pengesluk skrev:Ååårghhh........ Rihanna!!! Nå begynner tråden din å komme seg, Jan! Bort med møllkulene!
/jan
pengesluk skrev:Ååårghhh........ Rihanna!!! Nå begynner tråden din å komme seg, Jan! Bort med møllkulene!
Naken? Mer "oppunder skjørtet", vel?JanR skrev:Naken Svamp.
![]()
Svenske ampen, så enkelt. (navnet altså)Dazed skrev:Hva er historien bak navnet "svampen", forresten?
Lagga skrev:Nemlig, evt. på et lite messingskilt:rolfozzy skrev:Yes, Swampsound. ;DJanR skrev:Herved døp Svampen ;DLagga skrev:Er ikke "svenskampen" veldig tungt å si hele tia da?JanR skrev:Kan nesten ikke vente til å få testet de i "svenskampen"
Trekk det sammen Jan..
Nå heter'n bare: Svampen!
;D
Morten
/jan
The Swamp
;D
Der var'n jorolfozzy skrev:Lagga skrev:Nemlig, evt. på et lite messingskilt:rolfozzy skrev:Yes, Swampsound. ;DJanR skrev:Herved døp Svampen ;DLagga skrev:Er ikke "svenskampen" veldig tungt å si hele tia da?JanR skrev:Kan nesten ikke vente til å få testet de i "svenskampen"
Trekk det sammen Jan..
Nå heter'n bare: Svampen!
;D
Morten
/jan
The Swamp
;D![]()
Blir litt kjedelig med de samme bildene hele tiden.bjornh skrev:Endelig bilder!
Vi er, en sjelden gang, som lucky luke raskere enn våre egne skyggerDazed skrev:Her går det unna. Kan ikke be om bedre og raskere svar enn det.![]()
Bare hyggelig.JanR skrev:Glemt helt av å takke for vina, tusen hjertelig takk![]()
Ahh pokker'n.Dazed skrev:Bare hyggelig.JanR skrev:Glemt helt av å takke for vina, tusen hjertelig takk![]()
Glemte å låne med platevaskeren også, kom jeg akkurat på.![]()
Hehe det syns du ja.pengesluk skrev:At du ikke skifter navn på Svampen?? Tør jeg foreslå noe a la dette: RATS NEST
Du er fan ikke godpengesluk skrev:Hehehe....... vent til du ser hva det betyr!!
R ørforsterker
A v
T alentløse
S orten
N ærmeste
E r
S annsynligvis
T ransistor
Og det settes stor pris påpengesluk skrev:Det er jo fredag, må jo muntre opp en søvnløs favorittøssfolling!
Grans premium, og tynner den ut med litt Bowmore Cask i kveldpengesluk skrev:Jeg tar en i kveld, jeg også! Borg & Jäger.
Da skal det prøves neste helg.pengesluk skrev:Er nok ikke så sofistikert, jeg. Borg & Jäger = sluskesjampis Funker som fan.
Så lenge jeg slipper A: vg lista fjoller. B: småripsa til sluket :jan#jan skrev:FREDAG ...... og det kan jo nesten ikke toppe dette
Kommer etpar musikkrelaterte bilder nå - Ok Jan ???
Er for oss ungdommer det der vettu Jan.jan#jan skrev:Syntes FINER platene er fine jeg ;D
Og det er jo musikk for dem tøffe gutta .. ikke sant Jan ??
pengesluk skrev:Slo opp i Wikipedia:
"Opeth" = Soft poodle rock, often recognized at Gay Orgy parties, inspired by Village People."
Kjøpt´en på Amazon .. dyrt som fyy... men skulle ha den ... :JanR skrev:Hælja er her, sluket er nøyd, vi andre er vel ikke akkurat misfornøyd vi heller
Hvor kjøpte du Opeth "kista" ?
/jan
Mkay.jan#jan skrev:Kjøpt´en på Amazon .. dyrt som fyy... men skulle ha den ... :JanR skrev:Hælja er her, sluket er nøyd, vi andre er vel ikke akkurat misfornøyd vi heller
Hvor kjøpte du Opeth "kista" ?
/janmuligens en i bergen som har noe Opeth .. men det ble enda dyrere ...
![]()
Hehe tør ikke se etter engang. Penger i lommeboka først.jan#jan skrev:Er jo noen tilsalgs nå og da ..... skal jo være limitert til 1000 kopier![]()