I morgen, finne dusjen og senga nå.Canales skrev:legg ut flere bilder nå da![]()
Njalassemann skrev:Spent på den oppgraderingen der Jan..Sterk utvidelse av strømforskyningen ser jeg ;D
mvh
lassemann
Aner ikke, M2'n psu "delene" kommer fra http://www.hificollective.co.uk/LMC skrev:noen som selger M-Lytic i Norge?
mvh
Leif
Ikke hold pustenjan#jan skrev:Nå har jeg fylt termosen med kaffe og sitter og venter på bilder ;D
Custom made by Birgerpengesluk skrev:Hva er den ekle ufyselige metallkula ytterst på benken, siste bilde?? Fysj og pføy!!
;D ;Dpengesluk skrev:BTW, har du noengang stappa sneipen ned på printkortet og "røyka" loddebolten? Virker sånn, av og til ::
![]()
En sværisk foring til hovedunderstellet på DC-9 ;D ;Dpengesluk skrev:Hva er den ekle ufyselige metallkula ytterst på benken, siste bilde?? Fysj og pføy!!
Bedre som i "mindre slapt og mere luft"jan#jan skrev:Så det blir bedre og bedre ?? Låter michael åkerfeldt bedre og bedre oxo ?? stemmer det ??
isåfall - blir det tur etterhvert...... !
Stress er en uting :jan#jan skrev:Takker Jan ..... Ja - jeg har lært meg at horn og rørfolk har god tid -....... dem stresser ikke ... ;D ;D ;D
Selvsagt fungerer detjokris skrev:må si dette her er en genuin "genial" oppgradering, håper det funker som bare f.... ;D ;D ;D
Hehe, en ting av gangen vettu.jokris skrev:Hmmmmmmm, og nå som L2 er under oppgradering så må du selvfølgelig sette griller i hodet på meg med dine uttalelser om forbedringspotensialeser unektelig spennende ut dette her, skal bli spennende å lese dine inntrykk etterhvert
rolfozzy skrev:Ser bra ut, Jan. Godt og ha Birger tilgjengelig.
Så du mener EZ er bedre enn 6x5?
Hva er forskjellen?
Og hva faen skal jeg ha til middag i dag?
Malawi, tror rozzy fortrekker sjøldaua torsk som har ligget i fjærsteinene ett par uker :jan#jan skrev:rolfozzy skrev:Ser bra ut, Jan. Godt og ha Birger tilgjengelig.
Hva er forskjellen?
Og hva faen skal jeg ha til middag i dag?![]()
Ja hva skulle vi gjort uten Birger rozzyrolfozzy skrev:Ser bra ut, Jan. Godt og ha Birger tilgjengelig.
Hva er forskjellen?
Hva med a pælme denne saftige rakkeren i panna med poteter og persillesmørrolfozzy skrev:Tja.....
Innganger er kjekt å ha jaJanR skrev:Hehe, en ting av gangen vettu.jokris skrev:Hmmmmmmm, og nå som L2 er under oppgradering så må du selvfølgelig sette griller i hodet på meg med dine uttalelser om forbedringspotensialeser unektelig spennende ut dette her, skal bli spennende å lese dine inntrykk etterhvert
Blir nok ikke gjort så mye mere med M2, tror jeg.
En ting bare, vil ha muligheten til en kilde til. Har kun riia + 2 inn. pr i dag. Så må vel få tak i ett par rca's og lodde litt etterhvert.
/jan
Cd, vinyl, kassett spillerjokris skrev:Innganger er kjekt å ha jaJanR skrev:Hehe, en ting av gangen vettu.jokris skrev:Hmmmmmmm, og nå som L2 er under oppgradering så må du selvfølgelig sette griller i hodet på meg med dine uttalelser om forbedringspotensialeser unektelig spennende ut dette her, skal bli spennende å lese dine inntrykk etterhvert
Blir nok ikke gjort så mye mere med M2, tror jeg.
En ting bare, vil ha muligheten til en kilde til. Har kun riia + 2 inn. pr i dag. Så må vel få tak i ett par rca's og lodde litt etterhvert.
/jan![]()
Om han lager på bestilling, vel det får han svare på sjøl.jokris skrev:har bestillt meg ett sett brimar og ett sett mullard ecc88 + at jeg skal ha meg ett par fra raytheon eller jan phillips fra motron, han sa de jan phillips rørene skulle fungere godt sammen med an for en billig penge, får L2 igjen neste uke(xxx fingra) ifølge de så er det en merkbar og godt gjennomtenkt oppgradering som vil ta L2 til nye høyder lydmessigda blir det nok mer testing en det har blitt foreløpig, men dac 1 overrasker meg positivt sålangt, hadde ærlig talt ikke forventet meg at den skulle spille musikk slik den gjør , takker nok engang for tipset der.
den digital kablen, er det noe han kan lage på bestilling tro?
j
Disse er så billige at det er liten vits i å DIY-e dem, siden kabelen sikkert er lik. Jeg har et par sånne:JanR skrev:Kabelen koster jo ingenting (Benum) og ett par plugger derfra blakker deg heller ikke.