pengesluk skrev:Men glem ikke dise, Jan! Og blir terroristene for ille så får du heller "spike" julebrusen med Valium!
Jeg hadde kjørt en sånn, for å være helt sikker:

pengesluk skrev:Men glem ikke dise, Jan! Og blir terroristene for ille så får du heller "spike" julebrusen med Valium!
Hehe du har det for jævlig sluket.pengesluk skrev:Barneselskap i kveld?? Misunner deg virkelig. Selv må jeg vansmekte på Stadtholdergaarden med en femretters med tillegg av gåselever. Sukk skjebne..
Men glem ikke dise, Jan! Og blir terroristene for ille så får du heller "spike" julebrusen med Valium!
Nå snakker vi ;DDazed skrev:Jeg hadde kjørt en sånn, for å være helt sikker:
![]()
Kattene virker, som hva er jeg heller usikker på.H.R skrev:de pelsdottene minner meg om de smurfene som noen har hang til å plassere på sine høytalere for å få bedre lyd.
Virker de?
Det må du ALDRI gjøre!!! ;DJanR skrev:Kattene virker, som hva er jeg heller usikker på.H.R skrev:de pelsdottene minner meg om de smurfene som noen har hang til å plassere på sine høytalere for å få bedre lyd.
Virker de?
De har iaf god musikksmak, sover som steiner når man spiller Porc.Tree/Marillion/Opeth osv.
Kanskje man skulle sette på Boney M og se hva som skjer :
/jan
Så så unge mann. Man skal ikke undervurdere Boney M :Ludo skrev:Det må du ALDRI gjøre!!! ;DJanR skrev:Kattene virker, som hva er jeg heller usikker på.H.R skrev:de pelsdottene minner meg om de smurfene som noen har hang til å plassere på sine høytalere for å få bedre lyd.
Virker de?
De har iaf god musikksmak, sover som steiner når man spiller Porc.Tree/Marillion/Opeth osv.
Kanskje man skulle sette på Boney M og se hva som skjer :
/jan
Det henger jo ofte sammen med at en må putte alt mulig dritt i signalveien for å presse høyttaleren til å måle paddeflat. Problemet er jo all den ekstra dritten i signalveien som ødelegger.JanR skrev:Og i dag kom endelig 6p14p-k rørene i hus, en gledens dag
Fikk lånt med meg xtz room analyzer fra H.R i går, den skal lekes med. Først gå igjennom 794587345638769 sider's pdf fil, kanskje man skjønner noe av det her :
Nå mangler jeg bare de gamle målingene fra RoDa, noe må en jo sammenligne med og det har skjedd endel siden de målingene. Bedre det måler - værre låter det, tror jeg
/jan
Skal ikke utale meg hva alle andre måtte finne på. Hverken i signalveien eller i rommet.Skink_123 skrev:Det henger jo ofte sammen med at en må putte alt mulig dritt i signalveien for å presse høyttaleren til å måle paddeflat. Problemet er jo all den ekstra dritten i signalveien som ødelegger.JanR skrev:Og i dag kom endelig 6p14p-k rørene i hus, en gledens dag
Fikk lånt med meg xtz room analyzer fra H.R i går, den skal lekes med. Først gå igjennom 794587345638769 sider's pdf fil, kanskje man skjønner noe av det her :
Nå mangler jeg bare de gamle målingene fra RoDa, noe må en jo sammenligne med og det har skjedd endel siden de målingene. Bedre det måler - værre låter det, tror jeg
/jan
Utrolig bra Jan!! Savner go'katten min også, en trofast siameserdame som alltid kom på fanget når far spilte musikk..JanR skrev:Nuvel. Fått hjem folket, eller tømt huset om dere vil.
Rusler ned, og hva ser jeg der....jo, vaktkattene mine er på plass. Tar ingen sjanser, man vet jo aldri hva folk kan finne på.
![]()
Knuffen den arge (til venstre)
![]()
Muffin den olme (til høyre)
![]()
Far spiller musikk og koser seg med en kald en og pelsdottene sover videre 8) Litt av noen vaktkatter !
/jan
Vel, jeg hadde 2, en gutt og en jente.. Jenta fikk kreft og døde i 2004. Gutten eide ikke respekt for biler og ble gravlagt i sommer :'(..JanR skrev:Mye kos med "ungene" mineOg fatter ikke at det skal være så gjevt å ligge oppe på hønna.
De får vanligvis ikke lov å være her nede, men de har vel sneket seg inn her når JC eller Ida har vært nede og spilt wii.
Kan jeg være så frekk å spørre hvor siameserdamen har tatt veien ?
/jan
ey - ikke gi han en ide nå. Plutselig så er den ene katta limt i taket med tech7 og den andre bundet fast i stolbeinet som bassfelle!65finger skrev:Har du fått målt med og uten katte ;D
65finger skrev:Har du fått målt med og uten katte ;D
For sent H.R ;DH.R skrev:ey - ikke gi han en ide nå. Plutselig så er den ene katta limt i taket med tech7 og den andre bundet fast i stolbeinet som bassfelle!65finger skrev:Har du fått målt med og uten katte ;D
Ajaj :-\lassemann skrev:Vel, jeg hadde 2, en gutt og en jente.. Jenta fikk kreft og døde i 2004. Gutten eide ikke respekt for biler og ble gravlagt i sommer :'(..JanR skrev:Mye kos med "ungene" mineOg fatter ikke at det skal være så gjevt å ligge oppe på hønna.
De får vanligvis ikke lov å være her nede, men de har vel sneket seg inn her når JC eller Ida har vært nede og spilt wii.
Kan jeg være så frekk å spørre hvor siameserdamen har tatt veien ?
/jan
mvh
lassemann
JanR skrev:Her tok vi (BHO og undertegnede) målingene som ett hint/tips på hva som kunne gjøres med ps: har ett rom som ikke er ferdig, sliter med ett særs dårlig gulv bla.Skink_123 skrev:Det henger jo ofte sammen med at en må putte alt mulig dritt i signalveien for å presse høyttaleren til å måle paddeflat. Problemet er jo all den ekstra dritten i signalveien som ødelegger.JanR skrev:Og i dag kom endelig 6p14p-k rørene i hus, en gledens dag
/jan
/jan
Dette system kunne jeg tenkt meg at høreJanR skrev:Nuvel. Fått hjem folket, eller tømt huset om dere vil.
Rusler ned, og hva ser jeg der....jo, vaktkattene mine er på plass. Tar ingen sjanser, man vet jo aldri hva folk kan finne på.
![]()
![]()
![]()
Far spiller musikk og koser seg med en kald en og pelsdottene sover videre 8) Litt av noen vaktkatter !
/jan
Liker Larsen, iaf de lille jeg hørte på messa nå sist. Carlson spiller også bra, hos deg.Bånnulka skrev:JanR skrev:Her tok vi (BHO og undertegnede) målingene som ett hint/tips på hva som kunne gjøres med ps: har ett rom som ikke er ferdig, sliter med ett særs dårlig gulv bla.Skink_123 skrev:Det henger jo ofte sammen med at en må putte alt mulig dritt i signalveien for å presse høyttaleren til å måle paddeflat. Problemet er jo all den ekstra dritten i signalveien som ødelegger.JanR skrev:Og i dag kom endelig 6p14p-k rørene i hus, en gledens dag
/jan
/jan
Tør jeg dette da.
Jan du skulle ikke ha prøvd noen andre høytalere nede i høla di. Tenker da på de større Larsen.
Disse tilpasser seg rommet bare de får bakvegg og du slipper og tilpasse rommet etter høytalerne.
Mvh Roar
Takk for detKarlinn skrev:Dette system kunne jeg tenkt meg at høre
kjempe flott
:R.S. skrev:Fine absorbentpusekatter JanR! De er nok mye mer effektive enn små mus
Mvh. RS
Konge katterJanR skrev:Nuvel. Fått hjem folket, eller tømt huset om dere vil.
![]()
![]()
![]()
/jan
;D ;Dkise skrev:jaja sier ikke tommelfingeregelen at prøv alt, bare gjør det likt med begge kanaler![]()
Canales skrev:pære nam nam.
pære med dipp.
nasjonalretten til klipschfolk.![]()
Vi er ikke uenig der ;Djokris skrev:Æhhh, fine farger?
Hehe, det Norske motstykket til de Svenske "plastskumhvadetnåer" rottene folk setter over alt og rundt omkring på hifien sin her nede ;D ...JanR skrev:Nuvel. Fått hjem folket, eller tømt huset om dere vil.
![]()
![]()
![]()
/jan
JanR skrev:Og utrolig nok er det ingen som har noe å si ang målingene ? 8)
/jan
Ikke i bunkersen, liker du mus i gruva ?rolfozzy skrev:Du liker ikke mus nei........hm.
My point 8)RoDa skrev:JanR skrev:Og utrolig nok er det ingen som har noe å si ang målingene ? 8)
/jan
Det så jo bare helt vilt jevnt ut?
Rett nok daler det, men så jevnt og fint det daler da!
R