Vel, klarer enn det ble sagt i post #42 kan det vel ikke sies!? 8) ...og med ditt svar i #43 er det vel også lett å si "hva var det noen sa", men selvsagt er det synd at din (sannsynligvis) förste hifi investering går så feil, en dyr lekse du forhåpentligvis lärer her, dessverre! håper du får ordnet opp i det...
mvh
Touché. Ja, jeg skrev jo ikke dette for morro skyld. Når det er sagt, så er det merkelig at trådstarter endte med å sende forsterkeren din til den norske importøren/forhandler og betaler 2500,- for at forsterkern skal være tilkoblet strøm i den butikken noen dager/uker. Helt seriøst, hva f... var vitsen med det? Det skal sies at hadde jeg vært Maxwell hadde jeg lagt meg på samme nivå, iogmed en importert produkt teknisk sett ikke er det samme produktet jeg selger og tjener penger på. Maxwell driver ikke med veldedighet og å yte superservice til noen som har importert en forsterker for å spare penger, blir litt søkt å forvente. At noen kommer inn med en defekt importert forsterker som utseendemessig er lik en jeg selger, er derfor ikke annerledes enn om samme person kommer inn med en defekt tandberg-radio for 60tallet (bortsett fra at man som forhandler føler seg direkte pisset på av personen som har importert selv for å spare penger, men av en eller annen grunn forventer service lokalt den dagen noen ryker) Men hvorfor betale 2500 for at forsterkeren skal varme opp butikklokalet, og for at maxwell kun skal konstatere feilen? hvorfor ikke sende skiten til et verksted med engang. (Og gått i diaog for å få dette godkjent av vincent/svensk importør e.l.)
patetisk hele greia og du har mest skyld i det selv. Bra det løser seg omsider, men det var en lærepengeman godt kunne spart seg for.