Bookmarkedhel skrev:Choke coil heter de "spolene" vistnok
http://item.mobileweb.ebay.com/view...=2&nav=WON&nid=61632841808&trxId=729758904016
/jan
Bookmarkedhel skrev:Choke coil heter de "spolene" vistnok
http://item.mobileweb.ebay.com/view...=2&nav=WON&nid=61632841808&trxId=729758904016
rolfozzy skrev:Menijøssenavn da Jan! Er du blitt arbeidsnarkoman?
Hehe kul.jan#jan skrev:Ser bra ut .. send den hit så skal jeg pimpe den litt ;D
![]()
Notert og notert.hel skrev:Se der ja.
NB! + er i senter (glemmer du det så skjer det samme som på bildet tre innlegg lenger opp)
Eneste jeg har å utsette er de luftehullene. Kanskje du skal ta en Dremel eller lignende og lage en større åpning. Så tar du fluenetting som du sprayer svart og limer på baksiden.
Neste trinn i prosjektet er å lage en svart akrylplate ala Audio Note til forsiden. Også blå ALPS pot & nye choke-coils da![]()
(da tror jeg du kommer på nivå med Kingrex til 3 laken)
Mini jAN, hehe.jan#jan skrev:Men ser jo ut som en mini AN da .... jAN![]()
Famous last words! ;DJanR skrev:Er det nødvendig med sikring foresten ?
Skjønner jeg godtJanR skrev:Mini jAN, hehe.jan#jan skrev:Men ser jo ut som en mini AN da .... jAN![]()
Nuvel. Etter den her er ferdig skal jeg ta meg en 3 mndr's, sliten av det her stresset.
/jan
;D ;DDazed skrev:Famous last words! ;DJanR skrev:Er det nødvendig med sikring foresten ?
1: ok, da skal jeg få fikset litt på "luftehullene" etterhvert.hel skrev:1) blir ikke varm, Kingrexen på kontoret har ikke lufting
2) sikring, tja si det, føler meg tryggere da, når jeg skulle måle strømforbruket på en 2050 amp så hadde jeg stilt multimeteret feil, det gnistret og sikringen gikk, det det skjedde ikke noe med ampen
3) 3 mndrs DIY pause, he he
Gleder meg til å se - høre om den virker jeg daNikko03 skrev:Artig liten sak det der. Gleder meg til å lese om hvordan den låter![]()
Da må du følge med her: http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,52530.0/all.htmlNikko03 skrev:Det tenker jeg går helt fintFikk egentlig lyst på en sånn liten tass jeg også nå
![]()
Hvis du føler du må stille det spørsmålet, har du kanskje kjøpt feil Opeth-plate.jokris skrev:i forbindelse med platespiller kjøp har jeg bestillt en plate av opeth, blackwater park ? er det en oki skive eller bare bakgrunnstøy? ;D ;D
Grattis så mye .. jeg har ikke fått med meg hva spiller du har fått deg ??jokris skrev:Denne kjøpte jeg for å gi opeth en sjanse, er ikke stor prog lytter, men har lest masse om opeth og kanskje spessiellt denne skiva ;D gått amok idag med kjøp av nærmere 20 skiver for å komme igang, brukt og nytt
hørte en del på slayer ol før så dette var rolig og fint, bestillte meg walls of jericho og keeper of seven keys med helloween samtidig, klassikere detjan#jan skrev:Grattis så mye .. jeg har ikke fått med meg hva spiller du har fått deg ??jokris skrev:Denne kjøpte jeg for å gi opeth en sjanse, er ikke stor prog lytter, men har lest masse om opeth og kanskje spessiellt denne skiva ;D gått amok idag med kjøp av nærmere 20 skiver for å komme igang, brukt og nytt
Og Opeth B.P. er ikke feil - ihvertfall ikke for min del .. OM du vil ha det litt roligere så kjøper du Damnation.
Legger ved en snutt
de eldre platene dems er knallgode ;DMilenko skrev:Keeper er en keeper i samlinga, få plater jeg har spilt mer enn den opp gjennom årene![]()
Hør hør, siste som funket for min del var Master of the rings.jokris skrev:de eldre platene dems er knallgode ;DMilenko skrev:Keeper er en keeper i samlinga, få plater jeg har spilt mer enn den opp gjennom årene![]()
datt av etter keeper part ll jeg, hadde forøvrig alt av dem frem til den på vinyl, flere 7 tommere og picture disker ogsåMilenko skrev:Hør hør, siste som funket for min del var Master of the rings.jokris skrev:de eldre platene dems er knallgode ;DMilenko skrev:Keeper er en keeper i samlinga, få plater jeg har spilt mer enn den opp gjennom årene![]()
Ser de annonserer endel på finn, eller om det var qxl....fan huske ;Djokris skrev:var en herlig følelse å komme over en butikk i drammen som faktisk hadde brukt vinyl, merket fort at det forsatt satt i fingra når jeg kikket igjennombutikken er forresten kallt brukthallen
Konserten er knallbra, mange timer med kos foran deg der alenejokris skrev:ja, langt inne i galskapens land alleredefikk tak i noen plater jeg har forhold til fra før, noen som jeg vet kona liker
og så bestillte jeg meg noen perlerbig bang og my chemical romance er vel de to nye jeg har foreløpig frem til pakken kommer på torsdag
gleder meg som en unge til å koble opp og forhåpentligvis få lyd
den opeth plata kjøpte jeg kanskje litt vel dyrt, men det var en versjon med konsert dvd
Hehe, ikke ennå.Nikko03 skrev:Det var ikke så bra lyd att det ble tilløp til annen type reisning altså ;D ;D