Diverse Innmat.. Hva du vil!!!

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Ampliwire

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    07.11.2012
    Innlegg
    413
    Antall liker
    160
    Sted
    Finnmark
    ja helt håpløst fra både sender og div postfirmaer,men han var ikke akk veldig betryggende han utlendingen som kom fra bring halvannen time etter han ringte om jeg var hjemme heller , han kunne jo knapt nok hei på norsk og når han tok tak i lastestroppene som var rundt embalasjen så sleit han med å rekke pakken til meg , så veldig stø var han ikke ,

    har sendt inn klage så får bare ta tia til hjep sendte dem vel rundt 20 bilder , er helt klart at det ble mye medfart på turen i allefall,så noe erstatning bør det i det minste bli :(:)
    det som er mest surt er jo at det kan ta år å finne en makan forsterker for salg og at den jeg mottok aldri blir helt 100 igjen er jo det som er synd :)
    mvh
    ivan
    Kjenner meg igjen her, ett lite tips til ALLE her inne!! For en stund siden så sendte jeg en effektforsterker til Stavanger med flyfrakt fordi jeg ble fortalt at det ble så mye bedre behandlet enn gjennom posten etc. Skulle ikke koste mer heller. Så var det helt greit, skulle jo fly selv.. Så møter jeg opp på flyplassen, og skal betale, får også fylt ut masse skjemaer. Først var prisen tre gang dyrere enn posten, men der stod jeg jo og skulle fly selv.. kunne ikke springe på posten heller så måtte bare akseptere det. så klistret de på noen forsiktig glass klistremerker og sendte det videre, det ble tilslutt noen J***** dyre klistrelapper. Når den skulle åpnes oppdaget jeg jo at den var totalvraket. Fronten var totalknust, og komponenter eksploderte under test. Så tok jeg dette videre opp, å da sa de det ikke var forsvarlig pakket. Hadde original emballasje, og original skum beskyttelse, tror ikke det kunne vært noe bedre. (Den har vært sendt flere ganger gjennom posten og det har gått fint) - Sendte mail om erstatning, ingen svar på to uker. Purrer på.. ingen svar på to uker.. så truer jeg med å gå til TV2 Hjelper deg osv, og får da svar allerede etter 30 minutter. Videre etter hauevis med samtaler frem og tilbake til forskjellige ''ansvarlige'' så fikk jeg direkte svar: Dette blir det ikke gjort noe med, uansett om det er vår feil eller ikke. Vi blir ikke å tilbakebetale dette. Selskapene dette gjaldt var SAS CARGO, og TRUST FORWARDING. Styr for gudsskyld unna! Kanskje feil tråd, men da jeg leste dette måtte jeg bare svare
     

    Ingeniøren

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.11.2007
    Innlegg
    4.271
    Antall liker
    1.173
    Sted
    Tranby
    Torget vurderinger
    7
    ja helt håpløst fra både sender og div postfirmaer,men han var ikke akk veldig betryggende han utlendingen som kom fra bring halvannen time etter han ringte om jeg var hjemme heller , han kunne jo knapt nok hei på norsk og når han tok tak i lastestroppene som var rundt embalasjen så sleit han med å rekke pakken til meg , så veldig stø var han ikke ,

    har sendt inn klage så får bare ta tia til hjep sendte dem vel rundt 20 bilder , er helt klart at det ble mye medfart på turen i allefall,så noe erstatning bør det i det minste bli :(:)
    det som er mest surt er jo at det kan ta år å finne en makan forsterker for salg og at den jeg mottok aldri blir helt 100 igjen er jo det som er synd :)
    mvh
    ivan
    Kjenner meg igjen her, ett lite tips til ALLE her inne!! For en stund siden så sendte jeg en effektforsterker til Stavanger med flyfrakt fordi jeg ble fortalt at det ble så mye bedre behandlet enn gjennom posten etc. Skulle ikke koste mer heller. Så var det helt greit, skulle jo fly selv.. Så møter jeg opp på flyplassen, og skal betale, får også fylt ut masse skjemaer. Først var prisen tre gang dyrere enn posten, men der stod jeg jo og skulle fly selv.. kunne ikke springe på posten heller så måtte bare akseptere det. så klistret de på noen forsiktig glass klistremerker og sendte det videre, det ble tilslutt noen J***** dyre klistrelapper. Når den skulle åpnes oppdaget jeg jo at den var totalvraket. Fronten var totalknust, og komponenter eksploderte under test. Så tok jeg dette videre opp, å da sa de det ikke var forsvarlig pakket. Hadde original emballasje, og original skum beskyttelse, tror ikke det kunne vært noe bedre. (Den har vært sendt flere ganger gjennom posten og det har gått fint) - Sendte mail om erstatning, ingen svar på to uker. Purrer på.. ingen svar på to uker.. så truer jeg med å gå til TV2 Hjelper deg osv, og får da svar allerede etter 30 minutter. Videre etter hauevis med samtaler frem og tilbake til forskjellige ''ansvarlige'' så fikk jeg direkte svar: Dette blir det ikke gjort noe med, uansett om det er vår feil eller ikke. Vi blir ikke å tilbakebetale dette. Selskapene dette gjaldt var SAS CARGO, og TRUST FORWARDING. Styr for gudsskyld unna! Kanskje feil tråd, men da jeg leste dette måtte jeg bare svare
    Du får to kontakt med TV2 da....
     

    yngvejos

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.09.2010
    Innlegg
    1.950
    Antall liker
    1.314
    Kult konsept, men ser at det er mange baner på baksiden av kortet. Flere av banene på forsiden ser ut til å være kortsluttet, kan dette være kobberfarget silkscreen mens den egentlige kretsen ligger på baksiden? Går utifra at det ville vært spor etter loddetinn på dem hvis det var ekte kobber.
     

    Sluket

    Sivilaudiofil og Master Baiter
    Ble medlem
    11.08.2006
    Innlegg
    55.536
    Antall liker
    102.881
    Torget vurderinger
    23
    Nesten synd at ikke topplaten var litt tykkere og at ikke Unbrakoskruene var enten forsenket eller av Buttonhead typen.
     
    • Liker
    Reaksjoner: mwt

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.725
    Antall liker
    9.351
    Sted
    Trondheim
    @Kabeldragern: Merket er jo greit nok - det er jo strødd med firmalogo på komponentene...
     

    RJEL

    Servicemann
    Ble medlem
    30.04.2004
    Innlegg
    2.131
    Antall liker
    1.417
    Torget vurderinger
    4
    ja helt håpløst fra både sender og div postfirmaer,men han var ikke akk veldig betryggende han utlendingen som kom fra bring halvannen time etter han ringte om jeg var hjemme heller , han kunne jo knapt nok hei på norsk og når han tok tak i lastestroppene som var rundt embalasjen så sleit han med å rekke pakken til meg , så veldig stø var han ikke ,

    har sendt inn klage så får bare ta tia til hjep sendte dem vel rundt 20 bilder , er helt klart at det ble mye medfart på turen i allefall,så noe erstatning bør det i det minste bli :(:)
    det som er mest surt er jo at det kan ta år å finne en makan forsterker for salg og at den jeg mottok aldri blir helt 100 igjen er jo det som er synd :)
    mvh
    ivan
    Kjenner meg igjen her, ett lite tips til ALLE her inne!! For en stund siden så sendte jeg en effektforsterker til Stavanger med flyfrakt fordi jeg ble fortalt at det ble så mye bedre behandlet enn gjennom posten etc. Skulle ikke koste mer heller. Så var det helt greit, skulle jo fly selv.. Så møter jeg opp på flyplassen, og skal betale, får også fylt ut masse skjemaer. Først var prisen tre gang dyrere enn posten, men der stod jeg jo og skulle fly selv.. kunne ikke springe på posten heller så måtte bare akseptere det. så klistret de på noen forsiktig glass klistremerker og sendte det videre, det ble tilslutt noen J***** dyre klistrelapper. Når den skulle åpnes oppdaget jeg jo at den var totalvraket. Fronten var totalknust, og komponenter eksploderte under test. Så tok jeg dette videre opp, å da sa de det ikke var forsvarlig pakket. Hadde original emballasje, og original skum beskyttelse, tror ikke det kunne vært noe bedre. (Den har vært sendt flere ganger gjennom posten og det har gått fint) - Sendte mail om erstatning, ingen svar på to uker. Purrer på.. ingen svar på to uker.. så truer jeg med å gå til TV2 Hjelper deg osv, og får da svar allerede etter 30 minutter. Videre etter hauevis med samtaler frem og tilbake til forskjellige ''ansvarlige'' så fikk jeg direkte svar: Dette blir det ikke gjort noe med, uansett om det er vår feil eller ikke. Vi blir ikke å tilbakebetale dette. Selskapene dette gjaldt var SAS CARGO, og TRUST FORWARDING. Styr for gudsskyld unna! Kanskje feil tråd, men da jeg leste dette måtte jeg bare svare
    Du får to kontakt med TV2 da....
    Det hørtes jo særdeles lite forbrukervennlig ut.
    I og med at norske lover er så til de grader på forbrukers side må du ta kontakt med media.
    Er sikker på at du vinner fram med din sak ,hvis historien er slik du forteller.....
     

    wizard

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.04.2002
    Innlegg
    3.734
    Antall liker
    3.336
    HHH Plutone

    Plutone_10.jpg


    Plutone_19.jpg


    Plutone_crossover.jpg


    C1a = Duelund Coherent Audio Copper Silver Hybrid / 100VDC
    C1b = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1c = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1d = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1e = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1f = Foil bypass cap / 3000VDC


    L1 = Jantzen Audio Wax Coil / 12AWG
    L2 = Jantzen Audio Wax Coil / 14AWG
     

    oen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.03.2010
    Innlegg
    1.792
    Antall liker
    2.354
    Sted
    Portugal
    HHH Plutone

    C1a = Duelund Coherent Audio Copper Silver Hybrid / 100VDC
    C1b = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1c = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1d = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1e = Foil bypass cap / 3000VDC
    C1f = Foil bypass cap / 3000VDC


    L1 = Jantzen Audio Wax Coil / 12AWG
    L2 = Jantzen Audio Wax Coil / 14AWG

    Merkelige data og oppgi.
    [FONT=&quot]Hva skal man med de??[/FONT]
     

    Final

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.03.2013
    Innlegg
    3.141
    Antall liker
    5.143
    Sted
    Bærum
    Torget vurderinger
    4
    Det produktet fremstår sammenrasket - som et annet og billig produkt er slaktet og lagt i et dyrt kabinett - forbundet med bnc kabler internt.
    Får flotte kritikker - som Edge CD spilleren.:rolleyes:


    Final
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn