Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • J

    J.J

    Gjest
    Rart med det... men jeg tenkte på deg der ............ Ja ... at du ville slite bittelitt .. Ikke stort men ... litt :rolleyes:
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.537
    Antall liker
    102.887
    Torget vurderinger
    23
    Rart med det... men jeg tenkte på deg der ............ Ja ... at du ville slite bittelitt .. Ikke stort men ... litt :rolleyes:
    Naurlig det, ville blitt trøbbel med klokkespillet, hehe...
     
    J

    J.J

    Gjest
    Vi må må vel innse det ... at det eneste du hadde klart er den trappa der på slutten :cool:
     
    J

    J.J

    Gjest
    Sitter her og spiller musikk, tatt en Aass Bayer og nyter litt innimellom slaga....
    At det ikke er større respons for et slikt system fatter jeg ikke. DÆVEN å det spellær musikk.
    Sitter her med et fett glis om kjeften og nyter livet litt til....


    Så lenge jeg har anlegget vaffal .. :)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Nydelig stue og nydelig oppsett!! Sikker på at du klarer å kvitte deg med dette?
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, det er utrolig rart at ingen vil ha de høytalerne...Kjører du aktiv deling eller hvordan gjør du det ? lekre er de okkesom... Og Aragon er gromt... Ikke mest oppløst, men med punch og tyngde slik jeg husker det ifra den gang jeg eide Palladium.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Nei - jeg er pokker meg ikke sikker nå. det spiller så tøfft og fint.. alt etter hva en forer inn med av musikk.

    Av alle ting..................... så spiller jeg Michael Jackson akkurat nå ............ :confused: Hehe... History..

    Og det er en sånn voldsom dynamikk i det hele.. gliset går rundt her :rolleyes:
     
    J

    J.J

    Gjest
    Ja, det er utrolig rart at ingen vil ha de høytalerne...Kjører du aktiv deling eller hvordan gjør du det ? lekre er de okkesom... Og Aragon er gromt... Ikke mest oppløst, men med punch og tyngde slik jeg husker det ifra den gang jeg eide Palladium.
    Aktiv deling på bass og passivt i toppene.

    Aragon er kanonrå til bassdel - herom hersker INGEN tvil. Spillte på dem når jeg hadde Dali Euphonia MS4.. syntes dem låt knall til dem .. fullrange.
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Håper du slipper og kvitte deg med de, de fortjener å stå i den stua!
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Får tro 2013 blir året der både stue og høytalere forblir i din eie da, sagt det før og sier det igjen, fryktelig trist å måtte gi opp hjemmet ditt rett etter ferdigstillelse!
     
    J

    J.J

    Gjest
    Time will shåvv :cool:

    Men det er ihvertfall gøy og spille musikk her, det får frem den riktige følelsen for min del...

    4 x 15" ........... i den stua, skal love det kan gjøre INNTRYKK :rolleyes:
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    4x15? Kjenner jeg får pusteproblemer bare ved tanken!
     
    J

    J.J

    Gjest
    Kan love deg at JBL ikke får det ihvertfall :rolleyes:

    Men dem kan spille mykt og flott og ... ikke missfortå.
     

    Crusty

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.09.2012
    Innlegg
    3.110
    Antall liker
    1.840
    Sted
    Horten
    Bare fire femtentommere? Trur du trenger flere, kan umulig spelle bass det der.;)
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Tviler ikke ett sekund på at de har de kvaliteter som trengs i ett slikt system, hadde vært morro å fått hørt det engang, hvis du beholder det kan det hende du får en pm når jeg er sørover å besøker svigers :)
     

    Bjørn.H

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    03.07.2004
    Innlegg
    23.927
    Antall liker
    8.238
    Torget vurderinger
    1
    Håper du slipper og kvitte deg med de, de fortjener å stå i den stua!

    Det står vel mer på om jeg får beholde stua ;)
    Argumentet er: "Jeg tjener penger og betaler faktisk regninger. Stua er også min, og jeg vil bruke min vegg til mitt behov. Du kan ta den andre veggen!" :cool: -se om det funker på kjerringa.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Håper du slipper og kvitte deg med de, de fortjener å stå i den stua!

    Det står vel mer på om jeg får beholde stua ;)
    Argumentet er: "Jeg tjener penger og betaler faktisk regninger. Stua er også min, og jeg vil bruke min vegg til mitt behov. Du kan ta den andre veggen!" :cool: -se om det funker på kjerringa.

    Følg med i timen Bjørn .. Eller så melder jeg deg til Morderatorene :mad:


    Edit: kan ta jobben selv - har både balltre og motorsag :cool:
     
    J

    J.J

    Gjest


    Det er sjelden jeg får helt dilla på en låt... men denne sitter som dritt i kram snø.......


    Står omtrent på repeat..... :rolleyes:
     
    8

    8x12_TOM

    Gjest


    Det er sjelden jeg får helt dilla på en låt... men denne sitter som dritt i kram snø.......


    Står omtrent på repeat..... :rolleyes:
    Er det videoen eller sangen som fasinerer mest. Satt ikke helt her, verken sangen eller videoen;) Er vel for pinglete
     
    J

    J.J

    Gjest
    Hehehe.. den er nok ikke for alle.. ser den .. Men sånn er det med hardbarka rockere :cool: liker vold og blod.

    Sær stemme, men til sjangeren så sitter det godt.
     
    J

    J.J

    Gjest
    A4 er sjølve livet. :rolleyes:


    Vel, når jeg tenker meg og ser litt rundt og tenker etter hva enn holder på med til tider..så er nok ikke A4 det som slår meg... heller :cool:
     

    ogla

    Prepare to be baffeled!
    Ble medlem
    18.08.2010
    Innlegg
    1.136
    Antall liker
    738
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    18
    A4 er sjølve livet. :rolleyes:


    Vel, når jeg tenker meg og ser litt rundt og tenker etter hva enn holder på med til tider..så er nok ikke A4 det som slår meg... heller :cool:

    Vet ikke helt,.. men ligner kanskje litt på Morphine?, prøv skiva 'cure for pain'. Litt annerledes, gitar er byttet ut med saxofon.

    Mvh
     
    J

    J.J

    Gjest
    Kjenner jeg er lei hele HFS om dagen, krangling over en lav sko av det aller meste, det er for lite gøy her.
    Og altfor snever takhøyde iforhold til hva man driver med og på hvilken måte.
    Det er faktisk ikke bare en vei og gå, selv om jeg vil si at HI EFF er veien :rolleyes:

    Så lurer enn jo på om det er noe ennn kan gjøre for å bidra mer på en positiv måte... ?

    Og det eneste jeg kommer til da er og holde kjeft! Jeg har ikke no særs å bidra med her inne lengre.
    Ikke får jeg gjennomført det jeg virkelig hadde lyst til å gjøre heller (selv om toget ikke har gått helt enda, Ref JBL).

    Så lurer på om det er på tide ...... Og finne seg noe annet og holde på med nå, eller et annet sted. Vet ikke, men føler det er greit å revurdere ting i det herrens år 2013.

    Møkk lei


    /JR
     
    J

    J.J

    Gjest
    Tror du at det er noen forandringer her inne på 14 dager ? :rolleyes:

    Isåtilfelle så tar jeg sjansen.....
     

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Kjenner jeg er lei hele HFS om dagen, krangling over en lav sko av det aller meste, det er for lite gøy her.
    Og altfor snever takhøyde iforhold til hva man driver med og på hvilken måte.
    Det er faktisk ikke bare en vei og gå, selv om jeg vil si at HI EFF er veien :rolleyes:

    Så lurer enn jo på om det er noe ennn kan gjøre for å bidra mer på en positiv måte... ?

    Og det eneste jeg kommer til da er og holde kjeft! Jeg har ikke no særs å bidra med her inne lengre.
    Ikke får jeg gjennomført det jeg virkelig hadde lyst til å gjøre heller (selv om toget ikke har gått helt enda, Ref JBL).

    Så lurer på om det er på tide ...... Og finne seg noe annet og holde på med nå, eller et annet sted. Vet ikke, men føler det er greit å revurdere ting i det herrens år 2013.

    Møkk lei


    /JR
    Kjenner den der J.J. har blitt dritlei hele HFS og endeløse repriser om kabler og hva som er bra for oss.
    Det er så mange onkler her som vet hva som er best for oss. Men nå har jeg ihvertfall holdt meg unna og ikke fulgt med på de trådene. Ikke lest og langt fra kommentert.
    Så jeg forstår utmerket godt hva du mener.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn