JanR's anlegg

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • R.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    12
    Ingen grunn til å la være å prøve ut demping av mellomtone, det er tross alt reversibelt.


    Mvh. RS
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Takk for en hyggelig dag i Haldenborg!
    Lenge leve rocken og lenge leve Svampen!
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Takk for besøket! :) Og lenge leve svampen som det sies her!;)

    Audion er også veldig stas her hos meg nå må jeg si!

    J-V
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Brasse skrev:
    Takk for en hyggelig dag i Haldenborg!
    Lenge leve rocken og lenge leve Svampen!
    Haldenborg, hehe den var ny ;D

    Svampen er en godgutt, skal vokte den med mitt liv ;)



    shaunv skrev:
    Takk for besøket! :) Og lenge leve svampen som det sies her!;)

    Audion er også veldig stas her hos meg nå må jeg si!

    J-V
    Kjempehyggelig at dere alle kom :)
    En herlig gjeng og ikke minst en herlig blanding av musikk/musikk smak.
    Litt synd at det ble så mye flying på meg i eftan, det var ikke planlagt tro meg.

    Riaa'n ja, den funker greit ?

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Riaa'n fungertegodt rett ut fra plastikken den ja! :) Det hjalp godt med litt mer gain!
     
    K

    Kaare G. Opsahl

    Gjest
    Tusen takk for i dag Jan, det var som alltid hyggelig. Fikk jaggu en tur til Fredrikstad også 8) Jeg syntes det spilte veldig bra særlig med svampen!! mye kul musikk og god kaffe
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    65finger skrev:
    Tusen takk for i dag Jan, det var som alltid hyggelig. Fikk jaggu en tur til Fredrikstad også 8) Jeg syntes det spilte veldig bra særlig med svampen!! mye kul musikk og god kaffe
    Dere blir meg ett dyrt bekjentskap, drikker meg ut av huset ;D

    Neida, var kjempehyggelig :)
    Takk skal dere ha.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    Riaa'n fungerte godt rett ut fra plastikken den ja! :) Det hjalp godt med litt mer gain!
    Der du ;)
    Det her kan jo bli veldig så spennende, bare vent til du får armen igjen.
    Syns jo den riaa'n er en knallgod liten sak, som ikke gjør noe vesen av seg men spiller jævlig (unskyld språket) bra :D

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Håper da alt blir bra:) Armen forventer jeg i grunn at blir sendt i slutten av uka kanskje. Men jeg har i grunn ikke noe hastverk. Så den kommer når den kommer. Det som er mer bekymringsverdig derimot er stepupen. Som sagt var det ikke strøm igjen på den i dag, da den ikke har stått tilkoblet. Men virker ikke som at den lader :mad: Så mulig batteriet er gåent? Har sendt en mail til han Dansken jeg kjøpte den av. Hyggelig fyr virker det som, så er bare å vente hva han sier. For den er jo bare to år, og thorhauge har 5års garanti. Men ting kan jo ta tid såklart! Mulig jeg må lete etter en lånestepup ::)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    Mulig jeg må lete etter en lånestepup ::)
    La meg se...... ;D
    Har vel noe på lur i bunkersen, hvis herren vil låne/teste ??? ::)

    Når du har fått arm og Trond har gitt deg førstehjelp (les; satt opp riggen/riggene) så hiver jeg meg i bilen og kommer innover. Skal høre med eieren av Meishu'n om jeg kan ta den med også, må jo teste den på annet mine gamle slitte khorn ;)

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Sier ikke neitakk til å låne/teste en stepup hvis det skulle bli krise nei ;D

    Det andre høres ut som en god plan! Virkelig på tide også. Hehe. Meishu'n hører jeg gjerne her! Men du må ikke glemme svampen, slik den presterte i dag!;) Mulig den ene eller andre er en bedre match her tross alt.

    J-V
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    Sier ikke neitakk til å låne/teste en stepup hvis det skulle bli krise nei ;D

    Det andre høres ut som en god plan! Virkelig på tide også. Hehe. Meishu'n hører jeg gjerne her! Men du må ikke glemme svampen, slik den presterte i dag! ;) Mulig den ene eller andre er en bedre match her tross alt.

    J-V
    Bare skrik ut så ordner vi noe, step up står her og skriker "J-V, kom og hent meg" ;)

    Svampen var virkelig i form i kveld, ble nesten skremt jeg :eek: ;)
    Må få bestilt meg noen nye Mesh rør, likte det jeg hørte i kveld.
    Får nok plass i bilen til alle tre, må jo ha med partneren til Svampen også, M2'n.
    Skal jeg være ærlig så gleder jeg meg til å høre den slasken av en amp i en annen setting :)

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    ;D ;D ;D

    Hvilken step up mener du egentlig? Audion sin?

    Og det er klart du må ta med partneren til svampen! Har jo ikke akkurat noen pre stående jeg. Tror den gjør det bra i min setting jeg! Har i alle fall aldri klagd på lyden her før. ;D Hvis den har det alt for godt her får du heller byttelåne med OTO'en :p Hehe.

    Tror du han svensken orker å lage noe tilsvarende med kraftigere saker montro?
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    ;D ;D ;D

    Hvilken step up mener du egentlig? Audion sin?

    Og det er klart du må ta med partneren til svampen! Har jo ikke akkurat noen pre stående jeg. Tror den gjør det bra i min setting jeg! Har i alle fall aldri klagd på lyden her før. ;D Hvis den har det alt for godt her får du heller byttelåne med OTO'en :p Hehe.

    Tror du han svensken orker å lage noe tilsvarende med kraftigere saker montro?
    Tja, OTO hadde vært morro og prøvd igjen, liker den ampen meget godt :)
    Audion sin ja, AI S800 sitter fast i bunkersen, HØRER DU..sitter fast ! ;D

    Skal finne fram mail adressen til Tomas (svensken) så kan du høre med han. En veldig trivelig og dyktig kar :)
    Milenko sitter også på en "Tomas amp", EL34 sak. Pokker ikke dårlig den heller. Hatt ett par andre fra Tomas også, bla en 807 basert sak.

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    :)

    Men hvis s800n sitter fast på toppen av meishu'en vil jo det si at den blir med som blindpassasjer ::)

    Noe futt i Audion stepup'en da?

    J-V
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    :)

    Men hvis s800n sitter fast på toppen av meishu'en vil jo det si at den blir med som blindpassasjer ::)


    J-V
    Det har du jaggu rett i hehe.



    shaunv skrev:
    Noe futt i Audion stepup'en da?

    J-V
    Det er det absolutt.
    Du som er på "gain" jakt så kan det være løsningen :)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    JanR skrev:
    Begrensinger er det Erland, sånn er det bare.
    Det man må prøve å få til da er å "jukse" litt ;)
    Ikke aktuelt for min del å leke med drivere eller horn pr idag. Kansje når lotto'n kicker in.

    Dempe rom, ordner vi etterhvert.
    Gulv, fan ja. Så snart det er litt varmere i været.

    Det som kanskje bli mere interesant er jo om man kan "dempe" mellomtonen litt, litt mere trykk si i fra 65-70hz til 150hz. Og håpe at bassen våkner litt. *mumle mumle*


    /jan
    Vil ikke anbefale dette Jan.

    Bypass heller alle kondiser i bassen og la den rulle av naturlig. Du bør, da unngå å gå "bananas" med volumkontrollen, men dette er vel ikke noe problem uansett, forstandig mann som du er :)

    Pass på at mange (om ikke alle) originale Klipschorn har en svær kondis innenfor luken til bassdriveren.
    Om de ikke har sluttet med dette på nyere modeller, må denne bypasses.
    Vi tar det step by step.
    Først Crites diskanter og A/4500 filter.
    Tar en liten lytt på det så evt kjører utenom bassfilteret.
    Som du nvner her er jeg jo veldig forsiktig med vol. kontrollen. Ikke det at jeg har så mye effekt tilgjengelig :)
    Det med kondis på innsiden av luken var jeg ikke klar over, skal selvsagt sjekkes ut og evt fjernes.


    Erland skrev:
    I kveld har jeg bygget om gløden påmonoblokkene fra Jensen 15000uF til 2xPanasonic 10000uF+ en Solen 4,7uF filmkondis over +/- på rørsoklen.
    Trodde på litt forbedring, men :eek: for et forbedret bass-slam!
    Første gangen fruen har knurret fra TV-stua på den volumsettingen, men jeg satt samtidig å lurte på om jeg måtte begynne å feste ting bedre til veggene ;D
    Og dette er bare begynnelsen, snart kommer det Mundorf Filmcaps i B+ også.....bare toll-nazien blir ferdig med å klatte på dem ;)
    Såpass ja.
    Reagerer fruen så har du noe på gang der Erland ;)
    Tollen ja, "left overs" fra SS får jeg følelsen av noen ganger.

    ps: så sms'n din. Vært litt hektisk her i helgen med masse besøk og i tillegg så havnet fruen på sjukehuset med blindtarm betennelse, en mildt sagt begivenhetsrik helg 8)

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    R.Solhaug skrev:
    Ingen grunn til å la være å prøve ut demping av mellomtone, det er tross alt reversibelt.


    Mvh. RS
    Det er korrekt som RS skriver at du gjerne må prøve - kan ikke skade, og det er enkelt å reversere.

    Men resultatet kan jeg med høy presisjon gi deg på forhånd (slik at du kan velge å bruke tiden din på noe produktivt);

    Du vil få en mer tilbakelent presentasjon av musikken, med en diskant som potensielt stikker seg ut. Så er du i gang ;), for da må du dempe diskanten også. Enten ved å beregne faste motstander, eller med en ALK tweeter attenuator.

    Har ikke lest på langt nær allt som står i denne tråden, men tolker det slik at du hadde bedre bass i den gamle stua, med de samme "settingene" på horna.
    Altså:
    Da må det være noe som holder igjen i det nye rommet - for du har vel ikke byttet noe annet?
    Rør - Kabler - komponenter - ?
    Ved å booste opp bassvolum i forhold til resten, vil potensielt gi bass-booming og vibrasjoner. Det er mye energi i en hornbass, og å omsette denne energien i vegger, gulv og tak, er ikke noe jeg vil anbefale for å optimalisere musikk-gleden.

    Lykke til!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    Har ikke lest på langt nær allt som står i denne tråden, men tolker det slik at du hadde bedre bass i den gamle stua, med de samme "settingene" på horna.
    Altså:
    Da må det være noe som holder igjen i det nye rommet - for du har vel ikke byttet noe annet?
    Rør - Kabler - komponenter - ?
    Ved å booste opp bassvolum i forhold til resten, vil potensielt gi bass-booming og vibrasjoner. Det er mye energi i en hornbass, og å omsette denne energien i vegger, gulv og tak, er ikke noe jeg vil anbefale for å optimalisere musikk-gleden.

    Lykke til!
    Det nye rommet gir ingenting, så det er kanskje ett luxus problem ? Hard rom, i mangel av ett bedre ord. Det vil bli "dempet"/myket opp litt med møbler/interiør (bokhyller/bilder osv)
    I leiligheten spilte rommet mye mere med, sikkert ikke helt bra det heller men fungerte meget bra for meg og mine ører.
    Skal man stole på målingen så er det vel ikke bassen (55hz og nedover) som er problemet. Men lengre opp, overgang bass-mellomtone bla. Føles litt som om mellomtonen blir vel hard og ikke den litt feite mellomtonen/mellombassen som jeg liker. Mere trykk er ønskelig imo. Det låter vel ikke dårlig her, misforstå meg rett, men i mine ører er det noen mangler som jeg håper i første omgang kan rettes litt på med A filter. Nytt for meg det her så antar det blir en bratt lærekurve for meg :)

    For ente gang, setter stor pris på alle tips :)

    /jan
     

    R.S.

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.03.2002
    Innlegg
    3.476
    Antall liker
    12
    Si ikke det Erland, vi har et par triks på lur i ermet 8)



    Mvh. RS
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    BTS skrev:
    JanR skrev:
    BTS skrev:
    JanR skrev:
    ....den litt feite mellomtonen/mellombassen som jeg liker.
    /jan
    Just den ja, saknar den här också... ;)
    Hva f** :eek:

    ;)

    /jan
    Det är många rum som inte kan leverera, även på fjellet... :)
    Rom er en ny opplevelse for meg, iofs.
    Bodd så lenge på ett sted at men tror til slutt at det skal være sånn alle andre steder også.
    Men man finner jo fort ut at sånn er det ikke :)
    Nå skal man vel ha noe å irritere seg over og selvsagt noe å jobbe mot. Så lenge man ser det er ett svakt lys i andre enden av tunnelen..... ;)

    /jan
     

    Erland

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.04.2003
    Innlegg
    3.238
    Antall liker
    6
    R.S. skrev:
    Forsøkt å snu nettstikk?


    Mvh. RS
    Slett ikke å undervurdere;

    Siden jeg besitter den luxus å ha bygget for- og forsterkerne selv, har jeg rigget alt likt, og merket nettkablene for å kunne ha kontroll på hvordan fasen kobles.

    Mener å høre forskjell om jeg snur stikk på en av monoblokkene, men bevares - man skal ikke undervurdere placebo heller ;)
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Erland skrev:
    R.S. skrev:
    Forsøkt å snu nettstikk?


    Mvh. RS
    Slett ikke å undervurdere;

    Siden jeg besitter den luxus å ha bygget for- og forsterkerne selv, har jeg rigget alt likt, og merket nettkablene for å kunne ha kontroll på hvordan fasen kobles.

    Mener å høre forskjell om jeg snur stikk på en av monoblokkene, men bevares - man skal ikke undervurdere placebo heller ;)
    Snur stadig vekk her også, det funker ;) Stadig vekk var vel kanskje å dra det langt men cd spiller spesielt må jeg snu stikket på innimellom, godt hørbart.

    Men ikke si det til noen, vi kunne jo blitt beskyld for å "høre dårlig, ha ræva utstyr, placebo..."

    /jan
     
    A

    aair

    Gjest
    Har lest igjennom de 3 - 4 siste sidene vedrørende de lydmessige "Khorn-problemene" i kjelleren din, Jan. Kom da til å tenke på om denne herremannens uttalelser kunne gjøre deg klokere i forhold til Khorns "væremåte":

    Wayne Parham, eier av Pi Horn Speaker og elsker av 70-talls Khorn:

    ...For one thing, the Klipschorn bass bin is used much too high for a folded basshorn. This gives vocals and other midrange a sort of woody sound. The Klipschorn midrange driver is also pushed too low. The transition between bass and midrange is strained as a result.

    Midrange from 200Hz up is all-important. This is where the fundamentals of many instruments fall - piano, guitar, voice, everything. You really don't want this band passing through long labyrinthine folded-basshorn passages as used in the Klipschorn. This causes standing waves with associated peaks and notches in response, path length delays that make proper summing impossible, panel vibrations and other unwanted problems...

    ...I really love the sound of a nice pair of Klipschorns. The late seventies models of Klipschorns are really their best, in my opinion, and a pair in good shape are the best representative of them. They are a very satisfying speaker, when installed in appropriate corners.

    On the other hand, there are some model years of Klipschorns that don't sound good at all. Some have too much midrange and others have muddy bass. Their cabinets are complex, and if they have been pushed hard or mistreated at all, they can rattle and buzz.

    A Klipschorn is very efficient, but it is also somewhat peaky and highly dependent on the room's corner to achieve flat response. If the corners aren't right, then the labyrinth internal to the Klipschorn cabinet becomes a severely truncated horn, and response becomes noticeably peaky...


    Ut fra Waynes beskrivelse, så ser det ut til at noen Khorn-modeller kanskje ikke er de letteste høyttalerne å hanskes med. Allikevel fikk jeg en sterk bare-må-ha-Khorn-trang etter kun å ha hørt de én gang hos Audiocompaniet ;D Waynes egne Pi-7 hjørnehorn (ferdig + byggesett) har også en høy sikle-faktor her i gården:



    Uansett, så får vi tro du får igjen godlyden etterhvert... ;)
     

    Vedlegg

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Hei Mr K

    Interesant lesing faktisk :)

    Står mye på klipsch forum også (om topic), ikke mist "tweaks" og hva folk har testet både av horn/drivere og filter.
    Har jo ett par gutter her på berget også som tester og leker litt med khorn. Baner litt vei for oss andre, kommer til dekket bord.

    Har roet meg ned litt nå, etter det første "sjokket" hehe.
    Siden rommet her ikke hjelper til mye så får man ta det andre steder, les: filter til og begynne med.
    Litt demping av rom blir det nok etterhvert også, igjen møbler/interiør. Ikke aktuelt med en haug med akustiske overprisede duppedingser.

    Men når sant skal sies så spiller det vel ikke så halvgalt, jeg har nok tatt i litt når jeg har sagt at det " spiller jo fan helt på trynet..." er nok mere at det er veldig uvant og at man hører høytalerne mye mere her enn tidligere. Så en mellomting mellom det her rommet og det gamle hadde jo vært fint ;)
    Finner nok ut av det skal du se.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Jaggu har ikke Fortum hoppet i det og fått satt opp spenningen i heimen.
    Ligger på 222V--225V enn så lenge. Rene himmelriket det her ;)


    Se ut som Nakamichi kassettspilleren er på gang også, tror faktisk den har mellomlandet i Halden ??? ::)



    Bildet er lånt på nett.

    Kanskje det blir en helt ok uke alikevel.
    Mangler derimot noen hyller/holdere til kassettene, noen som har noe liggende i kjeller eller på loft så skrik ut, jeg kjøper. Vegghyller helst men er ikke vanskeligere enn at jeg tar det jeg får.

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    H.R skrev:
    JanR skrev:
    Jaggu har ikke Fortum hoppet i det og fått satt opp spenningen i heimen.
    Ligger på 222V--225V enn så lenge. Rene himmelriket det her ;)
    Ordner seg for greie gutter.
    Kan se sånn ut ;)
    Vært bra i hele dag, utrolig nok.

    /jan
     

    impulse

    Æresmedlem
    Ble medlem
    26.02.2006
    Innlegg
    13.199
    Antall liker
    7.674
    Sted
    Hølen
    Ah... Naka 202..... Det var tider! Jeg har solgt noen sånne i sin tid. Eid en også. Og en 600, en 700, en 1000 og en LX-5.......

    Gratulerer, Jan!
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    impulse skrev:
    Ah... Naka 202..... Det var tider! Jeg har solgt noen sånne i sin tid. Eid en også. Og en 600, en 700, en 1000 og en LX-5.......

    Gratulerer, Jan!
    Takk Trond :)

    Var overraskende godt holdt den her, bortimot strøken vil jeg påstå.
    Alt fungerer, spiller jaggu bra med :)

    Skulle man ramle over over flere Naka's så skal de vurderes. Innbiller meg, og ble nevnt i går når R.S og jeg diskuterte kass.spillere/Naka, at for eks 202 er en knallbra avspiller. Skal det brukes til opptak og denslags må kan kanskje vurdere en av de større modellene.

    Ikke umulig at jeg finner fram kamera ila kvelden.
    Den er absolutt verdt å forevige ;)

    /jan
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Det artige, uten at det kom som ett sjokk iofs, er at Naka'n spiller jævlig bra.
    Nå er det selvsagt ikke alle kassettene/innspillingene som holder ett "høyt" nivå men det som er bra låter meget bra. De andre er helt ok.
    Trodde vel aldri jeg skulle si det om en kass.spiller men 8)

    Foresten den tredje kass.spilleren som er innom ila av de to-tre siste årene. Tandberg og Clarion har vært innom også.
    Clarion spilleren står her ennå, jaggu teste de mot hverandre en dag utover ;)

    ps: legg merke til at Naka'n står i øverste hylle sammen med kremen ::) 8)

    /jan
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Står en nesten ubrukt naka zx-7 her sånn om du vil teste. Hehe.
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    shaunv skrev:
    Står en nesten ubrukt naka zx-7 her sånn om du vil teste. Hehe.
    Og det sier du nå !!!

    Noen mulighet for å låne/kjøpe/rappe den ?

    /jan
     

    Brasse

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Innlegg
    5.095
    Antall liker
    9
    Ja, gjør nok mer nytte for seg den der kassettspilleren enn Meishu'en ;D
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn