i seg, hehe.

    jeg vet at mange bryr seg om janr, men samtidig kan det være litt vrient å forholde seg til en så alvorlig sykdom.
    men ikke vær redd for å slå på tråden eller fyre avgårde en sms.
    janr svarer så fort han er i form.
    og besøk blir han veldig glad for, vet jeg.

    kiloene har rast av og stemmen har forandret seg, men janr er og forblir janr - det samme glimtet i øyet som alltid.
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Konemor:

    JanR representerer det beste med Hifisentralen. En som deler både erfaring og kunnskap med et smil. Jeg tror det er årsaken til at mange fikk både en og to klumper i halsen da vi leste at han var alvorlig syk. Hifisentralen vil aldri være det samme uten JanR, så forhåpentligvis vil strålingen fjerne kreften, selv om prognosene ikke er altfor gode.

    Likevel har større mirakler skjedd enn at du skal bli helt frisk, JanR, så her er det bare å krysse fingre for at du blir helt bra og kan la panneluggen gro igjen.

    Roy
    veldig enig!!
    Jeg stiller meg bak hvert eneste ord.

    Stå på, Jan! Lykke til med alt du skal igjennom nå.

    Vi tenker på deg.
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.946
    Antall liker
    27.879
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det er veldig godt å vite at du er på plass for behandlinger igjen Jan, krysser fingra for at det
    hjelper så smertene roer seg!

    Take care and stay cool!

    ShineySmileysSmile.jpg


    / Morten
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Sender noen gode vibber din vei Jan! Håper du får en fin helg.
     

    JanOlav

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    13.12.2005
    Innlegg
    7.415
    Antall liker
    1.114
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    14
    Tenker på deg og dine, lurer på hvordan du har det. Ønsker dere en rolig og fin helg!

    Har testet Bottlehead ampene til Roger. Kanon match på horna mine. Spare penger, så blir det 2a3 på meg også. :)

    Edit:13000 inlegg!
     
    Sist redigert:
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn