Jan, jeg må nesten be om unnskyldning på vegne av OVK-alliansebroder Cash, han er nok godt fyrt opp i kveld!! Tror han er sur fordi arbeidsgiver'n hans har jagd'n ned i Operatunnellen i halvannet år til
Way to treat 'them Swedes!
Har så og si alt av disseDazed skrev:Way ahead of you. Hatt dem på CD i mange år. Synes ikke de er helt i samme gate som PT, men. (?)jan#jan skrev:Opeth
Dittojan#jan skrev:
De har jeg ikke hørt, men det er notért.jan#jan skrev:Ayreon
Har noen låter på diverse Nuclear Blast-samlere.jan#jan skrev:Therion
Hehe føler me'n.pengesluk skrev:Jan, jeg må nesten be om unnskyldning på vegne av OVK-alliansebroder Cash, han er nok godt fyrt opp i kveld!! Tror han er sur fordi arbeidsgiver'n hans har jagd'n ned i Operatunnellen i halvannet år til![]()
![]()
Hehe noen som har hatt det morro ja.eddie1 skrev:Jeg og guttungen leker oss litt med Forza III
Glemte vel nån smiley's i det inlegget Jan :-[ Borg 2.8 fungerer utmerket som nødraketer dagen etterJanR skrev:Hehe føler me'n.pengesluk skrev:Jan, jeg må nesten be om unnskyldning på vegne av OVK-alliansebroder Cash, han er nok godt fyrt opp i kveld!! Tror han er sur fordi arbeidsgiver'n hans har jagd'n ned i Operatunnellen i halvannet år til![]()
![]()
Litt utblåsing innimellom er lov, bare ikke ta av helt 8)
/jan
Vi er hardføre, tåler littcash 63 skrev:Glemte vel nån smiley's i det inlegget Jan :-[ Borg 2.8 fungerer utmerket som nødraketer dagen etterJanR skrev:Hehe føler me'n.pengesluk skrev:Jan, jeg må nesten be om unnskyldning på vegne av OVK-alliansebroder Cash, han er nok godt fyrt opp i kveld!! Tror han er sur fordi arbeidsgiver'n hans har jagd'n ned i Operatunnellen i halvannet år til![]()
![]()
Litt utblåsing innimellom er lov, bare ikke ta av helt 8)
/jan
/Roger
Å jodajokris skrev:ingen som hører på litt ordentlig heavy da? ;D ;D
Vært innom det meste der sjøljokris skrev:Neida, ingen progkæll her nei
hadde ca 500 lp plater på slutten av 80 tallet, ble så sammen med feil kjerring og de forsvant ut av huset dessverre
av de ca 500 så var vel mesteparten heavy og rockn roll, band som har fulgt meg opp gjennom åra er acdc,iron maiden,megadeath,metallica,anthrax,running wild,savatage, cinderella,runaways,møtley crue ,kiss, alice cooper for å nevne noen, og ikke minst bandet over alle band for min del The Clash ;D kjøpte vel min første kasset på 70 tallet for egene penger og det var acdc if you want blood....første lp var for those about to rock.. nå om dagen går det i gamle slagere og en del nyere rock
springsteen,PF ,Waters må vel også nesten taes med
frister fælt med vinyl igjen må jeg si iom at det finnes en bruktsjappe som har en del interesant ihvertfall
j
Er der nåjan#jan skrev:Sett på Opeth - Blackwaterpark , spor nr 4 - beina opp , Whisky ned - Skål
Sitat: Vermin
Bra Jan ... da vet jeg at alt er som det skal ... skål på deg sjef ;DJanR skrev:Er der nåjan#jan skrev:Sett på Opeth - Blackwaterpark , spor nr 4 - beina opp , Whisky ned - Skål
Sitat: Vermin![]()
/jan
Hehe skål tebaksjan#jan skrev:Bra Jan ... da vet jeg at alt er som det skal ... skål på deg sjef ;DJanR skrev:Er der nåjan#jan skrev:Sett på Opeth - Blackwaterpark , spor nr 4 - beina opp , Whisky ned - Skål
Sitat: Vermin![]()
/jan
Ahh en av mine gamle favoritter, Glen og Oban. Forskjellige men like gode begge imho.jan#jan skrev:Glenfiddich 12 ..... skal se hva jeg får gjort med den ila kvelden.........![]()
Uff ja, det er den dagen -->jan#jan skrev:ååååååh... sånn det er ... 8)
Hehe .... så far må jobbe idag ...................................... ?JanR skrev:Uff ja, det er den dagen -->jan#jan skrev:ååååååh... sånn det er ... 8)![]()
![]()
/jan
Tøffel.JanR skrev:Hva gjør man ikke for husfredens skyld dere
Når sant skal sies så blir det vel litt mye sitting her nede bla, greit å sitte litt i sofa'n oppe også.
Er bare litt anti tv mens hu er veldig glad i tv/tv serier/filmer osv. Og siden man kan sove litt lengre enn til 7 i morgen så er det vel greit at jeg føyer meg litt, men bare litt
/jan
Når det gagner meg sårolfozzy skrev:Tøffel.JanR skrev:Hva gjør man ikke for husfredens skyld dere
Når sant skal sies så blir det vel litt mye sitting her nede bla, greit å sitte litt i sofa'n oppe også.
Er bare litt anti tv mens hu er veldig glad i tv/tv serier/filmer osv. Og siden man kan sove litt lengre enn til 7 i morgen så er det vel greit at jeg føyer meg litt, men bare litt
/jan
Bodd i leilighet i 12 år, ikke mange stedene å gjemme seg der. Men...man trikser det tiljan#jan skrev:Livet er et kompromis - og noen må ta jobben ...... 8)
Greit å sosialisere bittelitt... igrunn skulle jeg ønske meg et sted å gjemme meg vekk noen ganger .... MED anlegget da...
Ja hvorfor ikke.jan#jan skrev:Ser den ... men vi tegna og regna .. men det ble for dyrt rett og slett.. så da blir det og shine opp det som er ... kanskje det kan bli et aneks med tia ....
Ikke lønsomt å bygge den du ser der fra scratch. Kom på rundt 38000,- (ferdig satt opp) + strøm og en malingskvett.jan#jan skrev:Men hva med L.S inni der a ??
Tror vel at jeg opp med 2x8 og bra med gips![]()
Sant det .. men jeg må spare hardt da..... men en plan er detJanR skrev:Ikke lønsomt å bygge den du ser der fra scratch. Kom på rundt 38000,- (ferdig satt opp) + strøm og en malingskvett.jan#jan skrev:Men hva med L.S inni der a ??
Kun gulvet som var isolert og full takhøyde.
Fore ut innv.vegger/tak litt, isolere og voila
/jan
LaScala trenger ikke det helt store rommet, all den tid de ikke går så dypt.jan#jan skrev:Men hva med L.S inni der a ??
Hehe ja.BHO skrev:LaScala trenger ikke det helt store rommet, all den tid de ikke går så dypt.jan#jan skrev:Men hva med L.S inni der a ??
Men med godt pådrag vil jeg tro du kjenner de er tilstede på 14kvm. ;D
Joa ... sant det , men jeg har jo et par 18" som jeg vil ha med og ........ :BHO skrev:LaScala trenger ikke det helt store rommet, all den tid de ikke går så dypt.jan#jan skrev:Men hva med L.S inni der a ??
Men med godt pådrag vil jeg tro du kjenner de er tilstede på 14kvm. ;D
Kjekt å ha ;DJanR skrev:
Helt klartjan#jan skrev:Kjekt å ha ;DJanR skrev:
Seff... glimrende det der ... har jo mer enn nok plass på tomta .. er ikke det det står på ;DJanR skrev:Helt klartjan#jan skrev:Kjekt å ha ;DJanR skrev:
Du kan jo alltids smekke opp en sjøl. Mener å huske at guttane tok 10% kjøpesummen for å slenge den opp. Gadd ikke tenke på å gjøre det sjøl jeg da.
Men det er jo ett alternativ for de som sliter med plass.
/jan
Man har da litt mere en 14 kvm ffs.bjornh skrev:Trodde det var det nye lytterommet ditt, det der Jan. Med en krakk i sweetspot... ;D (eller var det crack du ga til gjestene..?) ;D
Mvh. Bjørn