|
Kan ikke skylde på posten den her gangen.-morten- skrev:hei,
du kan jo bare spore pakka dersom du har pakkenummeret? hender avogtil (relativt ofte) at posten bruker uforholdsmessig lang tid.
mvh
-morten-
Ikke flau i det hele tatttore_v1 skrev:Du er litt hemmelighetsfull her nå.. Du er vel ikke flau over spilleren du har kjøpt? Er den rosa? hehe
Vel, du får slenge ut noe som ligner på bilder..!
Det har du jaggu rett i ;Dtore_v1 skrev:Jeg følte bare at det var på tide med en liten spøk i tråden![]()
Takktore_v1 skrev:Grattis med overflod av godsaker da!
;D ;Dtore_v1 skrev:og vil brødrene Dal finne spektralsteinen?
Svaret på dette, og mange andre spørsmål vil dere få i neste episode av Brødrene Dal og Spektralsteinen!
Er meget fornøyd Rolfrolfozzy skrev:Se det ja. Og en så fin spiller vil du vel legge ut bilder av etterhvert også ?
Men du virker ikke helt 100% fornøyd.
Gjenstår noen finjusteringer kanskje, eller er det de sene nattetimer som gjør det ?
Skal ikke krangle med deg om utseendeLille_Adam skrev:Bare hyggelig, som alltid. Tatt i betraktning at armen var ukjent for oss begge så synes jeg det gikk svært så greit. 5 til 10 minutters grubling må man jo tross alt regne med synes jeg. Uansett, så snart vi fant ut av ting så låt det jo alvorlig bra i mine ører. Nydelig spiller også og en ordentlig klassiker du bør kunne leve lenge og lykkelig med.
Så vidt som jeg kan høre ett absolutt JArolfozzy skrev:Fungerer det greit med Denon pu ?
Aner ikke, men dårlig spiller den ikkerolfozzy skrev:Den er nok på nivå med de bedre Luxmanspillerne den der.
Meget unge mann meget ;Drolfozzy skrev:Høres bra ut. Regna nok med at du ville bli fornøyd med den spillern.
Tusen hjertelig takkimpulse skrev:Gratulerer hjerteligst, Jan! DETTE er SAKER! Men ortofon T5 er en flaskehals i dette selskapet her. Få deg en step-up som duger, så skal du høre...
Når det kommer fra deg Mr T så skjønner jeg at jeg har gjort noe riktig herimpulse skrev:Og jeg kan bekrefte at den er på nivå med de bedre Lux-spillerne, om ikke helt der oppe i 350/555-kategorien. Den spiller så avsindig mye bedre enn prisen skulle tilsi at det er en fryd. Og armen da, mann! En skikkelig japansk klassiker. Ikke minst er det en av armene som virkelig passer til Denon 103 ! Da BOAHS tok denne til landet første gang i 1980, kostet den 3.500,-. Det var MYE penger for en arm dengang. En SME 3009 II Improved kunne kjøpes på Audioscan for 895,-, riktignok på tilbud. Ellers var armen din tre ganger dyrere enn Stax UA7, for eksempel. Og kostet det samme som en FR64. Det sier jo litt.....
Du har gjort et kanonkjøp, rett og slett.
Hva mener du? Juster i kveld? Leif Juster? Mot normalt?? Har ikke du planer for kvelden uansett? .... :JanR skrev:og skal få juster litt i kveld igjen
Kjerringa jobber så har ett par tre timer for meg sjøl før a kommer hjemStorebror skrev:Hva mener du? Juster i kveld? Leif Juster? Mot normalt?? Har ikke du planer for kvelden uansett? .... :JanR skrev:og skal få juster litt i kveld igjen![]()
Planen er vel at han skal komme til meg etter at kjerringa er kommet fra jobb. Kan hende vi må alliere oss med nevnte kjerring så hu får hevet han ut hjemmefra når han kommer seg på jobb, ellers kan det vel bli vanskelig å få slitt han løs fra Mikro'en.JanR skrev:Kjerringa jobber så har ett par tre timer for meg sjøl før a kommer hjemStorebror skrev:Hva mener du? Juster i kveld? Leif Juster? Mot normalt?? Har ikke du planer for kvelden uansett? .... :JanR skrev:og skal få juster litt i kveld igjen![]()
Nå er det avgårde til trelasten og finne ei MDF plate og noen skruer.
/jan
Mbare skrev:Vi blir nok holdene på et stykke utover kvelden, håper jeg, så trur nok trygt du kan komme selv om sjefen ikke er ferdig før 2200. Har jo gratulert deg på PM med ny spiller, men nå kan jeg gjøre det offisielt: gratulerer!![]()
Hehehe skal prøve å løsrive meg, i værste fall får kjerringa sparke meg ut når a kommer.rolfozzy skrev:Og nå sitter du der med tunga på nederste knapphøl, og ingen ser noe til deg i kveld ?
Alt jeg klarer å fikse.... ;D AU-300 bør gå som hånd i hanske sammen med 103R vil jeg tro, med sitt "arbeidsområde" på 3-40 Ohm. Den ble vel laget for akkurat 103-serien også, tenker jeg. En svært, svært god step-up til svært, svært få penger. Som ny med tilhørende boks til og med!JanR skrev:Bestilte meg en sånn etter ett tips fra en bekjent![]()
Hmm ærlig ?? :JanR skrev:Neilaban skrev:Hæ du har vel ikke kjøpt Micro har du vel ;D
Hadde vært fint med en må jeg ærlig innrømme.
/jan
Det var før jeg fikk tak i den her :laban skrev:Hmm ærlig ?? :JanR skrev:Neilaban skrev:Hæ du har vel ikke kjøpt Micro har du vel ;D
Hadde vært fint med en må jeg ærlig innrømme.
/jan(hehe) ;D gratulerer med fet spiller
Laban
Takk Roarjukes skrev:
Gratulere med fin spiller,du vet hva jeg synes om det som kom fra den fabriken. Oser av kvalitet nesten alt de har laget.
Når det gjelder 103 så trenger den meget god step som det er meget støysvake trafoer i.
Jensen anbefaler støysvake trafoer til 103. The head holder ikke mål i mine ører Jan. Men den som overasker er Dali riaaen,få tak i en sånn.
Mvh Roar
Takkeratonal skrev:Veldig pen spiller, gratulerer![]()