J
J.J
Gjest
Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
|
Det og litt andre "plikter"Geir Kristiansen skrev:Tid for refleksjon og ettertanke, kansje?Milenko skrev:Hmmm, stille her i dag, nesten et døgn siden siste posting, hva skjer?
Eller med andre ord Gin + Tonic
Fader'n siste uka på ferie og begynner nå skikkelig å savne anlegget. Skal bli godt å få satt på noe skikkelig musikk igjen. Siste InFlames på vinyl er kjøpt inn slik at jeg har noe å starte på.
Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
BS ...... her er det ikke snakk om å trappe ned .... men heller det og øke takten ;DJanR skrev:Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
Hverdagen har kommet, ikke skjer det noe spennende her osv.
Ikke ennå iaf
/jan
Har vel ikke noe valg nei hehe.jan#jan skrev:BS ...... her er det ikke snakk om å trappe ned .... men heller det og øke takten ;DJanR skrev:Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
Ikke ennå iaf
/jan
OM det ikke skjer noe ... så lager vi moro .........
Bestilt det nye Opeth albumet ??
Verken Heritage eller Grace For Drowning?JanR skrev:Har vel ikke noe valg nei hehe.jan#jan skrev:BS ...... her er det ikke snakk om å trappe ned .... men heller det og øke takten ;DJanR skrev:Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
Ikke ennå iaf
/jan
Og nei, ikke fått ut fingeren ennå :-\
/jan
Er ikke bare treg, er rene sigen i sirupenvargen skrev:Verken Heritage eller Grace For Drowning?JanR skrev:Har vel ikke noe valg nei hehe.jan#jan skrev:BS ...... her er det ikke snakk om å trappe ned .... men heller det og øke takten ;DJanR skrev:Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
Ikke ennå iaf
/jan
/jan![]()
Men korleis skal du få plass til dipoltårn med det nye racket?JanR skrev:Ikke ennå iaf
/jan
Hehehe værre med hønna enn racket.Brasse skrev:Men korleis skal du få plass til dipoltårn med det nye racket?JanR skrev:Ikke ennå iaf
/jan
Hehe.JanR skrev:Er ikke bare treg, er rene sigen i sirupenvargen skrev:Verken Heritage eller Grace For Drowning?JanR skrev:Har vel ikke noe valg nei hehe.jan#jan skrev:BS ...... her er det ikke snakk om å trappe ned .... men heller det og øke takten ;DJanR skrev:Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
Ikke ennå iaf
/jan
/jan![]()
![]()
/jan
Kun kort tid igjen for både Opeth og DT med ny skive. Får ta de på vinyl begge to, er rimelig spendt på hvor Åkerfeldt legger lista denne gang. Har behov for et skikkelig krampealbum nå, begynner å bli en stund siden siste alle grupper inkludert.JanR skrev:Har vel ikke noe valg nei hehe.jan#jan skrev:BS ...... her er det ikke snakk om å trappe ned .... men heller det og øke takten ;DJanR skrev:Trappe ned vel ;Djan#jan skrev:Gubben begynner å bli gammel ..... vi får bare hjelpe han med å holde tråden på 100 ;D
Ikke ennå iaf
/jan
/jan
Opeth ser jeg fram i mot, DT....venter til du har fått i hus og kommet med "dommen"Geir Kristiansen skrev:Kun kort tid igjen for både Opeth og DT med ny skive. Får ta de på vinyl begge to, er rimelig spendt på hvor Åkerfeldt legger lista denne gang. Har behov for et skikkelig krampealbum nå, begynner å bli en stund siden siste alle grupper inkludert.
Såpass, trodde de gutta der borte hadde utvalget og mye i hyllene ?Geir Kristiansen skrev:Har tråkket London rundt etter vinyl, men er man ikke ute etter å kjøre backtrack på gammel vinyl var det ikke mye å hente. Selv HMV hadde en stusselig reol med et lite utvalg, det er hardt å være "retro in"![]()
Ja, må jo ha musikk i stua og.......JanR skrev:Takk duel_mariachi skrev:Møbelet ble flott JanR, men når begikk du brøden og solgte Forte'ne?
De er ikke solgt, er du gal mann.
Kjerringa overtok dem, hu spurte ikke engang
Stue anlegget består av:
Forte II, Marantz receiver, sony es cd spiller, luxman pl.spiller.
Og jada, hu er så nøyd så
/jan
Javistel_mariachi skrev:Ja, må jo ha musikk i stua og.......JanR skrev:Takk duel_mariachi skrev:Møbelet ble flott JanR, men når begikk du brøden og solgte Forte'ne?
De er ikke solgt, er du gal mann.
Kjerringa overtok dem, hu spurte ikke engang
Stue anlegget består av:
Forte II, Marantz receiver, sony es cd spiller, luxman pl.spiller.
Og jada, hu er så nøyd så
/jan
Hvor tjukk må konvolutten eventuellt være da?
Bruker du planet'n også?
el
Gjorde ett fattig forsøk på å finne noe som kunne ligne (litt) på det du spilte.pengesluk skrev:Du skal da ikke ha denne typen musikk, du, JanR..??
Står det ingen ting om i papirene mine i hvertfall. Detta røsker ikke nok i ballerota, på med Opeth nå!
Tror ikke det holder denne gangen. Graverende tilfelle.pengesluk skrev:Du skal da ikke ha denne typen musikk, du, JanR..??
Står det ingen ting om i papirene mine i hvertfall. Detta røsker ikke nok i ballerota, på med Opeth nå!
Litt stativ og litt full sjømann ;Dpengesluk skrev:Fin nærhet i de cymbalene - bra rom akustikk også.
Brukte du stativ her? Delvis? Hos meg ravet du rundt som en full sjømann..
;D ;Dpengesluk skrev:Spilte Tord Gustavsen i går når jeg tenker meg om - men sovna før knappen slapp fjernkontrollen!!
fikk ikke du den av meg. en premasterJanR skrev:;D ;Dpengesluk skrev:Spilte Tord Gustavsen i går når jeg tenker meg om - men sovna før knappen slapp fjernkontrollen!!
Nuvel. Opeth kommer ila en liten halvtime, ikke fullt så lett å sovne til :
/jan
Stemmer det65finger skrev:fikk ikke du den av meg. en premasterJanR skrev:;D ;Dpengesluk skrev:Spilte Tord Gustavsen i går når jeg tenker meg om - men sovna før knappen slapp fjernkontrollen!!
Nuvel. Opeth kommer ila en liten halvtime, ikke fullt så lett å sovne til :
/jan
Kanskje han egentlig har et hemmelig lytterom ute i "garasjen" der han påstår Arvingen bor, der han har et pent lite oppsett med Hegel og Sonus Faber stativhøyttalere, vinkjøler og Nerdrum på veggen.jokris skrev:jaja, da er hifi siden din ute i lyset Jan ;D ;D avslørt nå............... ;D ;D ;D
;D ;D ;DDazed skrev:Kanskje han egentlig har et hemmelig lytterom ute i "garasjen" der han påstår Arvingen bor, der han har et pent lite oppsett med Hegel og Sonus Faber stativhøyttalere, vinkjøler og Nerdrum på veggen.jokris skrev:jaja, da er hifi siden din ute i lyset Jan ;D ;D avslørt nå............... ;D ;D ;D
Klipsch og single malt er bare et skalkeskjul!![]()
pengesluk skrev:Mener bestemt jeg så snippen på et par Melody Gardot og Eva Cassidy SIGNERTE cd'er bak et hjørne hos deg sist..? Bak Bremnes-samlingen..hmm..??
og avsløringene strømmer på her..................... ;D ;D ;DDazed skrev:Kanskje han egentlig har et hemmelig lytterom ute i "garasjen" der han påstår Arvingen bor, der han har et pent lite oppsett med Hegel og Sonus Faber stativhøyttalere, vinkjøler og Nerdrum på veggen.jokris skrev:jaja, da er hifi siden din ute i lyset Jan ;D ;D avslørt nå............... ;D ;D ;D
Klipsch og single malt er bare et skalkeskjul!![]()
Skulle tro jeg hadde spist en dårlig kebab her...Har du slikt da Jan ?pengesluk skrev:Mener bestemt jeg så snippen på et par Melody Gardot og Eva Cassidy SIGNERTE cd'er bak et hjørne hos deg sist..? Bak Bremnes-samlingen..hmm..??
se her ja................. ;D ;D ;Dpengesluk skrev:Mener bestemt jeg så snippen på et par Melody Gardot og Eva Cassidy SIGNERTE cd'er bak et hjørne hos deg sist..? Bak Bremnes-samlingen..hmm..??
Var nok bare sluket som hade glemt å ta på seg brillene sineHCS skrev:Skulle tro jeg hadde spist en dårlig kebab her...Har du slikt da Jan ?pengesluk skrev:Mener bestemt jeg så snippen på et par Melody Gardot og Eva Cassidy SIGNERTE cd'er bak et hjørne hos deg sist..? Bak Bremnes-samlingen..hmm..??;D
Lurer på om Nerd-drum har fartstid som håndtverker? Han har, i likhet med oss andre med respekt for tingene, skjønt at godt verktøy skal alltid stå under tak ;Drolfozzy skrev:En pryd for ethvert hjem. Kjør på Jan.
![]()