TTT med meg, i dag også :-\65finger skrev:har du spilt avmagnetiserings pipehelvete enda Jan?
Men ila uken, tror jeg, kanskje
/jan
TTT med meg, i dag også :-\65finger skrev:har du spilt avmagnetiserings pipehelvete enda Jan?
Holy....RoDa skrev:Det er ikke lenge før vi ser en fortvilet JanR i en episode av "Åndenes Makt".
"Her prøver jeg å slenge på en plate.... Men rommet suger bass og forsterkerne låter plutselig dårligere... Ikke er det alt heller!! Spøkelsene herjer med spenningen i stikkontakten.... :'( "
Have no fear, disse kjærringene are here.....
![]()
R
Nå snakker vi ;DRoDa skrev:Best å kjøpe denne først som sist:
![]()
R
Eksemplarisk, - står rolig, bærer seg ikke som en tok, gløder bra i mørten, ja i det hele tatt en likanes kar65finger skrev:og hvordan oppfører den karen seg
Venta på den ;Drørlig skrev:Bygge ut benken snart?![]()
Hehe joda, du har ett poeng. Den var ikke så sjabby som den så ut som, helt sant.Gago skrev:det var vel strengt tatt på tide med ny bil, janr....
klarer den kraftigere trafomaticen å riste mer bass ut av horna enn svampen og meishuen?
Selvsagt er jeg hjemmeGago skrev:kult, jeg fikk et godt inntrykk av trafomatic etter å ha prøvd 2a3-ampen deres.
jeg åpnet den ikke opp for å kikke inni, så jeg skal ikke si noe om håndverket på innisden, men den var veldig tyst og spilte glimerende.
topologien på krets/"layout" og kvaliteten på trafoene kan ikke være så gæli når de får en set-amp til å holde helt kjeft på 107db/1w horn.
eneste aberet var at rørene ble kjørt litt vel hardt, kanskje...
btw, jeg satser på en svipptur innom deg sent formiddag/tidlig ettermiddag lørdag 13. feb.
er du hjemme da?
Greåker er rett nedi gata, kjører du som kjerringa mi bruker du 15 min, kjører du som meg bruker du 10 mineddie1 skrev:Nå er det vel snart på tide jeg tar meg en tur,greåker er vel maks en mil unna! rett og slett flaut...
Hu er ikke helt i form etter blindtarm styret så neppe noe som helst på far med det første :-\gut_man skrev:Ikke glem noe til mor da Jan, så blir det kanskje mer enn pils på deg i kveld![]()
Og har du bil så tar det bare 5 minutter.JanR skrev:Greåker er rett nedi gata, kjører du som kjerringa mi bruker du 15 min, kjører du som meg bruker du 10 mineddie1 skrev:Nå er det vel snart på tide jeg tar meg en tur,greåker er vel maks en mil unna! rett og slett flaut...
Når du finner ut at du skal svinge en tur oppom er det bare å slå på tråden.
/jan
;D ;Drolfozzy skrev:Og har du bil så tar det bare 5 minutter.JanR skrev:Greåker er rett nedi gata, kjører du som kjerringa mi bruker du 15 min, kjører du som meg bruker du 10 mineddie1 skrev:Nå er det vel snart på tide jeg tar meg en tur,greåker er vel maks en mil unna! rett og slett flaut...
/jan
rolfozzy skrev:JanR skrev:Greåker er rett nedi gata, kjører du som kjerringa mi bruker du 15 min, kjører du som meg bruker du 10 mineddie1 skrev:Nå er det vel snart på tide jeg tar meg en tur,greåker er vel maks en mil unna! rett og slett flaut...
/jan
Og har du bil så tar det bare 5 minutter.
Etter at ett par WE 300B ble "borte" på postnr 0024 har jeg mistet helt lysten på å ha noe med de gjøre.gut_man skrev:Blir gjerne kompis med en av de som jobber der jeg Jan. Kan nesten ikke tenke meg mer attraktive kompiser enn de gutta der for oss audiofile som handler i øst og vest ;D Hadde de lagt firmafesten til Horten messa tror jeg de kunne hengt i baren og fått gratis drinker hele helga ;D
Og som ikke det var nok, nå ligger pokker ta filtrene på postkontoret og venter. 800m borti gata herJanR skrev:Lurer på om det er noen fra postnr 0024 som leser her på hfs 8)
Sendingen er ankommet terminal og videresendt
09.02.2010 10:49, 1714 SARPSBORG
Det må jeg si.
/jan
Kun 12 rette.65finger skrev:Krever en del hvis man skal flytte nedover
http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2061
9 riktige
Grensa til freksta nesten det vettu. Så du er unskyldteddie1 skrev:hehe 9 rett her og bor på greåker!!!
12 her og. Moro test det der ;DJanR skrev:Kun 12 rette.65finger skrev:Krever en del hvis man skal flytte nedover
http://tjenester.aftenposten.no/quiz/quiz.htm?id=2061
9 riktige
Burde skamme meg, litt, kanskje.
/jan