Kult!ssm skrev:DEt ble en tung bør......men en eske kom i hus i dag , skal se om ikke kamera får tatt ett bilde....![]()
Du øker spenningen Espen! ;Dssm skrev:Bilde ble det ikke , for jeg har kamera uti bilen , får ta det inn i morra.
Splitter nye stativer ,originale an-e stands ble skrudd sammen istad.
Får kjøpe litt blue tac i morra , å få høyttalerne oppå-----
ellers fikk jeg prøvelyttet en Audionote soro SE forsterker i dag , jeg syntes denne spiller bedre enn Meishu , en del mer sprut i blåsere og mer trøkk i bassen.
Jeg titter litt rundt på ulike alternativer til laveffekt-triode amper om dagen ,. det slår meg at jeg liker dynamikkstigningen når mere power er tilstede.
igjen , stresser ikke....Espen
;D Tok faktisk ganske lang tid synes jeg ;DErland skrev:Hehe - så du er dèr igjen nå ;D
Ja , og det tar enda lengere tid før jeg starter med hi-fi igjen........JanOlav skrev:;D Tok faktisk ganske lang tid synes jeg ;DErland skrev:Hehe - så du er dèr igjen nå ;D
Jommen, er du nå helt sikker på dette?ssm skrev:Ja , og det tar enda lengere tid før jeg starter med hi-fi igjen........JanOlav skrev:;D Tok faktisk ganske lang tid synes jeg ;DErland skrev:Hehe - så du er dèr igjen nå ;D
starter vel å selge unna anlegget etter påske , dersom noen er interessert i sakene bit for bit....'
vi får se hvordan den prosessen blir.
En del lånt utstyr må levers tilbake , så jeg starter med det , så kommer nok komponentene for salg etter dette.
Mvh Espen
Leses som klokt. Noe må man jo ha for å spille av musikkJanOlav skrev:Jommen, er du nå helt sikker på dette?ssm skrev:Ja , og det tar enda lengere tid før jeg starter med hi-fi igjen........JanOlav skrev:;D Tok faktisk ganske lang tid synes jeg ;DErland skrev:Hehe - så du er dèr igjen nå ;D
starter vel å selge unna anlegget etter påske , dersom noen er interessert i sakene bit for bit....'
vi får se hvordan den prosessen blir.
En del lånt utstyr må levers tilbake , så jeg starter med det , så kommer nok komponentene for salg etter dette.
Mvh Espen
Jeg synes dette er vel drastisk, du har jo gode komponenter som helt sikkert spiller godt sammen, men siden du er misfornøyd gang på gang så må det være noe annet; rom som en over her påpeker.
Du er jo på husjakt, og du har jo et anlegg. Er det ikke bedre å vente til du finner et nytt bosted før du "kaster" bort mer penger.
Bare en tanke fra min side.![]()
Hei Stax settet er solgt , jeg syntes de var greie , men manglet litt trøkk.Brasse skrev:Har du ikke en hytte eller en god venn som kan låne anlegget til du får et rom som fungerer?
Du har vel også et Stax-sett som ikke er ueffent.
ssm skrev:Ellers prøver jeg å ikke irritere meg om hi-fi som ikke spiller helt optimalt
Hadde du ett annet nick før ? vært på noen buskerud turer å kjøpt/solgt.....Griffenfeldt skrev:Espen.
En stund siden vi møttes sist nå. Pratet med deg såvidt på messen i Horten. Før det møttes vi 10 minutter på en bensinstasjon i Buskerud for å bytte hifi mot penger (med en rega i bytte ) . Har fulgt med på tråden din siden den spede start og fulgt dine oppturer og nedturer. Nå kommer jeg sikkert til å høres ut som en spedalsk misjonær, men jeg vil uansett anbefale deg en lytt til Naim...Ikke en kortvarig lytt i en butikk i Oslo, eller en kort session hos en Naim eier i ditt nærmiljø, men prøv et rimelig pre-pwr sett hjemme hos deg selv. Jeg vet dette vil sette ditt medlemskap hos rør og horn allianser på prøve, men ta en sjanse likevel. Bli en ikke-troer og prøv Naim hjemme hos deg selv 2 - 3 uker.
mvh
Belzebub...nei jeg mener Thomas![]()
Byttet nick. Thomas1 før.Hadde du ett annet nick før ?
Han har ikke fått igjen pusten ennå ;Dssm skrev:Ble du noe klokere Impulse ? ;D
Espen