Jeg har aldri helt skjønt den greia om at hvis det er hardt, må det være fort. Kyuss er tungt som fa*n, spør du meg og tøffere enn toget. Ethvert band som måtte kjøre gitarene sine gjennom bassforsterkere for å gromle nok, har skjønt noe.
Bare til info, så er en bassforsterker HELT clean, og en gitar gjennom en slik blir kjemisk fritt for vreng.Mbare skrev:Jeg har aldri helt skjønt den greia om at hvis det er hardt, må det være fort. Kyuss er tungt som fa*n, spør du meg og tøffere enn toget. Ethvert band som måtte kjøre gitarene sine gjennom bassforsterkere for å gromle nok, har skjønt noe.
Vi er forskjellig, ikke vanskeligere enn det vel. Noen liker morra osv....Mbare skrev:
Jeg har aldri helt skjønt den greia om at hvis det er hardt, må det være fort. Kyuss er tungt som fa*n, spør du meg og tøffere enn toget. Ethvert band som måtte kjøre gitarene sine gjennom bassforsterkere for å gromle nok, har skjønt noe.
Hva med Candlemass, Jan?JanR skrev:Tungt, mørkt, dystert uansett tempo er å foretrekke her hos meg. Alle andre driter vi i ;D
Minnes vagt å ha hørt Candlemass, for lenge lenge siden.Dazed skrev:Hva med Candlemass, Jan?JanR skrev:Tungt, mørkt, dystert uansett tempo er å foretrekke her hos meg. Alle andre driter vi i ;D
Messiah er den eneste vokalisten jeg har sett med en svær fettdryppende hamburger innen rekkevidde fra scenekanten.Velvoksen kar.
Det var vel i det han gikk av scenen. Har fremdeles (eller rettere sagt "igjen") Tales Of Creation på CD her.JanR skrev:Minnes vagt å ha hørt Candlemass, for lenge lenge siden.Dazed skrev:Hva med Candlemass, Jan?JanR skrev:Tungt, mørkt, dystert uansett tempo er å foretrekke her hos meg. Alle andre driter vi i ;D
Messiah er den eneste vokalisten jeg har sett med en svær fettdryppende hamburger innen rekkevidde fra scenekanten.Velvoksen kar.
Se hva jeg finner i hylla i morgen, eller på YT.
Spiser'n burger, på scenen, kan det vel ikke være så galt
/jan
jan#jan skrev:Men hva med Doom Jan ... hører du noe på det ?? Masse seigt, tungt og fint ... OG sært ;D
Dazed skrev:Hva med Candlemass, Jan?
Ikke vær frekk nå .... 8)Dazed skrev:jan#jan skrev:Men hva med Doom Jan ... hører du noe på det ?? Masse seigt, tungt og fint ... OG sært ;DDazed skrev:Hva med Candlemass, Jan?![]()
Heehehe... Klart jeg har det .... har det bestandig 8)Dazed skrev:Hehe. Sorry.Jada, du har rett.
Da skal du selvsagt få beholde navnene sineDazed skrev:Se der, ja.Skal vise bildene til kona, som sikkert lurer på åssen det går med Malter og Maldik (Det er det de heter, bare så du vet det.)
Det begynte å bli trangt for dem her.
Optil 45cm er ikke galtjan#jan skrev:Pokker ... dem er jo så svære at det er snakk om mat ..... ;D men da blir nok Rozzy fornøyd .... ;D ;D ;D
JanR skrev:Da skal du selvsagt få beholde navnene sine![]()
Flott. De har vært fredelige kompiser her i seks-sju år nå, så de skulle vel bare mangle.Så langt ingen krangling og de har funnet seg hver si rot som de har okkupert.
Når du først nevner det, akkurat sendt kjærringa avgårde etter påfyll og "båtpussen" står klarjan#jan skrev:Det var det kulinariske ... nå over til båtpuss ... 8) skal du pusse litt på Khorna ikveld da ?? ;D ;D ;D
Seg i mellom ikke noe problem. De er også de største i karet så de andre vet å trå forsiktigDazed skrev:Flott. De har vært fredelige kompiser her i seks-sju år nå, så de skulle vel bare mangle.
JanR skrev:Når du først nevner det, akkurat sendt kjærringa avgårde etter påfyll og "båtpussen" står klarjan#jan skrev:Det var det kulinariske ... nå over til båtpuss ... 8) skal du pusse litt på Khorna ikveld da ?? ;D ;D ;D
Tror jaggu det blir litt Bowmore Cask og mye vinyl i kveld, såframt ikke kjærringa har andre planer :
/jan
Det går seg vel til.JanR skrev:Seg i mellom ikke noe problem. De er også de største i karet så de andre vet å trå forsiktig
Botiaen er jo litt ertete men vet å gi seg.
De pleier å bli enigDazed skrev:Det går seg vel til.
Når vi har fått inn mye ny fisk har vi ofte ommøblert litt, så de gamle ikke helt kjenner seg igjen, og alle fordeler reviret på nytt.
Gjelder for så vidt alt av langfinnede/slørete fisker.Dazed skrev:Det går seg vel til.
Den eneste uheldige insidenten vi har hatt her var da vi fikk en kampfiskhanne, som det viste seg at platyene var ekstremt glade i å bruke finnene til som mat, så den måtte ut igjen.
Kjekt og kjent ;D 8) 8)JanR skrev:denger hoa og jager hu fan i vold ;D
Vel, funker for de...ehhhh han ;Djan#jan skrev:Kjekt og kjent ;D 8) 8)JanR skrev:denger hoa og jager hu fan i vold ;D
Knall det sjef !! ... kos deg masse !! God helg til dere derborte !!!!!!JanR skrev:Vel, funker for de...ehhhh han ;Djan#jan skrev:Kjekt og kjent ;D 8) 8)JanR skrev:denger hoa og jager hu fan i vold ;D
Nei, en lille en og Uriah Heep i Seiki'n. Sofa'n neste.
/jan
Jeg smiler for meg selv mens jeg ser for meg Lagga (eller meg selv) forsøke å tre oss ned i den stolen. Ville vært et syn for gudene.JanR skrev:Har også fått ordnet "sweet spot II" til de som måtte ønske å sitte i nærfelt :-*
![]()
/jan