Nei, det var det, da. Vi får ta en takstering når han dukker opp. ...og vi gjennomskuer fort en nybegynner-snusleppe og et belte som bare er slakket et par hakk før avreise for å få bilsete-sagg på vei ned!tviler på at du er HARRY nok til det......![]()
Får håpe det går bra likevel, da. Det beste er kanskje å ha med seg en lokal kjentmann som kan gå god for deg. Det ville være kjedelig å bli avvist i døra.Tror jeg kommer til å slite noe jævlig med det der, Dazed. Leif har nok rett, skal du se. 8)
Nå blingset jeg og leste "taperens fremmarsj".da burde dere ha en story om tapens fremmarsj!
og mere hjemme hos DIY folk...det er der nybrottsarbeidet skjer.....
Jøss i all verden - så bra da.... Så derfor, "Nye Fidelity" kommer ut både som printmagasin, akkurat som i gamle dager....
Will do.det beste er om man leser innleggene under avdelingen for Analog Båndavspilling først
deretter kan jeg evt fylle inn om noe mangler
ellers blir det bare nye gjentagelser
Omtrentlig akkurat det samme, jaJa, ikke sant! Det blir litt som vinyl kontra nedlasting det her, ptb.
Betaler man nok så tilbyr sikkert @impulse hjemmebesøk med høytlesingjeg vil ha Fidelity på tape! "lydbok, om og med lyd"![]()
Nice! Det mest imponerende med dagen er at dere tar sjansen på å satse på papirformatet, det mest overraskende med dagen er at det ikke har kommet en eneste av de sedvanlige surmagete oppgulpene i info-tråden du opprettetDu skal jammen ikke se bort ifra at vi greier å få sendt deg et blad når det kommer ut, Karmana!8)
Da sitter jeg klar Trond med en kald pils og venter på at Koksvik setter i gangKlart jeg har, Espen! Jeg omtalte den såvidt litt tidligere i tråden. Det var vel utgivelsesdag i går, så vidt jeg vet. Har du kjøpt den?
Hun har forresten releasekonsert i byen en gang i mai. Du burde ta deg en tur !
Innlegg nr.8059Hvordan går man frem for å få Fidelity tilbake i postkassen sin tro![]()