Ixos`s sin lyttestue.

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Jeg bestiller like så godt et lass med elementer allerede ;D ;D ;D
     

    BHO

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.10.2004
    Innlegg
    3.082
    Antall liker
    296
    Sted
    Asker
    Torget vurderinger
    2
    Helt sikkert ett godt valg Espen!
    Du finner sikkert en brukanes kåk, men husk på at garasjen er høy nok til å huse et skikkeligt kjøretøy. ;)
    Her følges med serru, så stå på.
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    ssm skrev:
    takker for den sluket.....

    Når det gjelder dagens biolig og bad , så det mer ut som en pokerspesialist hadde delt ut kortstokken , enn en flislegger som hadde lagt flisene... ;D ;D

    Når Pakistanske huseiere , bruker Litauere til jobben er jeg rimlig sikker på at det fort kan ha krasjet språkmessig. ;D ;D

    saumfarer tiden fremover , og har alt klart med finanser og rett egenkapital som ligger i nåværende bolig og noe oppspart , men orker ikke kjøpe så dyrt at det blir å suge på labben og ikke kunne leve ut noen drømmer.

    Da får jeg heller lempe litt på standarden , jeg har da som ungkar lov til å være rimlig sær på kravene.

    1) det er viktigere med garasje enn stort fint bad

    2)eget fluebinder-rom må jeg ha

    3) stue stor nok til haifai og nok sitteplasser for ovk ere

    4)Vedfyring er ett must ( eller til nød klasse A forsterkere

    5) interiør interesserer meg midt i rævva , ikea duger , men kan heller legge litt mer i demperemedier.

    6)Helt leietaker som betaler det meste av rørforbruket på livsløpstid.

    7) leietaker må selvsagt helst være hørselshemmet , eller i det minste være svært avhengig av å fortsette å bo i boligen .

    8)helst eget hi-fi rom , separat adskillt hjemmekino rom( budsjett) og en integrert rakker i stua med ett par dårlig oppløste Klipscher , men som til gjengjeld trøkker til festbruk.( ikke nødvendigvis med akevitt til)

    9) Lowterhorna må selvsagt få plass og nødvendige hjørner å spille i , er det plassert dører og annen dritt tett oppunder hjørner i det eneste egnede rommet , må salgsobjektet rett og slett forkastes.

    10)Riksveien kan gjerne ligge inntil huset , bare ikke naboen gjør det.

    11) etter 9 år med kompromisser i blokkhelvete er det i allefall ingen kjerring som skal bestemme når jeg handler..... har da heller ingen , og nå er det i allefall bare å vente med sånn problematikk til man er vel i nytt hjem.

    så får vi se da , men gud bedre å godt det skal bli å få litt plass om seg til all driten.

    Mvh Espen

    hehe, jævlig bra
     

    Grumpy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.06.2007
    Innlegg
    5.642
    Antall liker
    15.508
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    1
    ssm skrev:
    1) det er viktigere med garasje enn stort fint bad
    2)eget fluebinder-rom må jeg ha
    3) stue stor nok til haifai og nok sitteplasser for ovk ere
    4)Vedfyring er ett must ( eller til nød klasse A forsterkere
    5) interiør interesserer meg midt i rævva , ikea duger , men kan heller legge litt mer i demperemedier.
    6)Helt leietaker som betaler det meste av rørforbruket på livsløpstid.
    7) leietaker må selvsagt helst være hørselshemmet , eller i det minste være svært avhengig av å fortsette å bo i boligen .
    8)helst eget hi-fi rom , separat adskillt hjemmekino rom( budsjett) og en integrert rakker i stua med ett par dårlig oppløste Klipscher , men som til gjengjeld trøkker til festbruk.( ikke nødvendigvis med akevitt til)
    9) Lowterhorna må selvsagt få plass og nødvendige hjørner å spille i , er det plassert dører og annen dritt tett oppunder hjørner i det eneste egnede rommet , må salgsobjektet rett og slett forkastes.
    10)Riksveien kan gjerne ligge inntil huset , bare ikke naboen gjør det.
    11) etter 9 år med kompromisser i blokkhelvete er det i allefall ingen kjerring som skal bestemme når jeg handler..... har da heller ingen , og nå er det i allefall bare å vente med sånn problematikk til man er vel i nytt hjem.
    så får vi se da , men gud bedre å godt det skal bli å få litt plass om seg til all driten.
    Mvh Espen
    Dette er det beste innlegget ditt Espen på veldig, veldig lenge. -Nå ler jeg så tanngarden vrenger seg. ;D

    PS! Har kjærring og hus på gang til deg. -Bare å ta med pikkpakket og flytte rett inn. Anna godtar alt!



    Edit: Anna har vært generøs. Egen lyttestue mkII-reference er allerede under oppføring:
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei folkens ,. så var stressfaktoren godt igang igjen , etter drøye 2 uker med pustepause , etter å ha tømmt huset til fattern og vasket ned der , er det altså pån igjen.

    Fikk aksept på bud på enebolig om Torsdagen , så da er vel handelen gjort.

    Det blir rikelig med plass , med hus på 170kvm og 2 mål tomt å boltre seg på-

    Naboen ( i den grad vi kan kalle det det ) bor på andre siden av riksveien , og han bortafor kan jeg skimte , huset sett fra gårdsplassen ser ut til å være på størrelsen av en fyrstikkeske , noe det selvsagt ikke er , men som mer indikerer avstanden....

    Det er hva jeg vil kalle frittliggende enebolig.

    Sikringsskapet er ryddet opp i og byttet ut , det samme med to bad og kjøkken , garasjen er litt på halvtolv men det ordner seg nok , god tomleplass til å bygge nye KLEIN- HORN

    Men før det går det nok med en del timer og måneder til både justering av utearealer og vedlikehold , så det får heller være drømmen å snekre kasser fremfor panel og annen snadder.

    stedet er Gjerdrum i Akershus , og jeg håper jeg kan få en hyggelig familie på 17 stykker med minoritetsbakgrunn til å overta min hyggelige blokkleilighet her i Rælingen , det er sengepalss til 3 , men med litt oppfinnsomhet og nytenking kan både bod og veranda tas i bruk , klart det kan bli friskt midtvinters med balkongen som soveværelse , men med dagens globale oppvarming , bør det ikke gå alt for mange år , dersom man innvesterer i terrase-varmer før det blir fullt på høyde med de to andre rommene.

    så kan det jo gå an å kle i hele sulamitten med huntonitt og glava og. ;D( husk nabovarsel)

    Naboene får jeg ønske ett helvetes jævlig år , og takker for all bankingen i veggene igjennom årene som har gått.

    Ha en forrykende forsommer når dere kommer så langt kjære naboer , da har jeg dratt ut ledningen og er langt vekk herfra. :D

    Alle andre med forståelse for musikk-glede her på sentralen , må jeg bare takke for støtten de 8 siste åra jeg har slitt med moroa .

    tråden blir avsluttet i takt med at jeg pakker ned anlegget , men fortvil ikke , det skal jo pakkes opp igjen..... og denne gangen er forutsetningene en del bedre , så får vi se da , om valget blir anlegg i stuen eller i eget kjeller-rom , og kanskje ett mindre oppsett i stua.

    Men det er kanskje best å bruke det største rommet til lyd , vi får se , mulighetene er der , det blir i allefall en mindre separat hjemmekino da junior ønsker seg dette , så får det innfris med ett kjeller-rom til disposisjon.

    Ny tråd fra nytt (umøblert)hjem vi komme , nå plasserer vi stereon først , og møblerer etterpå , de møblene som ikke kan plasseres og må gi hi-fi en komprommisser , de gis bort mot henting.

    frøkene r med stor sans for interiør , bør kanskje finne seg en annen arena å vanke på , derimot om det kommer ei hyggelig frøken , med gullører og som vet å svinge tohånds-.fluestanga etter sølvblank nygått laks , er vel det eneste som kunne fått meg til å vurdere kompromisser kanskje , men hittil ha a uteblitt hu og , kanskje ikke så rart når norsk kaste-elite med innover-tiss er såpass få at man teller dem greit på hendene til en dreven sagbruker. :D

    Jeg takker ærbødigest for følge , og må nå bare bruke tiden fremover til avvikling og overtakelse , satser på at det er lyd i nyheimen innen 15mars 2012....

    frem til dette får jeg heller snylte litt golyd av alle venner her inne.

    så ett lite bilde av noen små nusselige høyttalere jeg får drømme litt om....


    Beste hilsner fra Espen
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    BHO skrev:
    Helt sikkert ett godt valg Espen!
    Du finner sikkert en brukanes kåk, men husk på at garasjen er høy nok til å huse et skikkeligt kjøretøy. ;)
    Her følges med serru, så stå på.
    sørget for 260cm oppunder takstolene BHO , våre Engelske venner er jo litt høyere enn vanlige menneskebiler.

    det skal gå fint med den høyden , selv med en frontrunner-grind på taket ( og det må vi jo ha)

    det blir nok en 90 på meg med tiden.... ( og en 88" seriebil må man ha å brøyte med , med skjær på)

    Mvh Espen
     

    JanR

    Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Innlegg
    32.190
    Antall liker
    1.529
    Sted
    Sarpsborg
    Gratulerer med hus :)
    Blir nok bra det her skal du se, slippe nabo-helvete ikke minst.

    /jan
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Sluket stikker innom og tar noen enkle oppriss m.t.p. design av lydavdelingen - Espen, kan du sjekke akseltrykksbegrensningene på innkjørselen? Tenker på om vi kanskje må splitte element-leveransen ;D ;D når den tid kommer...

    Ehhh... ja... glemte nesten det, kondolerer med nyinnkjøpt hus! Gratulerer med borfall av fritid 2012-2015.

    Du er jo ikke så helt ulik han ene karen her, hehe...



    En letter livstrett ssm til høyre - (har begynt å røyke etter en båtlast med frustrasjon som nybakt huseier)
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    He he , vi får håpe det ikke går værre enn at jeg klarer å fordøye det heøle med litt Kaptein Morgen , og underberger. ;D

    terrenget er forresten ypperlig for elektriker Steen.... ;D

    nå må jeg tilbake til ryddesjauen etter en lang dag på jobben , Lurer på om snekkertilværelsen over unne vært noe , ser ikke ut til at de gutta sliter seg ihjel.

    Noen som vet om ett bra flyttebyrå som kan anbefales.??

    Mvh Espen
     

    Vedlegg

    Gemini13

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    03.08.2007
    Innlegg
    708
    Antall liker
    112
    Torget vurderinger
    1
    Gratulerer så meget med huskjøp, dette blir spennende.

    Et lite lag med smurfeblå ;D, så legger en ikke merke til de der ::)



    Mvh Geir
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    cash 63 skrev:
    Grattis Espen ;D Blir vel en Ovk sommer fest på landet fremover da :)

    Her er 4 st att sikle på så lenge......
    der har du vel klart å samle europaeliten av tohåndskastere Cash.....

    Mon tro om det er April Vokey på øverste bildet til venstre =?

    BC s desisert beste kvinnlige tohåndskaster.......

    Damen la faktisk fotomodell-karriæren på hylla for å jobbe som Guide i Skeena river i British Coloumbia.

    Akk så godt det skal bli å få ett større fluebinder-rom , ny hjemmekino , og ikke minst bedre hi-fi vilkår.

    Så får vi bare håpe magesåret ikke er ett faktum når snøen går , og at det blir litt tid til annet enn hammersvinging fremover.

    du er selvsagt velkommen med snekker-belte Cash ( uten og for den saks skyld)

    Men det kan hende jeg ber pent en dreven snekker om råd på veien.

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    April Vokey , BC s aller beste kvinnlige kaster.....

    det er vel samma hvor idyllisk det er ved elva , dersom dette er makkern på tur.

    :D

    Espen
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    OVK sommerfest må vi få til , i flg prospektet skal terrassen være på 102 kvm , noe som bør holde selv til oss ovk ere , samlet under ett , vi kan til nød flytte dart og ringspill til hagen.

    Eller skal vi gå over på mer hardcore-leker som presisjons-saging med motorsag , bueskyting og annen moro.......

    ;D ;D( FØR kong alkohyl har tatt overhånd må vite)

    Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Så var nok en stressende dag over , men ble avsluttet med litt vinylterapi på riggen , deilig å sette seg ned etter endt dag-..--

    snart skal det pakkes ned og demonteres , nå spiller det jo meget bra , men det kan det jo boli i ett større rom også.

    Større rom åpner for å prøve nye høyttalere , større høyttalere , men først får jeg finne ut av plasseringsmulighetene , får jeg dagens høyttalere til å spille i nytt rom , blir det neppe bytte , men man skal aldri si aldri.

    Jeg gleder meg til å bo alene , gjør jo det nå og , men å slippe å høre naboer blir utrolig godt , samtidig som man slipper å irritere andre med sin levestil og lydhobby.

    steget er tatt , mye jobb blir det , men jeg får håpe at jeg glemmer det , når anlegget er på plass , vedovnen fyres opp og glasset er fyllt med noe godt.....

    vi skriver nok 1 mars innen lyden er oppegående , men trøsten får være at man har nok å henge fingrene i.

    Mvh Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Dette er den største oppgraderingen du noensinne kommer til å gjøre, og godfølelsen når du vel er installert og det har gått opp for deg hvilken frihet dette gir, den godfølelsen er UBETALELIG!! Ehh... vel.. den må betales da 8) 8) men du skjønner gva jeg mener.

    Har du noe som skal RIVES så kan det jo være en ide å legge en slik aktivitet til OVK's samling - en destruktiv gjeng som vi er!
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Er det virkelig lurt å utstyre ovk ere med bensindrevene kjedesager spredd over 2 mål tomt ?

    Jeg kan legge til at Kirkegården er nærmeste nabo , så veien er i allefall kort om noen ryker uklar med en JOBU. ;D

    Mvh Espen
     

    SannaX

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.02.2007
    Innlegg
    1.325
    Antall liker
    205
    Torget vurderinger
    1
    Dæven, jeg lurer på om jeg skal begynne å fluefiske jeg også :eek:
    Gratulerer med ny kåk, det blir nok en god oppgradering! Husker trappene dine, og har hatt medfølelse hver gang du har bært nytt utstyr :)
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Da er du jo heldig, slipper nabo som bygger PÅ, bare ned!!
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    pengesluk skrev:
    Da er du jo heldig, slipper nabo som bygger PÅ, bare ned!!
    Naboene er av den rolige sorten ,---- ikke ett åndedrag fra den kanten.... ;D ;D

    Takk sanna -x , trappehelvete gleder jegmeg til å bli kvitt.

    det blir mye jobbing kommende sommer , men jeg får prøve en pust i bakken innimellom også,.

    tar noen uker ferie resten av vintern fra jobbinga når anlegget er koplet opp , og man venter på våren skal gjøre innmasj.

    Mvh Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Si meg, har du vaffeljern slik som Knut? Aner konturene av en slags lysløype-variant i distriktet..
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Fikk en telefon fra en som hadde sett i tråden , ang April , og noen bilder til tåler nok de aller fleste.

    Det kvinnelige fluefiskemiljøet i Norge er så altfor lite , dette er da ingen kraftsport , men ren teknikk- ikke få ganger har 12 åring på kastekurs , lagt ut mer line enn 40 åringen ved siden av , tross for at overarmene er 3 ganger større.

    teknikk er nøkkelordet , noe også April har skjønt.

    Hun fisker mye i SKEENA RIVER i British Coloumbia i Canada...... jeg må bort dit en gang , på hardcore-høstfiske etter Steelhead.

    Men den første reisedesitnasjonen er Russland og KOLA-halvøya i uke 32 til sommern , turen er booket , og kampen tas opp med svææære brunørreter med vekt på mellom 3 og 5kg-.

    gjengen vi drar med blir totalt 6 fiskende , pluss personell , har trua på en jævla bra tur der . Får se om det blir BC eller Venezuela etter tropefisk i 2013. ;)

    Men igjen , den fantastiske kastern April Vokey.
     

    Vedlegg

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    pengesluk skrev:
    Si meg, har du vaffeljern slik som Knut? Aner konturene av en slags lysløype-variant i distriktet..
    Jada , det ligger ett jern her , både for vafler , og ett for pannekaker , men jeg liker helst å servere kjeks og cola-lat som jeg er.

    Jeg får vel vurdere kaffemaskin når jeg kommer i orden.

    Mvh Espen
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    kan du gi meg tlfnr til denne april?

    btw, grattis med nytt hus, ssm.
    blir nok knallbra det, skarru se.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Hun der kunne fått nappe litt i laksen min også - trenger ikke vente tik April en gang!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    pengesluk skrev:
    Hun der kunne fått nappe litt i laksen min også - trenger ikke vente tik April en gang!




    sluket, din gamle, perverse gris.

    jeg tenkte bare å invitere henne på fisktur for å lære litt kasteteknikker, jeg.
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , takk Le , det blir det nok.

    Jeg har ikke April s telefon-nummer , men søker du på goggle og med hennes navn vil du finne kontaktinfo.

    Jeg vil driste meg til å tru at du kommer lengst med en 15 foter fluestang enn en noe kortere i livhøyde. ;D

    April har også fine bilder i siste utgave av fluefiskebladet CHASING SILVER , samt har stillt med flotte bilder i ny fluefiskekalender for 2012 , kalendern er i handelen hos Nordisk fiskeutstyr på Lysaker brygge.


    jeg har noe trøbbel med å åpne innlegg på youtube fortiden , men jeg kan anbefale ett søk på JEONG PARK der , flott kastevideo og demo med snasen asiatisk frøken ;D

    Mvh Espen
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    heheh jassågitt, er det det du driver og guggler på for tiden...

    fly fisher babes









    fin fisk...

     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Hmm... legen har jo sagt at jeg bør komme meg mere ut liksom, røre mer på meg.. Tror jeg legger inn noen bytteønsker på Brukt'n; hifi mot fluestenger! Vadset mot vadere :eek: :eek:
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Har stenger nok jeg Jan , bare å spake på , å ikomme å prøve kastedammen jeg skal oppføre i hagen , gidder ikke dra land og strand rundt for litt vannkasting( spey på fagspråket) med tohånds , når man kan stå tørrskodd på plen og leke seg.

    Jeg er gla for at jeg nå kan ta hensyn til meg , meg , meg og junior.

    som selvsagt har ønske om kinorom , og nytt luftgevær......

    Jeg får styre retningen så ikke prestefrua i Gjerdrum får ei kule susende forbi ;D

    Dartskap er ervervet- fars gamle , så ovk-sporten kan vedlikeholdes og ev arrangeres.

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei jeg trenger ett spisestubord til 6-10 personer , med solid bordplate.

    syng ut om noen skal selge noe .



    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da må jeg begynne å pakke ned ruvende hi-fi , pga bilder etc som skal ordnes mht slag av boligen.

    Jeg skal se om jeg kanskje pakker opp forsterkersettet og cd spillern for bruk i romjulen , om det blir noe tid til spilling.

    Vi har i allefall snurra den siste vinylplata her i Rælingen ærede venner.

    pickupene pakkes forsvalig i SAFE , klare til mer smekk og moro når tiden er inne.

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Da er kåken så godt som tømmt , og nå snakker vi om seriøs romklang , selv ved å prate i telefonen . Lett møblert er det jo , en etterklangen kom i takt med at Glava-platene ble båret ut......

    det er godt jeg ikke skal spille musikk , for anlegget er også pakket ned.

    nesten 3 mnd uten lyd blir lenge......

    jeg får vurdere å kople opp i romjula kanskje ? ;D

    Gledelig jul til alle som har hatt tid til å tenke på den.....

    Mvh Espen
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Ny vintage Marantz integrert i hus !

    jeg har ikke fått prøvd dennen enda annet enn at det er strøm på , morsom sak som skal fungere med kirksaeter monitorer på sikt , på det nye fluebinder-rommet mitt , må jo nesten ha litt lyd der også.

    greit med integrert , får se om det låter greit.

    trenger 1 stk rimlig cd spiller , denon etc , gjerne uten fjernkontroll , men skulle helst hatt en champagnefarget front da forsterkern er slik.

    noen som har en slik eldre denon som går billig ?

    gjerne en lavmodell , bare den virker.

    send PM

    Mvh Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    ssm + billig = betale for å levere, fraktfritt en selvfølge ;D ;D

    Skal se hva jeg har på lager..

    Solgt kåken, btw??
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei, nei ikke kommet så langt.....pakkerpakkerpakkerpakkerpakkerpakker ;D

    det blir visning til uken , residensen ligger på Finn.no og prospektet er klart i allefall.

    Nå er det snart nytt år , og ny kåk , noe jeg gleder meg veldig til , kjørte forbi ny-huset i dag en tur , nå hadde store deler av gjerdet blåst overrende , så da blir det vel fikset FØR jeg flytter inn av andre , eller av ett firma.

    sikkert tatt av Gjertrud eller hva stormen her for noe.

    Mcvh\\ Espwemm
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    pengesluk skrev:
    ssm + billig = betale for å levere, fraktfritt en selvfølge ;D ;D

    Skal se hva jeg har på lager..

    Solgt kåken, btw??
    ;D ;D

    er vel ikke så ille får jeg håpe. ;D

    noen som har en sjampanje-farget cd spiller. Accuphase er jo fjonge saker , men jeg kan desverre ikke gå opp i pris. :D
     

    ssm

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Innlegg
    5.414
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Hei , da blir det en mnd med boomblaster-lyd fremover . Leiligheten ble solgt i dag , så da kan jeg konsentrere meg om det nye frem i tid....

    Det blir en spennede tid i møte , både med hammersvinging , men også oppbygging av lyd i nyheimen , både hovedanlegget og fremtiden s kinorom.

    Mvh Espen
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.513
    Antall liker
    102.815
    Torget vurderinger
    23
    Grats!! Håper du fikk godt betalt for kåken, så det blir en ekstra slant til hifi... 8) 8)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn