Ny her?jan#jan skrev:Jæævlæær .... trodde ikke dere skulle være så infernalske å ta den vinklingen ...
|
Ny her?jan#jan skrev:Jæævlæær .... trodde ikke dere skulle være så infernalske å ta den vinklingen ...
BURN IN HELL ...................Dazed skrev:Ny her?jan#jan skrev:Jæævlæær .... trodde ikke dere skulle være så infernalske å ta den vinklingen ...![]()
Sovet dårlig i natt?jan#jan skrev:BURN IN HELL ...................Dazed skrev:Ny her?jan#jan skrev:Jæævlæær .... trodde ikke dere skulle være så infernalske å ta den vinklingen ...![]()
![]()
Sto opp halv 5 :Dazed skrev:Sovet dårlig i natt?jan#jan skrev:BURN IN HELL ...................Dazed skrev:Ny her?jan#jan skrev:Jæævlæær .... trodde ikke dere skulle være så infernalske å ta den vinklingen ...![]()
![]()
Hvis jeg hadde prøvd meg på tre rødmix, så tror jeg ikke mye hadde vært på stell.JanR skrev:Så så jenter. Gjør som doktor Jan sier og hiv innpå en liter kaffe og minst 3 rødmix så er alt på stell igjen![]()
Rødmixen er "extra"Dazed skrev:Hvis jeg hadde prøvd meg på tre rødmix, så tror jeg ikke mye hadde vært på stell.JanR skrev:Så så jenter. Gjør som doktor Jan sier og hiv innpå en liter kaffe og minst 3 rødmix så er alt på stell igjen![]()
![]()
JanR skrev:
Sånn ??pengesluk skrev:Som på bildet.
Sitter oppi et stort bjørketre i hagen. Noen sort-hvite fugler som bråker fært som bor der.
Edit; Tror de heter "skjærer" ;D ;D ;D Så da er vel modellen SKJ-R 1
;Dpengesluk skrev:Som på bildet.
Sitter oppi et stort bjørketre i hagen. Noen sort-hvite fugler som bråker fært som bor der.
Edit; Tror de heter "skjærer" ;D ;D ;D Så da er vel modellen SKJ-R 1
Det vet jeg også, men av en eller annen grunn tror jeg ikke vi mener det samme 8)pengesluk skrev:Jeg vet hvorfor den boksen din er støyfri, Jan!
Nå er det Birger som har slengt ihopes den der så skal ikke ta æren for det flotte interiøretpengesluk skrev:PS: Jeg skjønner godt at i et slikt produkt ville det selvfølgelig være håpløst med vakker kabling etc. Sier seg selv. Og 3D-printkort er vel ikke lagd enda...??
Slenger meg på skålen, velger boble vann type Farris bris jeg da men...jan#jan skrev:Påskeskål !!
;D ;D ;D
Glengoyne 17 her![]()
Jepp - det er jo viktig og kose seg når enn har muligheten... Madammen er borte for øyeblikket og L.S får kjørt seg litt nå .. 8)Milenko skrev:Slenger meg på skålen, velger boble vann type Farris bris jeg da men...jan#jan skrev:Påskeskål !!
;D ;D ;D
Glengoyne 17 her![]()
(litt tidlig å åpne colan enda)
God påske for svarte svingende...
Flammer er tøfft 8)Rune S skrev:Ser fin ut den L2en Jan!
Er det lettanntennelig ved det linjekortet ?![]()
Hehe godt spørsmål. Kanskje jeg skal la dekselet være av sånn fall i fall :Rune S skrev:Ser fin ut den L2en Jan!
Er det lettanntennelig ved det linjekortet ?![]()
Aner ikke, ikke tittet så ille nedi der. Den har ikke mange timene på seg så tenkte den få spille noen timer før jeg "finlytter" på den. Skal også bytte ut ez/5687 rørene, teste ett par som jeg vet er 100%.Rune S skrev:Pyroeffekter til den tyngre musikken ?![]()
Virker som han har god kontroll jaVet du vilken type motstander det er han bruker der,merke ?
L2'n er helt ok denjokris skrev:L2 så helt uberrå utvet du om ez81 løsningen er testet sammen med 12au7 linjekortet Jan ?
god påske forøvrig, til deg fruen og barneflokken
mvh
j
Står ikke annet enn verdi på de. Som nevnt over her så svinger nok Birger innom etterhvert og opplyser de vitebegjærligeRune S skrev:Vet du vilken type motstander det er han bruker der,merke ?