For tiden og i lang tid finner jeg det ganske meningsløst å bruke for mye tid her inne. Livet er for kort til å bruke tid på en del tråder her inne. Anleggstråden min vil vel bli stående, og jeg er inne å ser og kommenterer litt i noen tråder. Noen følger jeg spesielt, men min tid her inne som aktiv trådstarter og aktiv diy'er er nok over.
I stedet for å starte en tråd med den risiko at en gjeng besserwissere skal invadere tråden med stupide spørmål og jeg vet best holdninger, så velger jeg heller å gå rett på sak. Årene på Hifisentralen har gitt meg en oversikt over kunnskapsrike mennesker som jeg velger å ta kontakt med direkte. Derfor staret jeg ikke en "Hva slags diy riaa skal jeg bygge"?
Trives best som passiv tilskuer om dagen. Legger kanskje ut et bilde av de nye kreasjonene når de er ferdige. Men gidder ikke lage en tråd ut av prosjektet, selv om jeg tror det er veldig spennede. Andre får drive på. Mye lettere å legge ut likes og småkommentarer i andre sine gode, interessante, kunnskapsrike og feel good tråder. Passiv støtte.
Håvard