Selvsagt får han ha så langt hår han vil.Det er jo en smakssak, men jeg syns han skal få ha langt hår om det er det han vil. Men det er klart kortere hår er mer praktisk, merket det selv når jeg gikk fra veldig langt til ikke fullt så langt.
Det er det åpenbart. Og vi har jo ikke forlatt enheten, den brukes hele tiden. De aller fleste vil si nøyaktig det samme: Tommer er innarbeidet og noe vi kjenner. Kan du tenke deg om alle Elkjøp og Power butikker plutselig begynte å annonsere TV i centimeter? Det ville blitt mye artig støy kan jeg love deg.Fortsatt ingen som helst grunn til å måle i tommer, en enhet Norge forlot i 1875.
Er det noen som ikke hadde klart å skjønne hvor stor en 165cm TV er (den er tilfeldigvis 64 tommer).Det er det åpenbart. Og vi har jo ikke forlatt enheten, den brukes hele tiden. De aller fleste vil si nøyaktig det samme: Tommer er innarbeidet og noe vi kjenner. Kan du tenke deg om alle Elkjøp og Power butikker plutselig begynte å annonsere TV i centimeter? Det ville blitt mye artig støy kan jeg love deg.