Hei!
Jeg kan forsåvidt være enig med siste innleggene her.
Greit nok med PM om tips og eventuelt tilbud om hjelp.
Men dersom en har lest de neste pm som Empty mottok så hadde nok også jeg reagert på samme måte.
Her vil jeg mene at når vedkommende som først ville hjelpe (greit og fint) mottar et svar (uten filter) om hva vedkommende syntes om dette så burde (etter min mening i dette tilfelle RS.) bare ha tatt det til etterretning og ikke svare tilbake på den måten som det ble gjort.
Jeg har reservert meg mot telefonsalg/hendvendelser i Brønnøysundreg. men mottar stadig vekk telefoner av denne type og pleier da og gå hardt ut med å hevde at vedkommende som ringer representerer et useriøst firma som ikke sjekker først hvorvidt jeg er registrert mot slikt eller ikke.
Skaden er jo allerede gjort når jeg må senke volumet på anlegget fordi jeg (selvfølgelig) må gå ut i fra at det er en personlig samtale som venter meg.
Jeg har mange ganger hatt i tankene å gjøre noe skikkelig kødd ved slike telefonoppringinger.
Virkelig mye artig kødd en kan finne på her, såpass mye at det kanskje kunne vært en egen tråd med tips om hvordan man behandler slike "bøller"
F.eks. vent litt jeg må ta av en kjele på komfyren (som vil ta laaaaang tid

Et annet triks kan være å være skikkelig treg og dum men likevel vise litt nysgjerrighet.
Mvh.KW