Det er snakk om fuggel da ja, Evo. Jeg husker også AudioPro-modellene fra noen år tilbake. Og akkurat dfe kara er gode til å få veldig mye ut av pengene fremdeles.
God kveld til deg, Karmana.
Jeg regner med at vi følger listen fra sist, men vi sleit litt med logistikken og fikk endel feilsendinger og dobbeltkjøringer, og det er rett og slett potensielt ødeleggende fordi vi må betale både porto og returkostnader, og da har vi plutselig tapt en hundrelapp pr blad. Det sier seg jo selv at det fort blir nakkeskudd for en liten utgiver som vi er, så jeg skal sjekke og komme tilbake til deg.
Ellers er faktisk ikke Bricasti å finne i dette nummeret, i alle fall ikke i form av ordinær produkttest. Da den var innom i fjor, var tanken at den skulle komme tilbake etter et besøk som strengt tatt var kortere enn jeg trenger for å kunne skrive en dyptgående tekst, men det har av forskjellige årsaker ikke skjedd enda, dermed er den litt på vent, faktisk. Men den er ganske omtalt i en annen sammenheng i bladet, så mye kan jeg si.
Det er fremdeles noe av det beste jeg har hørt av digitalt, for å si det sånn...
En god helg fra Hølen!