- Ble medlem
- 22.03.2002
- Antall liker
- 524
Jøss! Gratulerer 
Du får ta deg en tur innom Sandefjord snart da vet du. Litt enklere kanskje?JanOlav skrev:Faen, forstår han ikke at jeg må ha mer?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
TakkerSOEDAL skrev:Jøss! Gratulerer![]()
Ikke planer om annet ;DBHO skrev:Jasså....Jan Olav er i bevegelse igjen. ;D
Det har liksom vært litt stille fra den kanten i det siste.
Det er godt dere koser dere med lyden fra skikkelige livsløpshøyttalere.
Utvilsomt verdens ultimate klassikkere!!
La rusen vare livet ut du jan. 8)
Litt vanskelig på dagtid for meg, men man vet jo aldri?!!Erland skrev:Du får ta deg en tur innom Sandefjord snart da vet du. Litt enklere kanskje?JanOlav skrev:Faen, forstår han ikke at jeg må ha mer?
;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Er hjemme på dagtid man/tir. Kveldene er forbeholdt familie!
Erland
Bare hyggelig Jan, må vel sende en bestilling jeg også, moro med ny musikk!!JanR skrev:TakkerSOEDAL skrev:Jøss! Gratulerer![]()
Ikke planer om annet ;DBHO skrev:Jasså....Jan Olav er i bevegelse igjen. ;D
Det har liksom vært litt stille fra den kanten i det siste.
Det er godt dere koser dere med lyden fra skikkelige livsløpshøyttalere.
Utvilsomt verdens ultimate klassikkere!!
La rusen vare livet ut du jan. 8)
Var faktisk artig å høre på endel annet enn det jeg spiller til vanlig, om ikke sjanger så iaf artister.
Det skumle er at man bare drar på og glemmer tid og sted 8)
Takk igjen for titten JanOlav, kjempekoselig og må gjentas
/jan
JavistJanOlav skrev:Bare hyggelig Jan, må vel sende en bestilling jeg også, moro med ny musikk!!![]()
http://no.wikipedia.org/wiki/MotorpsychoLagga skrev:Si det bort da vel, hvem er'e?
Det coveret sa meg ingenting..... :-\
Morten
JanOlav nevnte det også, vannvittig bra liveband som spiller jævlig HØYTVermin skrev:Så Motorpsycho live i sommer, det var en helt rå opplevelse, de kan tangere en scene de gutta der![]()
Hehe takk. For kanskje si "gjenoppdaget", lenge siden jeg hørte på de gutta der. Altfor lenge siden fant jeg ut i går.Mbare skrev:Velkommen etter i Mpsychos verden, gutter.
Lenge sia jeg har sett de live, men klarer de å svinge seg til de høydene de var på for 10-12 år siden, vil jeg tro at de fremdeles sparker sjukt bra rompe live. JanR: du burde begynne å jobbe med å få tak i hvert fall Demon Box på vinyl - cd-utgaven er ikke engang "komplett", det er låter som er utelatt fordi de ikke fikk lov til å gi ut dobbelt-cd.
Ikke noe stress.Slorbak skrev:
Verker etter og høre disse hønna. Kommer snart.
Kjøpt meg et par brukte høytalere jeg også.Ikke så store som de du har kjøpt.
Mvh Roar
Vinylutgaven er komplett, ja. Det er hvis jeg husker rett 2 hele låter som ikke kom med på cd'n. Den ene (Mountain) ble senere utgitt på egen EP (som iofs er såpass bra at du egentlig kan kjøpe den og). Ja, ja. Mpsycho har bestandig vært vinylfreaks og alle utgivelsene deres har fått god behandling på det sorte gullet. Timothys Monster kom i en fin, fin boks med tre LP'r (hvorav den siste siden på den tredje LP'en er en syreetching da de ikke trengte den til musikk), plakat og gode greier. Soothe (en av de tidligste) kom i et ultra-limitert opplag i stålboks (jeg har sett en av de utgivelsene hos en kar på forumet).JanR skrev:Hehe takk. For kanskje si "gjenoppdaget", lenge siden jeg hørte på de gutta der. Altfor lenge siden fant jeg ut i går.Mbare skrev:Velkommen etter i Mpsychos verden, gutter.
Lenge sia jeg har sett de live, men klarer de å svinge seg til de høydene de var på for 10-12 år siden, vil jeg tro at de fremdeles sparker sjukt bra rompe live. JanR: du burde begynne å jobbe med å få tak i hvert fall Demon Box på vinyl - cd-utgaven er ikke engang "komplett", det er låter som er utelatt fordi de ikke fikk lov til å gi ut dobbelt-cd.
Skal se hva jeg kan få tak i på vinyl, av de gamle.
Jøss, men vinyl utgaven er komplett ? Demon box altså.
/jan
Takk for info'nMbare skrev:Vinylutgaven er komplett, ja. Det er hvis jeg husker rett 2 hele låter som ikke kom med på cd'n. Den ene (Mountain) ble senere utgitt på egen EP (som iofs er såpass bra at du egentlig kan kjøpe den og). Ja, ja. Mpsycho har bestandig vært vinylfreaks og alle utgivelsene deres har fått god behandling på det sorte gullet. Timothys Monster kom i en fin, fin boks med tre LP'r (hvorav den siste siden på den tredje LP'en er en syreetching da de ikke trengte den til musikk), plakat og gode greier. Soothe (en av de tidligste) kom i et ultra-limitert opplag i stålboks (jeg har sett en av de utgivelsene hos en kar på forumet).JanR skrev:Hehe takk. For kanskje si "gjenoppdaget", lenge siden jeg hørte på de gutta der. Altfor lenge siden fant jeg ut i går.Mbare skrev:Velkommen etter i Mpsychos verden, gutter.
/jan
Selv har jeg Demon Box, Timothys, Soothe (uten stålcover) og Lobotomizer på vinyl. Du kan få titte engang du er her.![]()
Mpsycho LP'ene mine gir jeg kun fra meg hvis jeg er på vei til kirkegården, mistenker jeg. Så får du velge om det er verdt det for din egen del med tanke på å få tak i de platene. ;DJanR skrev:Takk for info'nMbare skrev:Vinylutgaven er komplett, ja. Det er hvis jeg husker rett 2 hele låter som ikke kom med på cd'n. Den ene (Mountain) ble senere utgitt på egen EP (som iofs er såpass bra at du egentlig kan kjøpe den og). Ja, ja. Mpsycho har bestandig vært vinylfreaks og alle utgivelsene deres har fått god behandling på det sorte gullet. Timothys Monster kom i en fin, fin boks med tre LP'r (hvorav den siste siden på den tredje LP'en er en syreetching da de ikke trengte den til musikk), plakat og gode greier. Soothe (en av de tidligste) kom i et ultra-limitert opplag i stålboks (jeg har sett en av de utgivelsene hos en kar på forumet).JanR skrev:Hehe takk. For kanskje si "gjenoppdaget", lenge siden jeg hørte på de gutta der. Altfor lenge siden fant jeg ut i går.Mbare skrev:Velkommen etter i Mpsychos verden, gutter.
/jan
Selv har jeg Demon Box, Timothys, Soothe (uten stålcover) og Lobotomizer på vinyl. Du kan få titte engang du er her.![]()
Pokker at jeg ikke tenkte på deg og Motorpshyco tidligere. Viste jo at du var fan, iaf av de gamle matrialet dems.
Du trenger vel ikke de lp'ene du ? :![]()
/jan
Hehe hadde en mistanke om det.Mbare skrev:Mpsycho LP'ene mine gir jeg kun fra meg hvis jeg er på vei til kirkegården, mistenker jeg. Så får du velge om det er verdt det for din egen del med tanke på å få tak i de platene. ;D
Vi får ta det på privaten :65finger skrev:Trikset er å ikke havne bak lås og slå hvis du skal knerte Mbare Jan! Jeg har noen ideer.....
Jeg bare nevner at jeg har jobbet 3 år som miljøterapeut i akuttpsykiatrien og der sloss jeg en del. I tillegg har jeg mer enn nok av tvilsomme venner fra min fartstid som både miljøterapeut og psykolog. Så greit, vi kan godt ta det på privaten, men dere er advart.JanR skrev:Vi får ta det på privaten :65finger skrev:Trikset er å ikke havne bak lås og slå hvis du skal knerte Mbare Jan! Jeg har noen ideer.....
/jan
Fant noe her---> http://www.litenytt.no/sok/?q=motorpsychoJanOlav skrev:Legger til at Motorpsycho er mye bedre live nå enn de var for 12 år siden, jeg har bare sett de tre ganger, 1996, 2002 og i sommer på Slottsfjell.
Snah er en av verdens beste gitarister synes jeg, noe av det råeste jeg har sett den konserten i sommer!! 8)
Demon box på vinyl er vel kanskje ikke så lett å få tak i vil jeg tro??
Morsomt tror jeg er ett stikkord herR.Solhaug skrev:Kan være en morsom kombo, kjør i veg 8)
Mvh. RS
Kult i små doser?Lagga skrev:Audio Innovations er vel nesten som Deep Purple.......
:![]()
Morten
Snakk for dere sjølMbare skrev:Kult i små doser?Lagga skrev:Audio Innovations er vel nesten som Deep Purple.......
:![]()
Morten