Jan-Jan´s ve og vel ..... og vel så det

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • slowmotion

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Innlegg
    6.404
    Antall liker
    3.196
    Jeg pleide å melde meg ut av Sentralen hver gang jeg ble lei alle idiotene her.
    Men det var jo tullete. Så nå tar jeg bare en pause et par ganger i året eller så.
    Eller tar meg en øl.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Det er mye godt øl, uten tvil. Og det disse herrene driver med oppe på Gjessheim er ikke dumt.... ;)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Ja, jeg skjønner deg godt J.J .. Har vurdert en lengre pause selv ...Da er det godt å høre masse musikk og bare la ting skure og gå...Hva andre mener er best for MEG driter jeg syltynt i på tross av all verdens kompetanse...Erfare selv og lytte til folk som vil en genuinit vel har jeg mer tro på... Forøvrig er jeg på tur ut snart... Blitt bedt med på skitur... Så med den formen jeg er i blir oppholdet borte fra her kanskje en realitet...:cool:.. Dvs at jeg må på sykehus pga åndebesvær...


    Ha en fin søndag J.J :)
     
    J

    J.J

    Gjest
    @HCS

    Det samme her ... skal ta med både Nikon Og Leica på tur nå + Gucci. Kanskje jeg tar med fyrstikker og lager meg en liten nyying.
    Ski har jeg ikke hatt på, på over 20 år. Så det blir heller ikke idag....

    Ha en flott dag!!
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Ta deg en pause J.J på ett par uker så blir det greit. Jeg holder meg unna alt av besserwisser debatter og kabeltråder. Livet er for kort til at andre skal bestemme for deg hva du skal like og tenke!
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Istemmer med pahf JJ, ta deg heller ei pause, eller begrens hva du klikker deg innpå. Du vet av erfaring hvor "hotspotsa" er,
    ligg f.eks. unna "off topic" (ja, med mindre noen slagger Ryanair da...), kabelseksjonen likeså, gå dit for underholdning,
    men ikke mer.

    Gled deg over det gode, ignorér resten.

    ShineySmileysBlink.jpg


    / Morten
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Hvis det derimot er Heresyene du er lei av så kan jeg alltids ta de over for deg som en barmhjertelig handling vel og merke... ;)
     
    J

    J.J

    Gjest
    har nok ikke H nå.. men hadde H II

    Men du kan få noe som er enda bedre enn H III .. men de er litt større :rolleyes:
     

    H.R

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.12.2008
    Innlegg
    8.084
    Antall liker
    6.539
    Sted
    Jessheim | Ullensaker
    Torget vurderinger
    5
    ta deg en 4-5års pause jj. Vi trenger det nå. Blir reint sliten og deprimert over å til stadighet lese at du drikker grans - spiller på JBL og det som verre er. :p
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Det er bare å melde seg på Albumstafetten. Der er det så koselig, så! :)

    Bare vær litt selektiv, JJ, så blir det nok bra, tipper jeg. Ville være trist om du ble borte, så hold ut! :)
     
    J

    J.J

    Gjest
    Gucci.jpg


    RIP Gucci


    Som om at ikke livet lugger hardt nok ifra før av, så måtte jeg idag avlive den gode hunden min.
    Tidens tann hos en hund ender ofte med kreft, sjansen er stor for at denne satt i leveren,
    grunnet et hardt liv med antibiotika.

    Det kommer til å bli ufattelig stille i huset fremover nå, det hjelper tilogmed lite og spille høy musikk.

    En trist uke..


    /JR
     

    Lagga

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.09.2005
    Innlegg
    8.957
    Antall liker
    28.060
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Auda, ikke noe ålreit JJ, måtte avlive en av kattene jeg har hatt for noen år siden, og det var
    en tårevåt dag.

    ShineySmileyCry.jpg


    Det blir ikke noen flere kjæledyr på meg.

    / Morten
     

    pahf

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Innlegg
    4.992
    Antall liker
    1.935
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Kondolerer J.J! Virker som om du har hatt nok motgang en stund nå!
     

    Dazed

    Æresmedlem
    Ble medlem
    29.01.2003
    Innlegg
    20.540
    Antall liker
    7.230
    Sted
    Sarpsborg
    Torget vurderinger
    2
    Kondolerer, Jan Robert! Det er helt forjævlig å miste hunden sin! De etterlater seg tomrom som er helt ufattelige. Huset blir så stille, og det er noe veldig veldig viktig som mangler når disse kompisene og familievennene forsvinner!

    Det er grusomt når de forsvinner, men når de har hatt et godt og langt liv og etterlater seg masse gode minner, kan vi i alle fall tenke på at alle gledene de har gitt oss er større enn sorgen når de blir borte, selv om det ikke virker sånn når man står der.

    Nå begynner det å bli nok denne vinteren, synes jeg! Hold ut! Det blir lettere når det har gått litt tid!

    Føler med deg!
     
    J

    J.J

    Gjest
    Takk kjære venner, settes pris på :)
    Har ryddet og fått bort tingene hans.
    Vil ikke gå og se på og bli minnet på nå.
    Jeg vet hvordan det er.......

    Minnene er mange og dem er gode, stort sett.
    Når enn har hatt hund så lenge, så vet enn
    at det ikke bare er en dans på roser.
    Men det er dem gode tingene en som regel husker best.

    Dog så har jeg flere 2 tons trykk på armen etter nevnte.
    Noe han gjorde i affekt engang. Det KJENNES, kan jeg love dere.

    Vel..........

    Det er en ting nå... Jeg tror ikke det er flere ting som kan gå til helvete nå ... :rolleyes:

    Så nå må det vel kunne komme litt sollys og glede her snart ??


    /JR
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Trist med hunden, Jan.. en eller annen filosof uttalte en gang at "jo mer jeg lærer mennesket å kjenne, jo mer elsker jeg min hund.."

    I motbakke går det oppover. Som regel. Du får ta deg en Oslo-tur snart - en miniturne nærmest.. så skal du se at humøret tar seg opp litt!
     
    J

    J.J

    Gjest
    :)

    Jeg pleier å si: Det er fint å ha med Gucci på tur, for han hører på meg, samtidig som han ikke maser høl i hue på meg.... :rolleyes:

    En flott turkammerat har han alltid vært. Han ble som eiern, i sine glansdager så var han en råtass, samtidig som han var snill som dagen var lang :cool:
    Hehe... igrunn så har han alltid vært en Ferdinand,..... lukta på blomorna...


    Miniturne kan det sikkert bli med tiden.. :)
     

    jokris

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.12.2006
    Innlegg
    6.412
    Antall liker
    2.603
    Torget vurderinger
    7
    Kondolerer, veldig trist å miste slike venner på 4 ben, savner forsatt vår rottweiler tispe som gikk bort på samme måte som din
    the only way is up når man har fått noen trøkker JJ
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Au da!
    Jepp......det er på tide at ting går litt mer på skinner for deg nå.
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    Kjipers, kondolerer!
    har mista to sjæl, ingenting ålreit med det.
     

    slowmotion

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2009
    Innlegg
    6.404
    Antall liker
    3.196
    Trist å høre om Gucci.
    Har vært igjennom det samme,
    det blir stille og trist.
     
    J

    J.J

    Gjest
    Takk for hilsener alle sammen :)
    Jeg har "alltid" hatt hund, vokst opp med shæfer, hatt en Dunker og 2 Rottweilere. Det er veldig godt selskap i hunder syntes jeg, men vet at slik
    situasjonen min er nå - så MÅ det bli en pause, og det føler jeg at er helt greit.
    Det kjennes allerede forferdelig tomt her, ingen som hilser i døra, ingen som tigger, ingen som knør etter kos eller snorker i kurven :rolleyes:
    Selv det savner jeg nå.
    MEN jeg er IKKE en egoist på dyrs vegne, det er MYE bedre at jeg har det vondt nå - enn at hunden min har det.
    Det var case closed, hardt og brutalt.

    Tror jeg skal ta en liten skvett med bålvann og hilse nok en venn, god tur.


    /JR
     

    tkr

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.03.2007
    Innlegg
    20.588
    Antall liker
    27.757
    Sted
    Nede i fjæresteinene
    Torget vurderinger
    2
    Som "bransjeaktør", J.J. , er jeg sikker på at du tok riktig beslutning. Av og til er det bare sånn at det ikke er noe mer å vente på annet enn smerter og elendighet, og da er det riktig (og modig) å ta en beslutning på hundens egne.

    mvh
     
    J

    J.J

    Gjest
    Alltid vært sånn, jeg går ikke på akkord med dyrs helse.
    Ei heller mennesker liv og levnad- for jeg har vært der og. Jeg ville ikke havne på førte sia av VG.
    Og det var en rottis som var 98 % vannvittig nydelig hund, men dem 2 siste var ekstremt dominerende og forsvarende.
    Den hunden ville drept for meg, og slike hunder vil jeg ikke ha i samfunnet.
    Det er den tyngste avgjørelsen jeg har tatt når det gjelder dyr.
     

    roger

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    22.03.2002
    Innlegg
    1.578
    Antall liker
    471
    Sted
    Nøtterøy
    Det var trist å høre om hunden, Jan. Du får sende en melding hvis det blir for stille i huset. Kanskje vi kan snurre ei skive eller to?
    Roger
     
    J

    J.J

    Gjest
    Takk Roger, sier ifra... da må det bli sølvskiver, da jeg ikke har riaa nå.


    /JR
     

    gut_man

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    18.02.2004
    Innlegg
    5.449
    Antall liker
    3.163
    Torget vurderinger
    6
    Huff JJ, av og til er det bare ikke ålreit. Hør på Slukster og ta deg en turné. En skikkelig en! Ikke noe er noe å komme seg ut av stua i tunge stunder. La deg underholde, beverte og oppmuntres av venner i fjern og nær. Ting går garantert oppover herfra! Stay hungry:)
     
    J

    J.J

    Gjest
    Annonser er trukket tilbake, grunn ? Ja, når det ikke er noen som er interessert, så gidder jeg heller ikke være velvillig. Jeg er sikkert en vrang faan - get used to it!!
    JBL spiller som bare faan her, sånn som JEG liker det, og potensialet er mye bedre. Jeg har tross alt ikke gjort noe med det enda. Annet enn det Grelv hjalp meg med.
    BTW så er Grelv en kjernekar, alltid hjelpsom, settes pris på!!!!!!

    Men nå er det sånn at fremtidsutsiktene her har kommet til veis ende, og jeg kan med 90% sikkerhet si at endringen kommer om ikke så lenge.
    OG jeg ser fremt til det. Tungt JA, men det blir den beste løsningen, uten at jeg går inn på detaljer her.

    Nå ser jeg lys i tunnelen, la oss bare håpe at det ikke er toget.........


    /JR
     
    Sist redigert:

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Synd å bryte opp et slikt stilrent og gjennomtenkt opplegg. Håper det ordner seg! Og etter påske er det ikke lenge til sommertreff...
     

    Paulsen

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Innlegg
    611
    Antall liker
    314
    Hei J.J, hvor langt er det fra bakplata på basskassa til veggen bak hos deg ? Jeg har omtrent samme opplegg som deg som jeg skal fyre opp om ikke lenge.
     
    T

    tce-teams

    Gjest
    Kondolerer så mye JJ er kjipt og miste ein sånn venn , veit hvordan det er. Mistet selv ein hunde venn for 6 år siden.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn