Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • bar

    Medlem
    Ble medlem
    15.02.2007
    Innlegg
    47
    Antall liker
    0
    Gratulerer med salg av kåken, Espen. Dette har gått unna! Bård
     

    Gemini13

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.08.2007
    Innlegg
    708
    Antall liker
    112
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer med salg av leilighet, håper det ga ett stort overskudd, som kan investeres i hifi :)

    Mvh Gemini13
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei folkens , ja dette har gått unna.... og godt er det , så man kanskje blir ferdig snart..... begynner å kjenne stresset på kroppen , først fattern s remedier hit , og nå tar jeg igjen både mitt eget og arvegodset..... ja ja , det er vel meningen det skal bli bra etterhvert.

    Overskuddet går nok til å minske lånebeløp fremfor å innvestere i hi-fi , men jeg har en liten reserve uansett , så det blir selvsagt mulig å drive med hi-fi fremover , det er jo også litt av poenget med å kjøpe hus.

    Hadde jo gjled på bunkern også , slik at når gjeld , meglers honorar , avgifter til staten på kjøp av nytt , og stipulert egenkapital i nytt lån er på plass , så blir det en slant igjen , jeg velger midlertid å innvestere dette i andre mer trengende ting enn dyrere hi-fi-

    Mvh Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Yeah right... bare vent til du vel er kommet i hus og fyrer opp anlegget, da kommer de skumle tankene, og 2 dB syken (c) Sluket 8) 8) treffer deg mer nådeløst enn NOEN influensa.. da dæljer du løs på sparegrisen med en 6 kg's slager før du helt skjønner hva som skjedde ;D ;D

    Husk hva jeg sa når du kommer dit!
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    ;D ;D du får sagt det du sluket......

    Vi får se , jeg velger å ikke mase så fæltmed anlegget , det spillte ok her , og bør også gjøre det der..... jeg kommer til uansett å selge en effektforsterker når jeg får prøvd begge , altså mc 252 og Borderpatrol se 300b , som nå begge er nedpakket.

    en sub til må på plass uansett.

    Men først så får jeg komme meg inn , få snøfresern i hus , litt ved å fyre med og diverse ting som bare MÅ på plass , så får jeg få opp anlegget igjen , det bør spille iløpet av 14 dager , altså før 1. mars.

    Regner med noe bistand fra ovkere i nær og fjern......

    fy faen , nå begynte naboen emd planslipern igjen , gud bedre å godt det skal bli å bli kvitt dem..... lyden av planslipere er ok det-så lenge jeg holder`n sjæl-. :D

    Mvh Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Selg den sub'en du har, behold forsterkerne i en periode og får deg for guds skyld et skikkelig bassystem nå som du er ute av blokk-skvisen!
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    NJa..... vi får se , sub-bass syntes jeg i allefall er ok , så får vi se hvordan man går videre , ev med andre , bedre bassløsninger på sikt.

    Jeg er somsagt ikke opptatt av å svi av mest kroner på hi-fi med det første , det er litt annet som også må på plass , men med tiden vil nok anlegget kunne oppgraderes med slike løsninger.

    Det ble nye fronthøyttalere til fremtidig kino-oppsett i dag :D

    Klipsch forstås.....til filmbruk.

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hmm , sitter å lurer på om jegskal kople opp nyervervelsen , med Marantz vintage-integrert , og en dvd snurrer..... ;D

    en rca kabel og ett sett ht kabel , ikea lack bord og to strømledninger er jo alt som trengs.

    Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da er det lyd i heimen igjen , dog i etterklangens tjeneste-. ;)

    Klips rf-62 sort
    Tandberg dvd
    Marantz PM 64II
    diverse ledninger.

    Årsaken til at jeg ikke har benyttet komponenter fra hovedoppsettet , er at alt er møysommelig nedpakket.

    rf-ene skyver godt , tross sine beskjedene 6,5 tommere , jeg skal prøve disse både med BP forsterkern , og mc 252 , det bør bli brukbart med begge alternativene.

    skal ha Marantzen på det nye fluebinder-rommet mitt , med kirke-sæter monitorene.

    dette oppsettet spiller slett ikke værst til en veldig lav pris. Men det er vel sånn at dagevis uten lyd , gjør lyttern mindre kritisk også..... vi får ikke glemme det !

    Høyttalerne skal ned i budsjettkinoen , og vil nok stå ubrukt en god periode.

    Mvh Espen
     

    GjeEsp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2006
    Innlegg
    575
    Antall liker
    111
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Bra at du har fått klinka opp et lite midlertidig anlegg Espen!
    Lytteabstinenser skal tas på alvor ;)
    Har du forresten noen bilder av ny kåken? Man er jo litt nysgjerrig på hvordan det ser ut...
    Mvh
    Gjert
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hus på landet..... ;D

    Jeg har ingen bilder foreløpig , men det vil komme , både bilder når hifi en er oppe i stua , og kanskje en byggetråd på budsjett-kinoen i kjellern.

    skrev ikke opp finn-koden når jeg drev med visninger , så bilder får komme når jeg har overtatt Gjert.

    dety blir sikkert bra , men som alt annet koster det , når man i tilllegg betaler alt på ei lønn , vil alle investeringer merkes godt.

    Jeg er såpass heldig at jeg har mye stasj , både møbler , hi-fi og annen moro ,problemet mitt har lenge vært plassen , og muligheten til å utfolde sine hobbyer og interesser under egene boforhold. Selv om det sikkert vil bli litt halvveis i starten , og huset har div skavanker som må utbedres på sikt , som jeg forsåvidt har kontroll på både kostnadsmessig og gjøremessig , så vil det bli noe helt annet enn en blokkleilighet i 4 etg.

    For du vet Gjert , det er jo 9 år siden vil hadde voerspil i annen etage hos min Mormor , før julebordet på Fagerborg , da du var hos meg ....... så fytte katta å tiden flyr.....'overtakelse er satt til 15 februar...... så vil det gå litt tid til utpakking osv..... jeg har satt meg ett mål å ha hovedanlegget oppe å gå , slik det sto her innen 1.mars. Har trua på at det vil gå fint.

    Mvh Espen


    Mvh Espen
     

    GjeEsp

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    15.09.2006
    Innlegg
    575
    Antall liker
    111
    Sted
    Arendal
    Torget vurderinger
    2
    Tiden flyr ja Espen, det er helt sikkert. Det gjelder bare å ha det gøy underveis ;)
    Er en flott tid du går i møte nå med eget hus, egeninnsats smaker litt bedre da.
    Du må ha lykke til videre med overtakelse så gleder jeg meg til å se hvordan det blir :)
    Mvh
    Gjert
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Skal få ut noe bilder etterhvert Gjert , det mer mye luftplaner for tiden.. :D

    drømmer i allefall om rimlig orden i rekkene i Garasjen .

    hjemmekino ala budsjett
    orden på hovedanlegget i stua.
    bygge en god bassløsning
    skulle gjerne hatt Kleinhorn..... men takhøyden er litt for lav ( standard)
    Holder meg til horn i allefall.

    mvh espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Så takker jeg for meg i lyttestua , i bunkern , og beveger meg avgårde neste uke.....

    det blir nok ett par heseblesende uker , for såå få opp stereoen så snart som mulig i foreløpig stueløsning i den nye stua.

    i morra drar jeg ut strømkablene på budsjettoppsettet som har fungert noen uker , fra salg til flytting,.

    integrert Marantz samt nyervervet cd spiller fra samme merke , blir å tjenestegjøre i garasjen , med Kirksaeter-monitorer , som jeg har 4 av.....

    så får jeg se hva jeg koker sammen av lyd i annen etage i huset , der det blir arbeidsrom , har ett mini-Teac anlegg , som eventuellt kan kjøres med siste kirk-saeter paret der , så får hovedoppsettet med Mc greiene stå i stua fremover .

    Kinoplaner i kjelleren , men hittil har jeg bestemmt meg for å ikke blande kino/stereo , dette fordi stereoanlegget holder en høyere standard enn jeg ønsker å legge lista for utstyret i kinoen til.....Samtidig som min sønn skal kunne betjene kinorommet , ved å ha dette adskillt blir det mindre vimsing foran dyre pickuper , riaaer og annen moro som Far bør få ha i fred. :D

    Jeg takker for følge i årene som tråden har gått.....

    så får jeg tenke på om jeg fortsetter tråden , eller starter en ny tråd , med ny stue og oppbygging av anlegget slik det er i dag( var når jeg pakka bort.)

    Jeg henter ett par nye høyttalere i morgen , disse skal selvsagt testes så snart det kan koples opp.

    Jeg blir nok offline en tid , så for dere som har gjort handler tett oppunder , venner & kjente eller andre som gjerne vil ha tak i meg , så treffes jeg på 45åtti 8274

    Mvh Espen Saatvedt.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , da er jeg i allefall på net gjen , og fått stereoen oppe å gå med cd som kilde , håper å få montert en pickup i armen i morgen en gang , og få på plass all musikken så den blir tilgjenglig igjen.pen

    Grumpy og air har såvidt titta innom , så vi fikk spillt litt da også , snadder å kunne spille så høyt man vil , så får vi se om jeg trives bedre og bdre på lndet , eller om jeg tvinges tilbake til det mer urbane blokklivet igjn med tiden.

    i kved får det bli litt spiling , og yring i ovnen og noe godt i glasset. tilværelsen er stillere enn jeg trodde , men an enner eg til det sikkert , etterhvert.

    mvh Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Godt å høre at du er i hus og at ting er på stell :)
    Nyd freden og det totale fravær av naboer.

    /jan
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    1. Du kjøpte hus fordi du var "drittlei" dustenaboer, og ville være herre i eget hus..
    2. Nå ER du herre i eget hus, deal with it! Du kan la TV'en stå på svakt hvis det er nifst..
    3. Blir det alt for stille, kan du leie ut litt av tomta til et knippe rom-folk.

    Forøvrig ønskes det lykke til!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Har du aldri hørt den pipende stillheten rett etter du har gått av en times økt på 120 dB?? ;D ;D
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    SSM, du kan trygt endre trådtittel til "Huset på prærien". Sannheten er ikke langt unna, til tross for at du bruker knapt noe særlig lenger tid til Oslo-gryta enn hva jeg gjør i morgenrushet som bare bor en håndfull kilometer utenfor. Glem angsten over at det er stille og fredelig - det er tross alt bedre enn det motsatte.

    Gratulerer med flott og romslig hus, for ikke å nevne terrassen som er den største jeg noensinne har sett!

    Lydmessig var det markante forbedringer fra det du hadde i leiligheten, selv med temporær plassering av høyttalere og spilledåser. Høyttalerne integreres på en helt annen måte enn tidligere, omgitt av attakerende, spenstig prærieluft hvor du hadde mer enn nok krefter i McIntoshen til å fylle rommet. -Ørene mine hadde neppe godt av lydnivået ditt. Utover det likte jeg alt!
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    "Huset på prærien" - hehe... da venter jeg spent på noen tanter som kan "bosse'n" rundt litt; flust med enslige mødre der ute, Espen, så du kan få tatt kål på idyllen i en fei... og bli kvitt stillheten!

    "Espen!!!!!" MÅ du spille så høyt??

    "Espen, se så fine de potteplantene ble oppå høyttalerne!"

    "Espen, jeg kastet alle de gamle bambusstengene som sto inne på det lille rommet. Ryddet og kastet de rare fuglefjærene også, de var støvete"

    "Espen, mamma kommer et par-tre uker. Kan du flytte alle de fiskesakene dine?"

    "Espen, jeg kjøpte noen MYE mindre og pene høyttalere på Elkjøp i dag. De var SÅ hyggelige, og tok med seg de gamle blå uten å ta betalt for det"


    ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
     
    A

    aair

    Gjest
    Svingte innom ssm i dag for å høre på anlegget. Ikke tvil om at denne stua byr på store lydmessige forbedringer kontra betongbunkersen i Rælingen. Nytt hus og bedre lyd burde borge for innflyttingsfest/OVK-treff??
     

    Vedlegg

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Se her ja - dette begynner å se riktig fornuftig og trivelig ut! Synes nesten høyttalerne gjør alt for lite av seg der borte.. 8) 8)

    Må være en befrielse fra Bunker Hill dette her, Espen, la ting få litt tid på seg nå så skal du se at det blir bare bedre og bedre, slik jeg opplevde det da jeg gikk fra blokkleilighet til enebolig. Fra løkhoder til LIVET!! Det var uvant i starten, mye nye og rare lyder etc. men det venner man seg fort til.

    Når våren/sommeren dukker opp så kommer du til å kose deg glugg i hjel, garantert. Da kan du trene casting på egen plen, slå lens uten bekymring for naboen, holde grillparties for oss gutta (viktig - ofte!) og herje hele natta om du vil! Dette blir BRA!
     

    shaunv

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Innlegg
    1.577
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Gratulerer så mye med muligheten for å faktisk høre musikk på et levelig nivå! 8)
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    HEI FOLKS.

    Jeg takker for støtten , det her jo vørt litt mye i det siste , jeg har kjøpt huset gunstig , og det er litt potensiale her , samtidig kan jeg ta vare på tinene og hobbyene jeg liker , så ja jeg må gi det litt tid.

    utgifter med å bo er det jo uansett , merutgiften regnet ut med samtlige kostnader innbakt er ikke mer enn at man kan svelge det-og heller kanskje ha det mer romslig.

    jODA , det spiller ikke håpløst her nå , men klart litt tuning , samt å få opp vinylriggen blir bra , så får vi se etterhvert , man surrer jo rundt å tenker på hv man skal ta fatt i , det har endt opp i at jeg har satt meg ned og ikke gjort noe , men i går løsna det litt , i dag fikk jeg snekra sammen hjørnekassa på garasjen , samt planlagt restarbeidet til helgen , så ja det kan bli bra dette , nå bøir det ny jobb fra 2. april også , mye å gjøre der , så det kan bli hektik til tider fremover , men da har jeg no å henge fingrene i.....

    frem til da fyrer jeg med ved åså godt jeg kan på kveldene.... Knutt ar innom og ordna litt på pc tilkoplingen i dag , så da er jeg i allfall på nett , ting ser rimig svart ut når mn går fr alt tilgjenglig , til alt virker ikke på ett døgn .

    og sluket , budeier er ikke velkommene , ;Dheller ikke kvinnemennesker som skal ødelegge lakken på høyttalerne ed potteplanter og alskens vekster , jeg får vel prøve å "danse med ulver" alene en tid nå...... håper dere har rett , at det meste faller på plass , kjøreturen til min sønn er ca 15 minutter ogå noe som selvsagt er helt oerkommelig.

    Alle er selvsagt velkommene på kaffe og lytt når de måtte ønske , men ring gjerne først så er jeg i allefall hime.

    Nå får jeg skru igjen trekken og finne senga , Knut og jeg beskuet Ekorn utenfor kjøkkenvinduet på morran , virra no jøvlig frem og tilbke , les ferske fluebinder-matrialer rett utenfor døren......

    Vinterpels fra Rdyr er og også gngbar vare til digrere sultene Ørretter.....


    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ja , det kan bli ålreit det eterhvert , klart det blir en del hammer-svinging , men det blir jo litt hobby det og , bare å passe seg så en ikke går lei.

    DET synker litt inn nå , for hver møbel og bit som kommer på plass kommer føelsen av at man faktik bor her , det har vært ett sabla turbulent år , var vel ikke helt forberedt på det hele når jeg kjøpte huset , men somsagt jeg skal gi dette litt tid , det er i allefall lyd i anlegget , og fyr i ovnen , i morra blir det vel snøfresing , hater snø , ser ut til at jeg får ordna meg en traktor etterhvert , må bare hente den , og det få vente til snøen går.....


    Kjøpte freser , men selv den blir snU OM ALT SKAL MÅKES , JEG KN SELVFØLGELIG LA NOE AV GÅRDSPLASSEN LIGGE med snø på vintern , se der ja , der var capslocken også,,,,,,i kjent ixos stil , bruker jeg lite tid på leif-red.

    Lurer på om jeg skal fortsette tråden min under mitt anlegg , eller starte en helt ny "prærie-tråd....forslag mottas med takk...

    Mvh Espen
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Grattis med ny kåk, Espen.

    Jeg skjønner det sånn at du har noen kvadratmeter å pusse opp? Du får trøste deg med at du kan pusse opp et rom og bo i et annet. Det er mer enn jeg kan....
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Du er MYE heldigere, Zomby - du kan jo bo hos mora di uansett... Er stua snart ferdig btw? Nærmer seg påskenøtter... og denne gangen er jeg bedre forberedt serru!
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Mjaei... Jeg bodde hos mor mens jeg ventet på overtagelse av leiligheten. Snilleste dama i verden, men jeg sover heller på flatseng så sant det er en kvadratmeter ledig gulvplass....

    Oppussinga er satt til side for en periode. Nå har jeg knallhardt fokus på prokrastinering en stund fremover. Det er faktisk gøy når man får taket på det.

    ;D
     
    Z

    Zomby_Woof

    Gjest
    Å nei du!

    Prokrastinering er ikke det enkleste man gir seg i kast med, skal jeg si deg. Det krever fullt fokus og vedvarende innsats, gjerne over lang tid.

    OK, man rekker å spille noen skiver også.  ;)
     

    Gemini13

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.08.2007
    Innlegg
    708
    Antall liker
    112
    Torget vurderinger
    1
    I går var endelig dagen kommet, audiens hos hi-fi master SSM var innvilget.

    Siden forrige besøk hadde karen flyttet på seg, fra blokk til ranch ute på landet.

    Ved ankomst ble jeg vist rundt på ranchen, med alle dens fasiliteter, skal ikke utdype det så meget, men det er da en gedigen veranda som finnes 8)

    En ting la jeg merke til, det fantes ikke en fugl der ute ;) Dette forklarte seg selv ved omvisning inne i ranchen. På ett rom var flere vegger dekket med fjær fra en hel mengde høner og andre utrydnings truede fjærkre. Eieren av ranchen påstod at dette var kjøpt og ikke selvskutt ::) Må bli en enorm mengde med fluer av alt det materiellet. Rekker'n å høre på musikk ???

    Vel nok om det, turens hovedattraksjon, var det lyd på ranchen.

    Joda, ved siste rom på omvisningen åpenbarte hi-fi alteret seg.

    Ranch eieren hadde nettopp montert pickup, slik at det skulle komme lyd fra vinylriggen, samt at resten av utstyret var påslått. En liten bemerkning, jeg vil påstå , at dette ikke er nok til å varme opp rommet :)

    Hvordan låter det, slettes ikke galt, mye bedre enn hvordan det var i blokka. Merkes godt at anlegget får spille i et større rom, vis noe skulle forbedres i forhold til mine preferanser måtte det bli dypbassen. Vi har vel litt forskjellige tanker om hvordan bass skal låte og dette synes jeg er interesant, utover det tror jeg vi tenker ganske likt. Eieren påpekte at han har noen ideer om hvordan dette skal løses. Dette blir spennende å følge med på. Ellers så syns jeg det spiller meget engasjerende og flott.

    Som alltid, så utøver verten en enorm gjestfrihet, alltid hyggelig å reise på besøk til ham. Vil herved takke så meget for at jeg fikk komme å høre på anlegget og håper jeg kan få komme igjen.

    Ha en fortreffelig Påske

    Mvh
    Geir.
     

    Finbeck

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.10.2008
    Innlegg
    1.500
    Antall liker
    1.135
    Hjertelig takk for god musikk og bevertning igår.
    Mvh Tom
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei godtfolk....

    da har våren , sommern og høsten snart gått(med) på hushelvete...

    nå er det visserligen på tiden med noe som faktisk er moro.... plater , lyd og mere lyd.

    for å sparke det hele igang kjøpte jeg ny forsterker i dag , skulle visst komma i morrA.

    Blir det bare rør nå igjen ved bytte ( komplettering ed en amp til)

    dere som har fulgt med jevnt og trutt vet jo at jeg ikke hiver ut ting som funker før andre ting er velprøvd---- det samme gjelder denne gangen.

    Nøkkelord får bli :

    Us Made .

    innspillingstid

    mer ÅGE...... Lys & varme.....:p

    Mvh Espen
     

    Cash 63

    Æresmedlem
    Ble medlem
    14.06.2007
    Innlegg
    11.808
    Antall liker
    26.396
    Sted
    Oslo/Grebbestad
    Morro og se du er i gang her igen Espen
    og håller oss oppdatert på vad som åker in og ut i nye kåken.......

    mvh
    Roger
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.201
    Antall liker
    101.667
    Torget vurderinger
    23
    Espen er som en slags omvendt bjørn; kommer UT av dvalen når nattefrosten melder sin ankomst!!

    Vi gleder oss stort til juge & musikkaftener tett benket sammen (vel, ikke FOR tett da) rundt peisen - vinylriggen din er jo så tyst at vi må LEGGE TIL knitring selv!
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.618
    Antall liker
    15.404
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    Espen er som en slags omvendt bjørn; kommer UT av dvalen når nattefrosten melder sin ankomst!!
    ...derav den tykke pelsen på ryggen!

    Hyggelig å lese at du er på Amp-ramp-kjøret igjen Espen. -Da er du frisk og kurert skjønner jeg!

    "Made by Us" vekker nysgjerrighet!
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn