BHO :
Joda , men forsterkerne til AN er ikke så krevende på å stå med strøm lenge , so det dac ene er , i allefall den jeg hadde var jævlig kilen.....disse parameterne spiller inn.
Rør svies unødig , når jeg allikevel spiller mest vinyl
An dac skulle jeg selvsagt hatt om det skulle vært rørdac.
Vil ha en dac med usb-inn
joda det tar tid med forsterker på oppvarming , men det trenger ikke ta mer tid enn nødvendig , det blir heller aldri snakk om kritisk lytting på cd.
DEt var fint å få opp bp en,......gjør nytten sin for å si det sånn...

-----------------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------------
Fosse :
Tusen takk for hyggelig besøk i går , det er jo alltids mye å snakke om , og musikk å høre på , flott at du likte dagens oppsett , som også er en del rimligere enn det jeg hadde i januar når du var her sist.
som du sier platespillern og pickupen var her sist , samt rackene og strømrenser.Ellers er alt forandret.
Jeg liker disse an høyttalerne svært godt , selv om de ikke er noe dynamikk-bomber , de passer på "min musikk"
Det er triviligere å spille på vindusveggen , det gir mulighet for utsikt , og litt mere bredde mellom høyttalerne.
Oppsettet spiller fint tonalt , som vi snakket om i går , alle høyttalere er ikke bra på alt , AN sine type E er bra på klang , de er også ganske oppløste. Samt har en diskant som ikke stikker seg ut på annenhver plate(tilgivelig??)
Rommet er neste runde nå , nå har jeg i allefall fått det til å spille ganske ok , så da er det mere motiverende å jobbe med slike tiltak...Til å begynne med var det hele for lystklingende , noe jeg føler har blitt bedre , med nytt rørsett , isatt.....innbrenning har og funnet sted.
Interconnect er og noe som jeg skal se nærmere på , skulle jeg oppgradert forsterkern til feks en Meishu blir dette slett ikke billig , den koster 63k i dag(sjekket)i den versjon som er aktuellt for meg å legge penger i.
Derfor drøyer nok denne oppgraderingen en tid....
det er to trioder som tiltaler meg mer enn mye annet , 300b og 6c33c , to fantastiske rør , som er veldig forskjellige , men allikevel formidler nærve i musikken.
Sånn det hele fremstår nå , er det i allefall motiverende å fortsette å jobbe med dette, det skal bli uhyre spennede å følge med på det nye røret som monteres igjen i dag , i Borderpatrol psu en,.....lokket skal på , og plate for det hele i racket må til....
Igjen Fosse , takk for visitten.....
Legg gjerne inn noen bilder som du knipset om du får tid...
Mvh Espen