Hehe, ang benk, så la jeg inn ett bilde på mitt tips med Quadraspire i WB tråden, ikke minst er det verdt å tenkes på med de fleksible mulighetene man gis med tanke på å utøke/sette sammen etter eget behov...Nei, for pokker. De var jaggu dominerende nok som de var...
Jeg tror den spiller etpar hakk bedre enn P9..men det er meg!Den er jo en teknisk veldig enkel men solid laget spiller, utseende er godkjent selv om jeg foretrekker klassiske platespillere. Skal bli interessant å sammenligne med P9'en.
Sist det var litt liv her hadde du akkurat fått en liten bunke ny vinyl, noen anbefalinger du vil dele med oss?
Joda, det er mye jeg kunne tenke meg å anbefale fra både den bunken og etpar andre, men jeg holder på med en greie til Fidelity om det, så det er litt vanskelig å tyste her.....
Uansett, jeg lover på tro og ære å komme tilbake til det.
de to rabbagastene "eide" stuaLitt sånn i etterpåklokskapens navn så hadde det kanskje passet mellom de to rackene som var innom på gjesteopptreden forledenDagens benk flyttes litt mot høyre, Triptych settes mellom benken og venstre høyttaler.![]()
...
mvh
Jo, skjønte vel etterhvert at de var noe mer dominerende enn man kunne få inntrykk av på bildene...de to rabbagastene "eide" stuaLitt sånn i etterpåklokskapens navn så hadde det kanskje passet mellom de to rackene som var innom på gjesteopptreden forledenDagens benk flyttes litt mot høyre, Triptych settes mellom benken og venstre høyttaler.![]()
...
mvh
så energisk og gæern som han er blir det vel hjemmebrente bønner og 20 liters kaffekjeler som putrer og har seg på det treffetJa, alt går i grisen sier dem.... godt du banker lit barista-takter inn i H.R......håper han ligger i trening til treffet.
Kall meg gæærn, men i dag har jeg vært en tur på Ringstrøm og solgt en relativt sjelden plate, nærmere bestemt Popol Vuhs "Quiche Maya" komplett med svart plastpose. Det er ikke akkurat hverdagskost, noe som var mer enn tydelig da jeg så det litt vantro blikket Eirik bak disken fikk da han så den. Men ok, jeg har ikke samlergenet, slik som jeg vet at mange har. For meg er det musikken i rillene som er viktig, ikke hvor plata er presset, hvor mange eks som finnes på prikkete vinyl og så videre. Så da tok jeg meg en tur innom Big Dippers nye og strøkne butikk og kom ut igjen med noe av det drøyeste jeg har kjøpt i en platebutikk noen gang. 25-års boksutgaven av Peter Gabriels ikoniske "So", med remastret CD, vinylutgave, bakomfilm, bok, to konsertfilmer og diverse annet snadder. Det her er så "over the top" som det kan få blitt, men jeg er nå engang fan, og nå hadde jeg muligheten......
Vis vedlegget 161875
Litt artig at Petter Gabriel overtar for Jahn Teigen Impulse. Det kunne en gang ha vært omvendt.
Har nok ikke den eksklusive posen på mitt eksemplar, men plata er mint ellers. Det hender jeg spiller den. Ikke ofte, men det hender.