Nå med 2.5kv multicore til venstre og 6kv solid core til høyre 8)R.Solhaug skrev:For korte kabler ???
- visst er det forskjell på kabler ;D
Mvh. RS
Sier ikke mere.
Hvis det er noen der ute med 5-6m 6kv SC til overs så skrik ut
/jan
|
Nå med 2.5kv multicore til venstre og 6kv solid core til høyre 8)R.Solhaug skrev:For korte kabler ???
- visst er det forskjell på kabler ;D
Mvh. RS
65finger skrev:Hvordan låter det?
Tja si det.Jazzy skrev:Hvordan spiller det med den nye plasseringen! Stor forskjell?![]()
Tusen takk for detcardas skrev:Fy f... K horn er ikke feil! Gratulere!!!!!
Mvh
Andreas
Hehe skal prøve å beherske meg, lover ikke noe :65finger skrev:Får håpe vasene (til mor?) ikke knaser i gulvet når far drar på ;D
Ser ut som ledelsen har godtatt flyttingen.JanOlav skrev:Detta blir bra Jan! Det bare må bli bra, håper du får beholde plasseringen av mor, slik at jeg kan glede meg ekstra til neste lytt!!! ;D
You lucky bastid 8) Jeg er redd den politikken ikke er gangbar mynt i det JackX'e hus. Skulle ønske den var detJanR skrev:Lettere å få tilgivelse enn tillatelse ;D
/jan
O Kå? De er nok der ja ;DJanR skrev:Tusen takk for detcardas skrev:Fy f... K horn er ikke feil! Gratulere!!!!!
Mvh
Andreas
Spiller helt oK de
/jan
Takk Mr GJackX skrev:You lucky bastid 8) Jeg er redd den politikken ikke er gangbar mynt i det JackX'e hus. Skulle ønske den var detJanR skrev:Lettere å få tilgivelse enn tillatelse ;D
/jan
OnTopic: aldeles nydelige høyttalere! Håper at de får et godt hjem hos deg .. where ever that might be
Cheers!
Måtte sette fast 3 av vasene med dobbelsidig teip....de rørte på seg for å si det pent.Lagga skrev:Ser ikke gæernt ut det, med høyttalerne slik.
Vaseproblematikken løses med Blu-Tack, det funker fint! (I ekstreme tilfeller: Cyanakrylat....)
Vennlig hilsen
Morten
Sånn ca, tror jeg. Ikke sjekket ;DVermin skrev:Så ENDA bedre ut dette jan. Sitter du i tilnærmet likesida trekant nå?
Helt klart, nå våknet de virkelig til liveFallenA skrev:Det der så jo utrolig bra ut Jan!
Godt med litt avstand mellom horna tenker jeg?!
Har plass uti hytta til evt. hønn besøkendeVermin skrev:Du må ikke skryte sånn jan, da blir folk bare fristet til og besøke deg ;D
(det er jævla langt og kjøre for en dagstur)
AbsoluttGago skrev:fint med snuing av anlegget, janr.
gleder meg til en lytt om ikke så lenge.
JanR skrev:Men først få avgårde unger på skolen, flytte cd hyllene og rudde litt i rotet mitt i stua
/jan
Hehe, altfor tidlig unge mann.Gago skrev:JanR skrev:Men først få avgårde unger på skolen, flytte cd hyllene og rudde litt i rotet mitt i stua
/jan
pass på å rydde litt også når du driver og rudder omkring i rotet.
høh.
den var jævelig dårlig, gitt.
Det høres ut som en meget god plan guttygut_man skrev:Kaffe og en god dose vinyl på hønn og rør. Da kommer det seg serru.. Det er i hvertfall min morgenmedisin i dag!
Knallbra skive, takker min venn.Jazzy skrev:Ser ut som om du liker den plata der! ;D ;D ;D
Artig at du fikk godkjent ny plassering av hønna. Grunnlag for ny lytterunde det vuttu!
Igjen ??? ;DR.Solhaug skrev:Jeg tror du har funnet deg sjøl nå Jan! ;D
Mvh. RS
TakkerGago skrev:ser seriøst bra ut nå, janr.
Hjørnefotball ???Gago skrev:btw, dette minner meg forresten på at jeg skal spille hjørnefotball med noen kompiser til helgen.
JanR skrev:Hjørnefotball ???
/jan
Fall død !Gago skrev:JanR skrev:Hjørnefotball ???
/jan
ja, tre-mannsfotball i en liten gymsal.
vi mangler et par mål, du har ikke tilfeldigvis noen å låne bort?
HeHeGago skrev:JanR skrev:Hjørnefotball ???
/jan
Slemminger, skal sladre til BHO jeg vel !65finger skrev:HeHeGago skrev:JanR skrev:Hjørnefotball ???
/jan
Hehe tror ikke han vil låne de, kanskje han ikke vil levere de tilbake vettuSlorbak skrev:
Nå kunne jo Rolf få låne fortene dine. Så kan høre hvor gode de er.Du trenger heresy nå. Tenker da på senterhøytaler.
Mvh Roar
Hehehe du og Benny hill.rolfozzy skrev:Jeg vil bare ha nevnt at det er absolutt ikke av interesse for meg og dra høytalere i hus som er dårligere enn de jeg har.
Heresy spiller skjorta av Forte. På samtlige punkter.
Dette er ting både du og Slorbak vet, men ikke vil innrømme.JanR skrev:Hehehe du og Benny hill.rolfozzy skrev:Jeg vil bare ha nevnt at det er absolutt ikke av interesse for meg og dra høytalere i hus som er dårligere enn de jeg har.
Heresy spiller skjorta av Forte. På samtlige punkter.
/jan